Nog geshopt voor de kindjes? #2
+43
Mida4you
Steep
dizzy
Flower_L
mauwmauw
-Ieniemienie-
vlindertje
Darius
moepie
vlinder19
_Jet
PiP
holaagirl
ProudMom
PapillonRose
Dolphinne
Coco
meisjesmama
MamaJ&R
Aagje!
joyce0606
Ezzer
Sylvana
Flip Fluitketel
sheila123
Bruintje Beer
*Troela*
Parisienne
Filoria
Pien
M@niek
Coccinelle
Aimee
Printje
Pandora
Susan
Marin
Vancity_girl
Liadan
Annie24
Floor
Mamsie
Diese
47 plaatsers
Pagina 3 van 10
Pagina 3 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Nog geshopt voor de kindjes? #2
hmmm dat had je niet moeten zeggen want nu weet je natuurlijk wat ik ga vragen ......Flip Fluitketel schreef:Bruintje Beer schreef:kan hem inderdaad online niet meer vinden. morgen even in een winkel hier kijken.
BB heb hem van de week nog in C.ulemborg zien hangen. Ik vond hem al gelijk leuk voor S..
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb net deze gekocht:
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Wát een schattig jurkje Pien! (L)
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Leuk Pien, die heb ik ook voor mn dochter gekocht laatst.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Gisteren werd het jasje bezorgd en het past . Ik denk dat maat 86 nu precies zou passen, maat 92 zit dus nog wel iets ruim, maar zal in de winter zeker wel goed passen. In het echt vind ik het ook een erg schattige jas en mijn dochter heeft 'm ook goedgekeurd:-)
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Arden schreef:Die is echt leuk. Hoe duur was ie Liadan?
Jas is 34.99.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
http://www.vd.nl/kinderen/baby-jongens-50-86/tops/truien-en-sweaters/frendz/trui/g20849579.html?fhquery=fh_secondid%3Dg20849579%26fh_lister_pos%3D18%26fh_location%3D%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252fcategories%253c%257bcatalog01_kinderen%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_kinderen_kinderen_baby_jongens050086%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_kinderen_kinderen_baby_jongens050086_kinderen_baby_jongens_tops%257d%252fbrand%253d%257bfrendz%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dlister&from=overview
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb 92 ook gepast in de winkel maar voor S. was hij te groot. Helaas hadden ze geen 86. Het weekend eens even kijken in mijn woonplaats voor 86 aangezien we nu op vakantie zijn.Liadan schreef:Gisteren werd het jasje bezorgd en het past . Ik denk dat maat 86 nu precies zou passen, maat 92 zit dus nog wel iets ruim, maar zal in de winter zeker wel goed passen. In het echt vind ik het ook een erg schattige jas en mijn dochter heeft 'm ook goedgekeurd:-)
Ze hadden ook leuke kleren daar trouwens!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
wij krijgen van de familie van mijn man die op kraamvisite komt een hema cadeaukaart, schoonmama heeft ze ingefluisterd dat ik hema kleding zo leuk vind! gister weer 2 kaarten ingeleverd voor onderstaande spullen:
Pien- Ratel
lekker geschopt dames!
ik had wat via marktplaats gekocht, 2e hands welliswaar. en dan baal ik toch weer een beetje, net opengemaakt, is het niet wat ik dacht, het zouden 3 vestjes zijn het zijn er 2, er zitten wel 2 rompers extra bij. en de vesten zitten echt onder de vlekken!!! hoe kun je dit verkopen, nou ik kijk wel of ik het eruit kan wassen, en anders is het mijn leer weer geweest, ik heb eigenlijk geen zin om stennis te schoppen voor die paar euro die ik er voor betaald heb.
ik had wat via marktplaats gekocht, 2e hands welliswaar. en dan baal ik toch weer een beetje, net opengemaakt, is het niet wat ik dacht, het zouden 3 vestjes zijn het zijn er 2, er zitten wel 2 rompers extra bij. en de vesten zitten echt onder de vlekken!!! hoe kun je dit verkopen, nou ik kijk wel of ik het eruit kan wassen, en anders is het mijn leer weer geweest, ik heb eigenlijk geen zin om stennis te schoppen voor die paar euro die ik er voor betaald heb.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
JOyce, geheid dat die mensen van mij een hele boze mail krijgen!! Ten eerste is het niet wat afgesproken is en ten tweede is het ook nog eens vies... Nee, dan hebben ze aan mij een hele verkeerde!
Pien- Ratel
Pien schreef:JOyce, geheid dat die mensen van mij een hele boze mail krijgen!! Ten eerste is het niet wat afgesproken is en ten tweede is het ook nog eens vies... Nee, dan hebben ze aan mij een hele verkeerde!
normaal ben ik ook wel zo hoor! maar op één of andere manier heb ik echt geen zin meer om mij druk te maken, ik ben al blij als ik de dag een beetje doorkom zonder al te veel pijn, en het feit dat ik nog geen f*ck gedaan heb aan de kinderkamer houd mij ook aardig bezig, misschien dat ik vanavond even een mail stuur.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
ik heb net een roze regenpakje gekocht van de hema met sterren ....
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ik heb gisteren deze jas gekocht.
Ben nu alleen nog op zoek naar een leuke muts, sjaal en wantjes.
Ben nu alleen nog op zoek naar een leuke muts, sjaal en wantjes.
MamaJ&R- Fluisteraar
- Aantal berichten : 40
Punten : 58
Registratiedatum : 09-08-11
Annie ; wat een fantastische leuke vrolijke dochter heb jij op je avatar! Fantastisch!
Joyce ; ik zou dr wel even mailen, maar het daarna ook erbij laten zitten! Ik merk dat ik me om dat soort dingen ook niet meer al te druk kan maken, ben blij dat ik de uitzet al bij elkaar heb gekregen, maar ik kan ook wel in de stress raken dat wij ook nog niks aan het kamertje hebben gedaan hoor! Komt vast wel allemaal goed met ons
Joyce ; ik zou dr wel even mailen, maar het daarna ook erbij laten zitten! Ik merk dat ik me om dat soort dingen ook niet meer al te druk kan maken, ben blij dat ik de uitzet al bij elkaar heb gekregen, maar ik kan ook wel in de stress raken dat wij ook nog niks aan het kamertje hebben gedaan hoor! Komt vast wel allemaal goed met ons
Gast- Gast
Regenlaarzen bij de s.capino vandaan voor beide meiden als we gaan kijken bij het nieuwe huis. En gympen voor de oudste voor op school.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Pien schreef:wij krijgen van de familie van mijn man die op kraamvisite komt een hema cadeaukaart, schoonmama heeft ze ingefluisterd dat ik hema kleding zo leuk vind! gister weer 2 kaarten ingeleverd voor onderstaande spullen:
Dit setje droeg mijn dochtertje ook vorig jaar, stond haar echt geweldig. Setje ligt nu bij mijn broer en schoonzus te wachten op hun dochtertje...het blijft een leuk setje!
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Bij v&D:
Bij H&M
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2091612%2009090%2091%205266%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large][/img]
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092847%2072002%2056%206524%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large][/img]
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092019%2016010%2068%206337%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large][/img]
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093673%2076750%2058%205528%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large][/img]
Maar dan slofsokken van Cars
Edit: zie dat de foto's van H&M het helaas niet doen. Weet iemand hoe je wel de afbeeldingen geplakt kan krijgen? Heb nu de afbeeldings url gekopieerd en dan hier tussen de [img] dingen gezet.
Bij H&M
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2091612%2009090%2091%205266%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large][/img]
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092847%2072002%2056%206524%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large][/img]
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092019%2016010%2068%206337%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large][/img]
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093673%2076750%2058%205528%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large][/img]
Maar dan slofsokken van Cars
Edit: zie dat de foto's van H&M het helaas niet doen. Weet iemand hoe je wel de afbeeldingen geplakt kan krijgen? Heb nu de afbeeldings url gekopieerd en dan hier tussen de [img] dingen gezet.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
joyce0606 schreef:lekker geschopt dames!
Ik heb het helaas ook een keer gehad. In het broekje zaten allemaal vlekken, gelukkig had ik er niet veel voorbetaald.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb zelfs weleens gehad dat iets helemaal niet aangekomen is. En dan is het altijd maar de vraag of diegene het niet opgestuurd heeft of dat er bij de post iets is misgegaan. Hoe dan ook is de ontvanger de pineut Ik koop tegenwoordig eigenlijk alleen nog iets via MP als ik het kan ophalen, dus het moet een beetje in de buurt zijn.M@niek schreef:joyce0606 schreef:lekker geschopt dames!
Ik heb het helaas ook een keer gehad. In het broekje zaten allemaal vlekken, gelukkig had ik er niet veel voorbetaald.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Gisteren even samen met m'n kleine mannetje wezen shoppen.
Hele stoere Adidas sneakers (die hij zelf uitgekozen heeft, en die ik - gelukkig - ook erg mooi vond).
Verder nog 2 Vingino jeans, en bij de Hema (nu eens op tijd) een sjaal, muts en wanten gekocht.
En gisteravond online een mooie winterjas besteld, heb eindelijk een leuke gevonden.
Hele stoere Adidas sneakers (die hij zelf uitgekozen heeft, en die ik - gelukkig - ook erg mooi vond).
Verder nog 2 Vingino jeans, en bij de Hema (nu eens op tijd) een sjaal, muts en wanten gekocht.
En gisteravond online een mooie winterjas besteld, heb eindelijk een leuke gevonden.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Mijn vriend was zaterdag met S.enna naar de Zara geweest, leuke dingen hebben ze daar zeg. Ze kwamen terug met een hele leuke rok en een super tuniek voor haar.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Mijn vriend was zaterdag met S.enna naar de Zara geweest, leuke dingen hebben ze daar zeg. Ze kwamen terug met een hele leuke rok en een super tuniek voor haar.
Ohhjaa, Zara is SUPER!!
Ik heb echt een megaaasupergave winterjas van Mexx!!!!
Kan niet wachten tot het lekker koud wordt;-)
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Dit vest voor Ezra:
http://chaos-and-order.com/shop/Winston-navy-p-16805.html
http://chaos-and-order.com/shop/Winston-navy-p-16805.html
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567