Nog geshopt voor de kindjes? #2
+43
Mida4you
Steep
dizzy
Flower_L
mauwmauw
-Ieniemienie-
vlindertje
Darius
moepie
vlinder19
_Jet
PiP
holaagirl
ProudMom
PapillonRose
Dolphinne
Coco
meisjesmama
MamaJ&R
Aagje!
joyce0606
Ezzer
Sylvana
Flip Fluitketel
sheila123
Bruintje Beer
*Troela*
Parisienne
Filoria
Pien
M@niek
Coccinelle
Aimee
Printje
Pandora
Susan
Marin
Vancity_girl
Liadan
Annie24
Floor
Mamsie
Diese
47 plaatsers
Pagina 6 van 10
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Nog geshopt voor de kindjes? #2
Nois schreef:Ik houd ook van die Allstars! Zo jammer dat ze niet zo goed zijn voor de voeten.
B.randon kreeg ook pas Allstars toen hij wat ouder was. De eerste 1,5 jaar heeft hij steeds van die echte (eerste) loopschoentjes gehad. Maar hij loopt juist erg goed op die Allstars, ook vooral doordat de zool wat soepeler is.
Schoenen met een hele harde zool (waar je helemaal geen beweging in kunt krijgen), daarop loopt hij als een clown.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Laurientje85 schreef:Timberland heeft ook erg leuke jongens laarsjes!
Ja idd, van Timberland heb ik ook héle leuke gezien.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
ProudMom schreef:Laurientje85 schreef:Timberland heeft ook erg leuke jongens laarsjes!
Ja idd, van Timberland heb ik ook héle leuke gezien.
Ik vind ze ook super..maar de meeste gaan vanaf maat 24, mijn zoontje heeft net 22!
Gast- Gast
_Jet schreef:M@niek schreef:@ jet, wat een leuke kleding, mag ik vragen waar je het vandaan hebt?
Natuurlijk mag je dat vragen!
De bovenste 3 dingen zijn van chaos and order (hebben een website, maar bv ook op kixx online te koop) en de onderste komt bij Bristol vandaan.
Dank je wel. Ik wist niet dat ze bij de bristol ook kleine maatjes hadden, d8 pas vanaf 92 ofzo.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Heb even wat simpele shirtjes gekocht bij ikenmijnkind.nl:
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
[quote="Coccinelle"]
Ik heb inmiddels de legging en overgooier in 86 besteld. Heb een paar winkels in de buurt afgebeld en geen een winkel had nog 86 liggen, dacht als ik nog langer wacht is hij ook nergens online meer, dan maar verzendkosten...
Ze hebben hem nog steeds in alle maten: http://www.hummbee.com/kinderkleding-babykleding-nieuwe-collectie/babyface-girl-legging-earth.html
Rokjes vallen inderdaad wel ruim, ik heb vorig jaar ook een rokje van bfc gehaald in 74, die past ze nu nog net.
Vind het ideaal dat er van dat verstelelastiek in zit, dan kan je hem mooi lang gebruiken!
PiP schreef:quote]Coccinelle schreef:
Ik heb de jurk idd in 86, en het rokje in mt 80 want 86 was al uitverkocht, maar dat zal wel meerekken denk ik. Mijn dochter is ook vrij slank, maar wel lang. Ik ben benieuwd hoe het valt, vandaag had ze een setje van noppies aan in 86 wat eigenlijk nog wel wat ruim is. Enne..ik weet je te vinden.
Ik heb inmiddels de legging en overgooier in 86 besteld. Heb een paar winkels in de buurt afgebeld en geen een winkel had nog 86 liggen, dacht als ik nog langer wacht is hij ook nergens online meer, dan maar verzendkosten...
Ze hebben hem nog steeds in alle maten: http://www.hummbee.com/kinderkleding-babykleding-nieuwe-collectie/babyface-girl-legging-earth.html
Rokjes vallen inderdaad wel ruim, ik heb vorig jaar ook een rokje van bfc gehaald in 74, die past ze nu nog net.
Vind het ideaal dat er van dat verstelelastiek in zit, dan kan je hem mooi lang gebruiken!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
M@niek schreef:_Jet schreef:M@niek schreef:@ jet, wat een leuke kleding, mag ik vragen waar je het vandaan hebt?
Natuurlijk mag je dat vragen!
De bovenste 3 dingen zijn van chaos and order (hebben een website, maar bv ook op kixx online te koop) en de onderste komt bij Bristol vandaan.
Dank je wel. Ik wist niet dat ze bij de bristol ook kleine maatjes hadden, d8 pas vanaf 92 ofzo.
Hebben ze ook niet hoor, maar S is gewoon groot
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
[quote="PiP"]
Hier is het binnen, en past allemaal goed! Het jurkje had niet kleiner moeten zijn als mt 86 en het rokje niet groter dan 80.
Bedankt voor de link!
Coccinelle schreef:PiP schreef:quote]Coccinelle schreef:
Ik heb de jurk idd in 86, en het rokje in mt 80 want 86 was al uitverkocht, maar dat zal wel meerekken denk ik. Mijn dochter is ook vrij slank, maar wel lang. Ik ben benieuwd hoe het valt, vandaag had ze een setje van noppies aan in 86 wat eigenlijk nog wel wat ruim is. Enne..ik weet je te vinden.
Hier is het binnen, en past allemaal goed! Het jurkje had niet kleiner moeten zijn als mt 86 en het rokje niet groter dan 80.
Bedankt voor de link!
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Heeft iemand enig idee waar ik een wollen houtje touwtje jas kan kopen voor een jongen in maat 104? Benneton heeft ze helaas dit jaar niet in de collectie.....
Gast- Gast
Mammalin schreef:Heeft iemand enig idee waar ik een wollen houtje touwtje jas kan kopen voor een jongen in maat 104? Benneton heeft ze helaas dit jaar niet in de collectie.....
Zara
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
gister even wezen shoppen bij de zara,helaas hier maar een kleine baby afdeling:
en ook nog deze uit een klein winkeltje
en ook nog deze uit een klein winkeltje
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Poepiemonster is leuk! Wil ik ook
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
dankje.is echt mijn(onze)stijl.ik hou van net maar ook van shirt met teksten en geintjes erop.
mauwmauw- Kletskop
kan kijken of ze hem nog hebben,welke maat moet je hebben?al kan je ze volgens mij ook wel ergens online bestellen.Flower_L schreef:Poepiemonster is leuk! Wil ik ook
mauwmauw- Kletskop
Ik heb daarstraks voor Yara een Dorarugzak gekocht (voor 2 euro).
Ze is er zo blij mee, ze straalde toen ik 'm aan haar gaf en doet er al de hele tijd spullen in en uit en dan loopt ze met de rugzak op haar rug. Kan ze echte avonturen gaan beleven met de rugzak . Ik ga komende week proberen om een 'kaart' te maken die ze op kan rollen en erin kan doen.
Ze is er zo blij mee, ze straalde toen ik 'm aan haar gaf en doet er al de hele tijd spullen in en uit en dan loopt ze met de rugzak op haar rug. Kan ze echte avonturen gaan beleven met de rugzak . Ik ga komende week proberen om een 'kaart' te maken die ze op kan rollen en erin kan doen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Liadan schreef:Ik heb daarstraks voor Yara een Dorarugzak gekocht (voor 2 euro).
Oh leuk! Ik weet zeker dat mijn zoontje daar ook heel blij van zou worden, alleen mijn man niet zo Hij heeft nu een cars tas!
vlindertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11
Mauwmauw: waar heb je dat shirt van poepiemonster vandaan? Ben helemaal niet van de shirts met poppetjes enzo, maar deze is wel heel grappig
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
mauwmauw schreef:kan kijken of ze hem nog hebben,welke maat moet je hebben?al kan je ze volgens mij ook wel ergens online bestellen.Flower_L schreef:Poepiemonster is leuk! Wil ik ook
kom je uit buurt e.indhoven? zie nu namelijk wel een online webwinkeltje...17,50 kost ie daar
@ Papillonrose: http://www.eindhovenwinkel.nl/webshop/popup_image.php?pID=272
edit: ik vind 17,50 iets te duur, omdat ik net een order van bijna 200 heb geplaatst...en vorige maand ook al OEPS
op marktplaats 1 gevonden, maar is maat 62
Laatst aangepast door Flower_L op vr 16 sep 2011 - 7:27; in totaal 1 keer bewerkt
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
bij ons in de stad in een klein boetiekje,maar zag ze net ook bij bij basta streetwearalleen zijn ze daar duurder.PapillonRose schreef:Mauwmauw: waar heb je dat shirt van poepiemonster vandaan? Ben helemaal niet van de shirts met poppetjes enzo, maar deze is wel heel grappig
mauwmauw- Kletskop
Dankje! Zie dat ze 'm ook in het roze hebbenmauwmauw schreef:bij ons in de stad in een klein boetiekje,maar zag ze net ook bij bij basta streetwearalleen zijn ze daar duurder.PapillonRose schreef:Mauwmauw: waar heb je dat shirt van poepiemonster vandaan? Ben helemaal niet van de shirts met poppetjes enzo, maar deze is wel heel grappig
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Mammalin schreef:Heeft iemand enig idee waar ik een wollen houtje touwtje jas kan kopen voor een jongen in maat 104? Benneton heeft ze helaas dit jaar niet in de collectie.....
ik heb een leuke (eerder geplaatst) jas van mexx. Weet niet tot welke maat, post dit vanaf mijn mobiel.
En idd zara!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
En nog een pyama en broek waar ik geen plaatje van kan vinden
Een tuitbeker, heeeel veel luiers, paracetamol, vitamine, neusdruppels, hoestdrank snoetenpoetsers endergelijk.
We hebben een lekkere shopdag gehad.
Gast- Gast
We zijn bij H&M geweest. De score: twee vesten, een truitje en twee maillots voor Yrsa, een broek en een trui voor Ezra.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Nog geshopt voor de kindjes? #863547
» Jullie nog geshopt voor de kids?
» Geneesmiddelen voor kindjes
» Carnavalskleding kindje
» Sparen voor je aan kindjes begint?
» Jullie nog geshopt voor de kids?