Nog geshopt voor de kindjes? #2
+43
Mida4you
Steep
dizzy
Flower_L
mauwmauw
-Ieniemienie-
vlindertje
Darius
moepie
vlinder19
_Jet
PiP
holaagirl
ProudMom
PapillonRose
Dolphinne
Coco
meisjesmama
MamaJ&R
Aagje!
joyce0606
Ezzer
Sylvana
Flip Fluitketel
sheila123
Bruintje Beer
*Troela*
Parisienne
Filoria
Pien
M@niek
Coccinelle
Aimee
Printje
Pandora
Susan
Marin
Vancity_girl
Liadan
Annie24
Floor
Mamsie
Diese
47 plaatsers
Pagina 5 van 10
Pagina 5 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Nog geshopt voor de kindjes? #2
hier ook weer geshopt;
Opa en oma binnenkort 40 jaar getrouwd, dus een mooie feestjurk;
sjaaltje, muts en handschoentjes erbij
Opa en oma binnenkort 40 jaar getrouwd, dus een mooie feestjurk;
sjaaltje, muts en handschoentjes erbij
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb ook het één en ander online besteld, zal zo eens terug zoeken of ik het nog kan vinden...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb gisteren maar eens het kasboek op de SNS bank ingevuld, en er gaat toch wel veel te veel geld in het onderdeel 'kinderen' zitten, dus voorlopig ben ik uitgeshopt helaas....Die stomme voeten van Laurens willen ook al niet groeien, dus het zal nog wel een tijdje duren voordat we weer op schoenenjacht kunnen. En dat terwijl hij nog steeds dichte schoenen draagt die we in maart hebben gekocht....past nog steeds, vorige week nog in de schoenwinkel wezen meten.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb echt aso veel geshopt bij ik en mijn kind. Net binnen gehad en alles is leuk! De broekjes zijn wel nog te groot maar goed groeit hij wel in.
Ook deze week nog een mooie verjaardag outfitt gekocht voor S van noppies.
Ook deze week nog een mooie verjaardag outfitt gekocht voor S van noppies.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Darius schreef:Ik heb gisteren maar eens het kasboek op de SNS bank ingevuld, en er gaat toch wel veel te veel geld in het onderdeel 'kinderen' zitten, dus voorlopig ben ik uitgeshopt helaas....Die stomme voeten van Laurens willen ook al niet groeien, dus het zal nog wel een tijdje duren voordat we weer op schoenenjacht kunnen. En dat terwijl hij nog steeds dichte schoenen draagt die we in maart hebben gekocht....past nog steeds, vorige week nog in de schoenwinkel wezen meten.
Gast- Gast
Coccinelle: wat heb je een leuke, goede smaak! Echt leuke kleding! Als je wat wilt verkopen in maat 68/74 hou ik me aanbevolen
vlindertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11
@ jet, wat een leuke kleding, mag ik vragen waar je het vandaan hebt?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Ik heb gister de halve H&M leeggekocht, maar zie er niets van terug in de online shop
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
PiP schreef:Ik moet de legging idd ook nog... Er zijn nog wel webshops die hem hebben alleen betaal je dan alleen voor een legging ook 3,95 verzendkosten:(Coccinelle schreef:Kortingscode is online2011 (= -20%), volgens mij alleen vandaag nog geldig!
Die blauwe legging was er helaas niet meer in haar maat, net als de bruine voor onder het rokje. Die moet ik dus nog ergens zien te vinden.
En ik heb idd geshopt in mt 80/86.
Wat voor maat draagt jouw dochter nu, ik denk dat jij de jurk in 86 hebt?
Ik twijfel aan 92. Ze draagt nu 80 broek/rok en 86 shirts, maar het nieuwe setje (het bloemen rokje) heb ik in 86/92 gehaald. Dat zat wel wat ruim, maar niet lelijk. Heb ook een zomerjurkje van bfc in 86 en die zat nog wel ruim... Ik kan het natuurlijk altijd ruilen voor wat anders en mocht jouw dochter 86 (als je die hebt) veel te groot zitten dan weet je me te vinden
Ik heb de jurk idd in 86, en het rokje in mt 80 want 86 was al uitverkocht, maar dat zal wel meerekken denk ik. Mijn dochter is ook vrij slank, maar wel lang. Ik ben benieuwd hoe het valt, vandaag had ze een setje van noppies aan in 86 wat eigenlijk nog wel wat ruim is. Enne..ik weet je te vinden.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Wat komen er hier veel leuke kleertjes voorbij zeg! ´t Is ook zo leuk he, shoppen voor je kleintje(s).
Ik heb pas nog lekker geshopt voor B.randon, maar vandaag toch nog het één en ander gekocht.
Vorige week heeft hij nog nieuwe sneakers gehad, maar hij heeft meestal wel 2 paar om af te wisselen (maar om de 3 mnd moet hij weer nieuwe, dus meer dan 2 paar + regenlaarzen meestal niet).
Maar vandaag dus nog leuke schoenen gekocht, eindelijk eens schoenen die makkelijk aan gaan, met klittenband. (dat scheelt weer in het gevecht ''schoenen aantrekken''.
Dit zijn ze.. (op de foto vind ik de kleur een beetje ''dof/vaal'', maar ze zijn dus donkerbruin )
En nog een mooie Vingino broek erbij. Had er laatst al 2 gekocht in maat 98, dacht dat hij die al wel zou passen omdat hij van andere broeken wel maat 98 heeft. Maar ze waren nog erg groot, dus heb ik toch nog maar een maatje 92 erbij gekocht.
En toen kwam ik nog iets leuks tegen in de winkel..
Ik wilde eigenlijk graag Uggs hebben deze winter voor B.randon. Zodat hij lekker warme voetjes zou hebben.
Maar toen zag ik dus hele gave laarzen (vind het net een soort Uggs, maar dan steviger) van Vingino, en die waren ook nog eens een stuk goedkoper dan de echte Uggs. Deze hebben ook een goede zool, ook erg belangrijk.
En ik vind ze helemaal stoer voor 'm! Zelf vond hij ze ook erg mooi en wilde ze niet meer uit.
(Ze zijn wat donkerder dan op de foto.) M'n zusje vind ze vreselijk, haha, ze vind het meidenschoenen. Maar zij heeft ook een hekel aan Uggs, en ik vind het tot een bepaalde leeftijd nog wel gaan voor jongens. Maar ik zou mn vriend er niet mee zien willen lopen.
Ik heb pas nog lekker geshopt voor B.randon, maar vandaag toch nog het één en ander gekocht.
Vorige week heeft hij nog nieuwe sneakers gehad, maar hij heeft meestal wel 2 paar om af te wisselen (maar om de 3 mnd moet hij weer nieuwe, dus meer dan 2 paar + regenlaarzen meestal niet).
Maar vandaag dus nog leuke schoenen gekocht, eindelijk eens schoenen die makkelijk aan gaan, met klittenband. (dat scheelt weer in het gevecht ''schoenen aantrekken''.
Dit zijn ze.. (op de foto vind ik de kleur een beetje ''dof/vaal'', maar ze zijn dus donkerbruin )
En nog een mooie Vingino broek erbij. Had er laatst al 2 gekocht in maat 98, dacht dat hij die al wel zou passen omdat hij van andere broeken wel maat 98 heeft. Maar ze waren nog erg groot, dus heb ik toch nog maar een maatje 92 erbij gekocht.
En toen kwam ik nog iets leuks tegen in de winkel..
Ik wilde eigenlijk graag Uggs hebben deze winter voor B.randon. Zodat hij lekker warme voetjes zou hebben.
Maar toen zag ik dus hele gave laarzen (vind het net een soort Uggs, maar dan steviger) van Vingino, en die waren ook nog eens een stuk goedkoper dan de echte Uggs. Deze hebben ook een goede zool, ook erg belangrijk.
En ik vind ze helemaal stoer voor 'm! Zelf vond hij ze ook erg mooi en wilde ze niet meer uit.
(Ze zijn wat donkerder dan op de foto.) M'n zusje vind ze vreselijk, haha, ze vind het meidenschoenen. Maar zij heeft ook een hekel aan Uggs, en ik vind het tot een bepaalde leeftijd nog wel gaan voor jongens. Maar ik zou mn vriend er niet mee zien willen lopen.
Laatst aangepast door ProudMom op do 15 sep 2011 - 7:44; in totaal 1 keer bewerkt
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
idd stoer juist!
Mamsie- Ratel
Mamsie schreef:idd stoer juist!
Gelukkig zijn jullie het dus met mij eens! Ik begon al bijna aan mezelf te twijfelen of hij dan misschien tóch voor paal zou lopen. Haha nee hoor, ik vond ze juist stoer, en B.randon zelf bleef ook maar roepen en wijzen ''Kijk mama kijk, mooie schoenen!''
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Idd heel stoer!
Ik zoek ook zoiets voor mijn kleine dondersteen.
Ik kom echt alleen maar foeilelijke schoenen tegen
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nois schreef:Idd heel stoer!
welke maat heeft hij?
Mamsie- Ratel
Maat 22 denk ik.
Coco- Ratel
Nois, vind je zoiets niks.
http://www.shoehoo.nl/zwart-clic-laars/7257?page=2
Mamsie- Ratel
Ik heb van de week ook nog geshopt, heb de smaak goed te pakken, haha.
Ik mag dan nu ook niks meer halen, pas als ze echt wat nodig heeft of in de uitverkoop.
Ik mag dan nu ook niks meer halen, pas als ze echt wat nodig heeft of in de uitverkoop.
Laatst aangepast door PiP op do 15 sep 2011 - 18:52; in totaal 1 keer bewerkt
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
ProudMom schreef:
Ik vind vooral deze erg gaaf!!
De Vingino boots vind ik ook erg leuk en nu zeker nog wel kunnen, als ze wat ouder zijn niet meer.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Mamsie schreef:Nois, vind je zoiets niks.
Iets in die richting vind ik wel leuk ja, maar dan wel wat korter en bruin.
Ik ga de site even opslaan!
Coco- Ratel
Ik houd ook van die Allstars! Zo jammer dat ze niet zo goed zijn voor de voeten.
Coco- Ratel
Nois schreef:Mamsie schreef:Nois, vind je zoiets niks.
Iets in die richting vind ik wel leuk ja, maar dan wel wat korter en bruin.
Ik ga de site even opslaan!
Succes
Mamsie- Ratel
M@niek schreef:@ jet, wat een leuke kleding, mag ik vragen waar je het vandaan hebt?
Natuurlijk mag je dat vragen!
De bovenste 3 dingen zijn van chaos and order (hebben een website, maar bv ook op kixx online te koop) en de onderste komt bij Bristol vandaan.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 5 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Nog geshopt voor de kindjes? #863547
» Jullie nog geshopt voor de kids?
» Geneesmiddelen voor kindjes
» Carnavalskleding kindje
» Sparen voor je aan kindjes begint?
» Jullie nog geshopt voor de kids?