Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+18
Lynn_
GreenGrass
Lavendel
Rush
VeryCherry
Jade
Tiana
May
Toet
Marin
girli
Qiara
Chocolate Cookie
Burn
Zwoesj
ExpressoB
TwistedAngel
Jordana
22 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:27

Wel een interessante functie, Storm. Maar wat ik even niet snap is waarom hij moet bemiddelen bij het bedrijf waar de uitzendkracht werkt voor een vaste functie binnen het bedrijf waar de uitzendkracht werkzaam is. Want een uitzendkracht an sich brengt vrijwel altijd voldoende geld in de lade. Omdat uzb's altijd met een marge werken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:28

Ik weet ook niet precies hoe dat zit Maura, dus daar kan ik je geen antwoord op geven :P maar er zijn nog meer taken die hij moet doen hoor, dit is er geloof ik maar 1 van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:29

Voor Maple en man! Very Happy

DagCafé - Pagina 32 Large_706283

DagCafé - Pagina 32 6a00e5502aaab888330120a74f7350970b-200wi

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:29

Storm schreef:Ik weet ook niet precies hoe dat zit Maura, dus daar kan ik je geen antwoord op geven :P maar er zijn nog meer taken die hij moet doen hoor, dit is er geloof ik maar 1 van.

R is inderdaad heel erg breed. smile Hoop dat het wat wordt! Zou ook super zijn! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:31

Ik ben Sydney White aan het kijken op RTL5, ik vind haar echt een prachtmeid!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:32

Oh, ik heb nog niet gegeten sinds 12:00, moet maar even een bodempje leggen anders slaat de champagne in als een bom Embarassed Maar echt, ik ben zooooo verschrikkelijk blij!! Hij zag het vanavond allemaal even niet meer zitten en dan nu ineens dit... Waaah!!! Ik ben helemaal hieperdepieper en hij is natuurlijk ook dolblij Very Happy

Storm, succes voor je vriend!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:33

Al 9,5 uur niet gegeten?? Hoe hou je dat vol?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:33

De goede tijden zijn aangebroken, Maple! Geniet ervan! Dat heb je verdiend. En jouw man ook, ook al ken ik hem niet. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:34

Ik ben er weer vandoor, ik ga een stuk uit Twilight lezen en daarna naar bed. Doei allemaal en Theedoosje tot morgen! Wink half 11 was het he?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:35

Maura schreef:De goede tijden zijn aangebroken, Maple! Geniet ervan! Dat heb je verdiend. En jouw man ook, ook al ken ik hem niet. smile
Whaha, ik moest lachen om dat laatste :P Maar hij heeft een contract voor een half jaar gekregen dus daarna is het alsnog verderkijken. Maargoed, we zijn een halfjaar stressvrij Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:36

Trusten Storm!

Vandaag heb ik een snaaidag gehad. Ik heb niet eens een fatsoenlijke boterham gehad. Slechte zaak eigenlijk. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:37

Ik ga hamburgers bakken en ze op brood doen. Had de hele avond geen trek en nu ineens verschrikkelijke honger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:37

Storm schreef:Ik ben er weer vandoor, ik ga een stuk uit Twilight lezen en daarna naar bed. Doei allemaal en Theedoosje tot morgen! Wink half 11 was het he?

jaa half 11 tot morgen lieve schat!! Slaap lekker straks smile



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:38

Maura schreef:Trusten Storm!

Vandaag heb ik een snaaidag gehad. Ik heb niet eens een fatsoenlijke boterham gehad. Slechte zaak eigenlijk. laughcry

herkenbaar alleen juist niet meer vandaag. Nu ben ik weer beter bezig whaha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:38

Maple schreef:
Maura schreef:De goede tijden zijn aangebroken, Maple! Geniet ervan! Dat heb je verdiend. En jouw man ook, ook al ken ik hem niet. smile
Whaha, ik moest lachen om dat laatste :P Maar hij heeft een contract voor een half jaar gekregen dus daarna is het alsnog verderkijken. Maargoed, we zijn een halfjaar stressvrij Very Happy

Precies. Een half jaar is toch zes maanden. :P

Toen ik hoorde dat mijn jaarcontract met een jaar werd verlengd was ik eigenlijk boos, omdat het niet vast was. Maar vanochtend liep ik de trap op naar mijn huis en toen dacht ik; Je bent toch mooi tot 2012 onder de pannen, dus niet sippen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:39

Theedoosje schreef:
Maura schreef:Trusten Storm!

Vandaag heb ik een snaaidag gehad. Ik heb niet eens een fatsoenlijke boterham gehad. Slechte zaak eigenlijk. laughcry

herkenbaar alleen juist niet meer vandaag. Nu ben ik weer beter bezig whaha Very Happy

Ik had ontzettend veel hapjes gekocht voor mijn B-day gisteren en dat stond nog in de koelkast. Ik hekel het dat ik altijd teveel koop en dat ik het daarna gewoon weggooi, dus eigenlijk moest ik het van mezelf opeten. Twisted Evil En dat vond ik niet zo erg. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:41

Jaaa maple, gefeliciteerd. Wat goed. En fijn dat hij ook al zo snel kan beginnen met de cursus.

Lekker maura een snaaidagje. Heb je nog leuke cadeautjes gekregen?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:43

Mijn cadeau;

*


Laatst aangepast door Maura op wo 24 aug 2011 - 9:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:44

Maura schreef:
Theedoosje schreef:
Maura schreef:Trusten Storm!

Vandaag heb ik een snaaidag gehad. Ik heb niet eens een fatsoenlijke boterham gehad. Slechte zaak eigenlijk. laughcry

herkenbaar alleen juist niet meer vandaag. Nu ben ik weer beter bezig whaha Very Happy

Ik had ontzettend veel hapjes gekocht voor mijn B-day gisteren en dat stond nog in de koelkast. Ik hekel het dat ik altijd teveel koop en dat ik het daarna gewoon weggooi, dus eigenlijk moest ik het van mezelf opeten. Twisted Evil En dat vond ik niet zo erg. :P

Hoe was je verjaardag trouwens? Goed verwend? Very Happy EN ja als dat over is, ik ken het :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:49

Theedoosje schreef:
Hoe was je verjaardag trouwens? Goed verwend? Very Happy EN ja als dat over is, ik ken het :-)

Eigenlijk was mijn verjaardag top. Zaterdag heb ik het onbedoeld met vrienden gevierd. En gisteren kwam mijn vader en vrouw langs. Ik heb geen contact met moeder en mijn broer werkt in de avond, dus vandaar dat ze er niet bij waren. En ik heb zoveel aandacht gekregen van jullie, vrienden, collega's dat ik nu moet afkicken.

En de reden dat ik 'maar' een Orchidee heb gekregen, met roze blaadjes op verzoek, is omdat ik nog een schuld bij mijn vader heb openstaan. Omdat hij nooit haast heeft gemaakt met het terugkrijgen van het bedrag, het staat al 2 jaar bij hem open en is ontstaan doordat ik een huis wilde kopen, trekt hij er tijdens verjaardagen en kerstdagen en overige dagen dat we een bedrag krijgen, van mijn schuld af. Dat is ook mijn wens, want geld krijgen en teruggeven is nu ook weer niet ideaal. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:50

Mooie orchidee. Leuk.
Heb je al wat meer kleur in je huis kunnen aanbrengen? Had je een tijdje geleden geloof ik een topic over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:51

Alina schreef:Mooie orchidee. Leuk.
Heb je al wat meer kleur in je huis kunnen aanbrengen? Had je een tijdje geleden geloof ik een topic over.

Mijn muren zijn donker, mijn kozijnen en meubelen hoogglanswit. En ik ga verder werken met roze. Vandaar ook een Orchidee met roze blaadjes. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:53

Leuk gezellig cadeau ik hou er wel van. Wel slim idee zo va geen cadeau en afbetalen smile Fijn dat je verder lekker veel aandacht hebt gekregen dat verdiende je ook smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:54

Fijn dat je het zo met je vader kan regelen. En het gaat ook niet echt om grote cadeaus natuurlijk, het is al leuk als mensen langskomen.
Klinkt leuk zo die kleuren, roze is samen met paars ook mijn lievelingskleur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 8:55

Eigenlijk heb ik niets met roze. Maar op de één of andere manier heb ik ooit iets tegen mijn wanden aangehad wat roze was en toen vond ik dat zo mooi, dat ik dat nu ietwat wil uitbreiden. Maar niet teveel, want dan wordt het weer te roze. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum