DagCafé
+18
Lynn_
GreenGrass
Lavendel
Rush
VeryCherry
Jade
Tiana
May
Toet
Marin
girli
Qiara
Chocolate Cookie
Burn
Zwoesj
ExpressoB
TwistedAngel
Jordana
22 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Wat een klote dag zeg ZO!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ga ballonnen kopen en opblazen en ophangen en daarna mijn jarige meisje halen! Tot later!
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:+1Alex schreef:Over wie hebben we het???
En wat is "de Sjaan doen"?
Ook +1, maar de Sjaan doen is je euh vrouwendelen goed uitspoelen met water onder de douche, haha
Gast- Gast
Word net weer gebeld door een geblokkeerd nummer.
Spreek ik met mevr....
U heeft een hele tijd geleden aangegeven dat u van puzzelen houd en wij mogen u nu een puzzelboek aanbieden.
Ik: ik hou helemaal niet van puzzelen dus dat lijkt me sterk
Vrouw: Dan heeft u dat waarschijnlijk verkeerd aangegeven en dan weet ik voldoende, daaag en ze hing op.
Haha nou ja zeg moet niet gekker worden.
Spreek ik met mevr....
U heeft een hele tijd geleden aangegeven dat u van puzzelen houd en wij mogen u nu een puzzelboek aanbieden.
Ik: ik hou helemaal niet van puzzelen dus dat lijkt me sterk
Vrouw: Dan heeft u dat waarschijnlijk verkeerd aangegeven en dan weet ik voldoende, daaag en ze hing op.
Haha nou ja zeg moet niet gekker worden.
Ik word de laatste twee dagen ook een paar x per dag gebeld door afgeschermde nummers. Bloedirritant. Ik neem gewoon nooit op.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Ben ik ff gauw stofzuigen en wc poetsen, is er kei veel gepost
Pa en ma komen zo even dus ben zo weer weg even
Ja we dachten, Theedoosje is nu weg, nu kunnen we.....
Ja heb ik gemerkt en ja snap wel dat jullie dat doen hoor...
Gast- Gast
Ja echt een paar keer per dag word je dan ook gebeld als je niet opneemt.
Kunnen voor mij ook belangrijke telefoontjes zijn dus neem af en toe wel eens op.
Vanmiddag gehoord dat mijn contract niet word verlengd van mijn werk, stelletje
Kunnen voor mij ook belangrijke telefoontjes zijn dus neem af en toe wel eens op.
Vanmiddag gehoord dat mijn contract niet word verlengd van mijn werk, stelletje
Die telefoontjes neem ik ook bijna nooit op of ik moet weten dat iemand mij gaat bellen.
En Expresso waarom niet?? Balen zeg
En Expresso waarom niet?? Balen zeg
Gast- Gast
volgende week heb ik nog 2 klanten en dan is het klaar.
Heb een 0-urencontract en dit zou dan de 2e of 3e verlenging worden en ze hebben besloten om hem niet te verlengen.
Kan er allemaal nog wel bij. Heb al zo'n klote dag!
Kan er allemaal nog wel bij. Heb al zo'n klote dag!
Thuiszorg, huishoudelijk medewerker bij mensen thuis.
Tsja, ook lekker lullig voor die klanten!
Moet ik het slechte nieuws gaan brengen. Bedrijf belt de mensen ook nog wel op maar moet het wel aangeven pff.
Moet ik het slechte nieuws gaan brengen. Bedrijf belt de mensen ook nog wel op maar moet het wel aangeven pff.
Blijkbaar niet dus. Misschien als ik weg zou gaan dat ik dan een opzeg termijn heb maar heb ook maar een 0-uren contract.
Nou ja zeg, krijg net dit berichtje in mijn gastenboek op netlog. Heb die kerel nog nooit gesproken!
Als je een Serieuze Ralatie zoekt, ik heb je bij deze aangeklikt, en zou leuk vinden als ik je reactie kreeg. Het is welliswaar geen orgineel bericht. maar de inhoud, is bij deze overgekomen. Dankje, en wieweet tot gauw. Greetzzz. A
Ff serieus WUHAHHAHAA, ga er niet op reageren en ga zijn bericht verwijderen. Wat een mafkees.
Nou ja zeg, krijg net dit berichtje in mijn gastenboek op netlog. Heb die kerel nog nooit gesproken!
Als je een Serieuze Ralatie zoekt, ik heb je bij deze aangeklikt, en zou leuk vinden als ik je reactie kreeg. Het is welliswaar geen orgineel bericht. maar de inhoud, is bij deze overgekomen. Dankje, en wieweet tot gauw. Greetzzz. A
Ff serieus WUHAHHAHAA, ga er niet op reageren en ga zijn bericht verwijderen. Wat een mafkees.
stuiter had toch ook een soortgelijk berichtje gekregen ... of ze nog vrijgezel was ...
En als je contract niet verlengd wordt kunnen ze je het bij wijze van de laatste werkdag nog vertellen
En als je contract niet verlengd wordt kunnen ze je het bij wijze van de laatste werkdag nog vertellen
Gast- Gast
Haha wie weet wel dezelfde:P
Ja blijkbaar!
Ja blijkbaar!
Reva schreef:Ik word de laatste twee dagen ook een paar x per dag gebeld door afgeschermde nummers. Bloedirritant. Ik neem gewoon nooit op.
Zie je mijn nummer als ik bel?
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: