DagCafé
+18
Lynn_
GreenGrass
Lavendel
Rush
VeryCherry
Jade
Tiana
May
Toet
Marin
girli
Qiara
Chocolate Cookie
Burn
Zwoesj
ExpressoB
TwistedAngel
Jordana
22 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Alex schreef:Ik heb echt lol dankzij jullie. Ondanks dat ik veel te zwaar ben en te veel aan het eten ben. Jullie zijn lief. Komen jullie zaterdag allemaal taart eten? Geen verplichtingen, je moet alleen een cadeautje voor A. meenemen.
Gast- Gast
Doe je het wel even op z'n Sjaans??Reva schreef:Ik sta te douchen! En ik heb lekker al drie keer de bel genegeerd. Das pas Nivo!
Gast- Gast
Alex schreef:Ik heb echt lol dankzij jullie. Ondanks dat ik veel te zwaar ben en teveel aan het eten ben. Jullie zijn lief. Komen jullie zaterdag allemaal taart eten? Geen verplichtingen, je moet alleen een cadeautje voor A. meenemen.
Muhaahahahah
Ik wist niet dat mensen met MBO ook humor hadden
Gast- Gast
Storm schreef:Had je maar geen Limburger moeten worden.
Heeey pas op jij he dame !
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Alex schreef:Ik heb echt lol dankzij jullie. Ondanks dat ik veel te zwaar ben en te veel aan het eten ben. Jullie zijn lief. Komen jullie zaterdag allemaal taart eten? Geen verplichtingen, je moet alleen een cadeautje voor A. meenemen.
Boehoe!
Gast- Gast
Nou, maar even serieus he. Niks tegen Limburgers, want ik ken genoeg niet-Limburgers die slecht zijn in spelling, maar mijn taalgevoel en spellingscapaciteiten worden echt beïnvloed door mijn vriend. Ik neem dingen heel snel over en zijn taalgebruik barst van de limburgismes (om het zo maar even te zeggen). Ik moet op mijn werk af en toe heel hard nadenken hoe je dingen nou in officieel Nederlands ook alweer zegt. Echt heel erg. Ik wil soms ook per ongeluk woorden gebruiken die dan typisch Belgisch blijken te zijnStorm schreef:Had je maar geen Limburger moeten worden.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Ik heb echt lol dankzij jullie. Ondanks dat ik veel te zwaar ben en teveel aan het eten ben. Jullie zijn lief. Komen jullie zaterdag allemaal taart eten? Geen verplichtingen, je moet alleen een cadeautje voor A. meenemen.
Muhaahahahah
Ik wist niet dat mensen met MBO ook humor hadden
Ooooh!! Gemeen!
Wil je je zus filmen als ze mijn kaart leest?
Gast- Gast
EN ANDERSStuiterbal schreef:Storm schreef:Had je maar geen Limburger moeten worden.
Gast- Gast
Storm schreef:EN ANDERSStuiterbal schreef:Storm schreef:Had je maar geen Limburger moeten worden.
Ga je morgen over de knie en knuffel ik je plat !!
Gast- Gast
jij wel!!Stuiterbal schreef:Storm schreef:EN ANDERSStuiterbal schreef:Storm schreef:Had je maar geen Limburger moeten worden.
Gast- Gast
Storm schreef:jij wel!!Stuiterbal schreef:Storm schreef:EN ANDERSStuiterbal schreef:Storm schreef:Had je maar geen Limburger moeten worden.
Let maar eens op schatje !
Gast- Gast
Storm schreef:Gooi het eruit.Maura schreef:*Nu wil ik weer iets beledigends zeggen*
Niet over hier hoor. Maar wel in een ander topic, waar ik de drang krijg om iemand te vragen of ze medicijnen heeft gestudeerd om te kunnen doorgaan voor arts. Want ik heb een zwaar vermoeden wie een bepaalde forummer is.
Gast- Gast
Aha. Waarschijnlijk PM't ze je wel als je aan haar vraagt wie ze voorheen was, dat heeft ze bij meerdere forummers gedaan.Maura schreef:Storm schreef:Gooi het eruit.Maura schreef:*Nu wil ik weer iets beledigends zeggen*
Niet over hier hoor. Maar wel in een ander topic, waar ik de drang krijg om iemand te vragen of ze medicijnen heeft gestudeerd om te kunnen doorgaan voor arts. Want ik heb een zwaar vermoeden wie een bepaalde forummer is.
Gast- Gast
Storm schreef:Aha. Waarschijnlijk PM't ze je wel als je aan haar vraagt wie ze voorheen was, dat heeft ze bij meerdere forummers gedaan.
Ook bij jou?
Gast- Gast
Nee, want ik had het bij haar 2e post al door.Maura schreef:Storm schreef:Aha. Waarschijnlijk PM't ze je wel als je aan haar vraagt wie ze voorheen was, dat heeft ze bij meerdere forummers gedaan.
Ook bij jou?
Gast- Gast
Angsthaas!Maura schreef:Storm schreef:Waarom vraag je het haar niet zelf joh?
Wil ik niet.
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: