Koemelkallergie
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Koemelkallergie
Voor de moeders met kindje met koemelkallergie, wat waren de symptomen en hoe kwam je achter dat je kindje het had. Hoe lang duurde het met andere voeding dat je verbetering zag?
Gast- Gast
Re: Koemelkallergie
Symptomen:
- onrust / amper slapen
- huilen
- heel veel spugen, hele golven kwamen eruit
- buikkrampen
Eczeem kan ook in het rijtje horen, dat was hier niet het geval. Dat waren we gelukkig voor.
Ik gaf borstvoeding. Ik ben streng op dieet gegaan en na 1,5 dag hadden we al een ander kind. Dat ging steeds beter.
- onrust / amper slapen
- huilen
- heel veel spugen, hele golven kwamen eruit
- buikkrampen
Eczeem kan ook in het rijtje horen, dat was hier niet het geval. Dat waren we gelukkig voor.
Ik gaf borstvoeding. Ik ben streng op dieet gegaan en na 1,5 dag hadden we al een ander kind. Dat ging steeds beter.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Symptomen:
- eczeem en dan echt van top tot teen vol, zo sneu
- veel huilen en onrustig, vooral het eerste uur na de voeding
- slecht slapen
Ik gaf borstvoeding, maar door de omstandigheden thuis kon ik het niet meer aan om een strikt dieet te gaan volgen en zijn we over gestapt op Nutrilon Pepti. Het eczeem was binnen een paar dagen minder heftig en met een week weg. Ze heeft daarna nog 1x een hevige uitbraak gehad van eczeem maar dat was toen ze haar eerste tandjes kreeg.
Het slapen is trouwens niet beter geworden toen we andere voeding gingen gebruiken, dat gaat nu pas wat beter.
- eczeem en dan echt van top tot teen vol, zo sneu
- veel huilen en onrustig, vooral het eerste uur na de voeding
- slecht slapen
Ik gaf borstvoeding, maar door de omstandigheden thuis kon ik het niet meer aan om een strikt dieet te gaan volgen en zijn we over gestapt op Nutrilon Pepti. Het eczeem was binnen een paar dagen minder heftig en met een week weg. Ze heeft daarna nog 1x een hevige uitbraak gehad van eczeem maar dat was toen ze haar eerste tandjes kreeg.
Het slapen is trouwens niet beter geworden toen we andere voeding gingen gebruiken, dat gaat nu pas wat beter.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
- Erg veel last van krampjes en daardoor veel onrust
- Bloed bij haar ontlasting en schuimige ontlasting
- Gewichtsverlies
Onze dochter is toen ze 4 weken oud was opgenomen in het ziekenhuis. Daar heeft ze Neocate gekregen en na 2 dagen had ze geen bloederige ontlasting meer en minder krampjes.
- Bloed bij haar ontlasting en schuimige ontlasting
- Gewichtsverlies
Onze dochter is toen ze 4 weken oud was opgenomen in het ziekenhuis. Daar heeft ze Neocate gekregen en na 2 dagen had ze geen bloederige ontlasting meer en minder krampjes.
Gast- Gast
- Heeeeel veel krampjes, vooral in de avond. Van 19 tot 00 was het standaard krijsen, overstrekken alles
- Hele onrustige huid, pukkeltjes en alles
- Hele wisselende ontlasting
- Makkelijk spugen, en dan meer dan 'een mondje'
Toen de KA gemaild, uitgelegd dat ik het als kind ook gehad heb. En toen stelde ze voor om de proef op de som te nemen en met melk (en lactose) vrije voeding te starten.
Dit hebben we gedaan en het ging volgens mij na 1 of 2 dagen al beter.
- Hele onrustige huid, pukkeltjes en alles
- Hele wisselende ontlasting
- Makkelijk spugen, en dan meer dan 'een mondje'
Toen de KA gemaild, uitgelegd dat ik het als kind ook gehad heb. En toen stelde ze voor om de proef op de som te nemen en met melk (en lactose) vrije voeding te starten.
Dit hebben we gedaan en het ging volgens mij na 1 of 2 dagen al beter.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» koemelkallergie??
» Koemelkallergie?
» Zou dit koemelkallergie zijn?
» Koemelkallergie en bijvoeding?
» Koemelkallergie en rijstebloem
» Koemelkallergie?
» Zou dit koemelkallergie zijn?