Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog geshopt voor de kindjes? #2

+43
Mida4you
Steep
dizzy
Flower_L
mauwmauw
-Ieniemienie-
vlindertje
Darius
moepie
vlinder19
_Jet
PiP
holaagirl
ProudMom
PapillonRose
Dolphinne
Coco
meisjesmama
MamaJ&R
Aagje!
joyce0606
Ezzer
Sylvana
Flip Fluitketel
sheila123
Bruintje Beer
*Troela*
Parisienne
Filoria
Pien
M@niek
Coccinelle
Aimee
Printje
Pandora
Susan
Marin
Vancity_girl
Liadan
Annie24
Floor
Mamsie
Diese
47 plaatsers

Pagina 7 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Nog geshopt voor de kindjes? #2  - Pagina 7 Empty Re: Nog geshopt voor de kindjes? #2

Bericht  Annie24 za 17 sep 2011 - 7:46

Heartbeat; goed geslaagd dus! Hadden ze de ski kleding al hangen in alexandrium? We zijn toch niet geweest, dus ik heb geen idee angel
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog geshopt voor de kindjes? #2  - Pagina 7 Empty Re: Nog geshopt voor de kindjes? #2

Bericht  PapillonRose za 17 sep 2011 - 7:51

Heartbeat: Zo, lekkere geshopt zo te zien! Die ballenbaan vind ik echt heel leuk! Werkt dat een beetje? Hij lijkt me namelijk ook wel leuk voor op het verlanglijstje voor de verjaardag.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Flower_L za 17 sep 2011 - 7:59

Nog geshopt voor de kindjes? #2  - Pagina 7 Name it olaus electro irisNog geshopt voor de kindjes? #2  - Pagina 7 Name it olaus deal 2Nog geshopt voor de kindjes? #2  - Pagina 7 Name it ymer countryNog geshopt voor de kindjes? #2  - Pagina 7 Name it sune sushiNog geshopt voor de kindjes? #2  - Pagina 7 Janus1Nog geshopt voor de kindjes? #2  - Pagina 7 Name it KiPurple sweatvestds Milton Electro

+ 2 paar slofjes, 2 overhemdjes, 2 truien, 2 jassen, 2 spencers

Conclusie: L. is klaar voor de winter!

* en de portemonnee van mama is leeg*

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Coccinelle za 17 sep 2011 - 8:04

Nog geshopt voor de kindjes? #2  - Pagina 7 Foto-SSVB66VV
De jas

Nog geshopt voor de kindjes? #2  - Pagina 7 Fleece%20overall%20paars
En een fleece overall

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Coccinelle za 17 sep 2011 - 8:05

Die 2 bovenste vestjes zijn echt leuk, Flower_L.

Coccinelle
Prater
Prater

Bericht  Annie24 za 17 sep 2011 - 8:06

FlowerL; oooooooooooowwwwwwwww ik wil dat paarse vest!!!!!!!! Valt Name it groot, klein of normaal?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L za 17 sep 2011 - 8:07

Coccinelle schreef:Die 2 bovenste vestjes zijn echt leuk, Flower_L.

die vond ik ook superleuk. Alleen die paarse twijfel ik nog een beetje, hoe ik dat ga combineren. Niet dat het teveel 'meisjesachtig' is Cool
Die andere vestjes zijn meer voor 'erbij' en op het KDV.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Flip Fluitketel za 17 sep 2011 - 8:07

Coccinelle wat een schattige jas! Is van Bakkaboe toch? Is hij wel dik? Op het plaatje lijkt het niet echt dik.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Flower_L za 17 sep 2011 - 8:08

Annie24 schreef:FlowerL; oooooooooooowwwwwwwww ik wil dat paarse vest!!!!!!!! Valt Name it groot, klein of normaal?

Nou....mr had vanmiddag geen zin in een passessie, dus het vest hangt al in de kast. Ik heb 86, en hij zit nu nog in 80. Ik combineer dit soort vestjes vaak met een overhemdje. Ga morgen nog een paspoging wagen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Coccinelle za 17 sep 2011 - 8:15

Flip Fluitketel schreef:Coccinelle wat een schattige jas! Is van Bakkaboe toch? Is hij wel dik? Op het plaatje lijkt het niet echt dik.

Ja, dat klopt! Ja hoor, de jas is lekker dik gevoerd. Bakkaboe valt best groot trouwens, heb maat 80 genomen en die is zelfs nog ietwat ruim terwijl ze van shirts vaak al 86 draagt.

Coccinelle
Prater
Prater

Bericht  Flip Fluitketel za 17 sep 2011 - 8:18

Coccinelle schreef:
Flip Fluitketel schreef:Coccinelle wat een schattige jas! Is van Bakkaboe toch? Is hij wel dik? Op het plaatje lijkt het niet echt dik.

Ja, dat klopt! Ja hoor, de jas is lekker dik gevoerd. Bakkaboe valt best groot trouwens, heb maat 80 genomen en die is zelfs nog ietwat ruim terwijl ze van shirts vaak al 86 draagt.

Ok, heb de collectie nog niet gezien van Bakkaboe. Maar wat ik zag op internet hadden ze wel leuke dingen. Van de week hoop ik even naar een winkel te gaan die Bakkaboe verkoopt. J. moet Wink nog een winterjasje erbij en er kan vast nog wel meer bij..................Ohhhh waarom is shoppen ook zo leuk!! Maar niet voor de portemonnee Sad Sad

En draagt S. al 86 :shock: .........
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Coccinelle za 17 sep 2011 - 8:30

Flip Fluitketel schreef:Ok, heb de collectie nog niet gezien van Bakkaboe. Maar wat ik zag op internet hadden ze wel leuke dingen. Van de week hoop ik even naar een winkel te gaan die Bakkaboe verkoopt. J. moet Wink nog een winterjasje erbij en er kan vast nog wel meer bij..................Ohhhh waarom is shoppen ook zo leuk!! Maar niet voor de portemonnee Sad Sad

En draagt S. al 86 :shock: .........

Ze draagt 80/86, ligt eraan hoe het valt. smile Ze is een lange slanke dame, met haar lengte boven de middenlijn en met haar gewicht eronder.

Coccinelle
Prater
Prater

Bericht  Mamsie zo 18 sep 2011 - 0:17

FlowerL dat groene vest heb ik ook voor mijn oudste, is een heerlijk zacht vest.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  vlinder19 zo 18 sep 2011 - 0:59

Ik heb vanmorgen de H&M site leeg gekocht voor F.ay. Denk dat ze met wat ze nog heeft aardig de winter doorkomt....kan veel met elkaar combineren:

[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C90 93790 07000 64 6772 5.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large][/img]

[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C90 93628 54011 91 6854 4.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large][/img]

[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_0395_023R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.8]&set=key[width],value[2087]&set=key[height],value[2440]&set=key[x],value[2016]&set=key[y],value[292]&call=url[file:/product/large][/img] de broek

[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C90 92917 66015 61 6727 2.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large][/img]

[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C90_0652_281R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-1.65]&set=key[width],value[2287]&set=key[height],value[2674]&set=key[x],value[560]&set=key[y],value[790]&call=url[file:/product/large][/img] De top

[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C90 93517 16057 58 6721 4.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large][/img]

[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C23 93787 07000 58 6689 4.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large][/img]

[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01 92596 75000 56 6182 1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large][/img]

[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C90 95347 16057 71 7026 5.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large][/img]

[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01 92979 59016 34 5894 6.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large][/img] Voor erbij, vorige week al goede winterlaarzen gekocht.

Volgens mij was dat het wel haha.
vlinder19
vlinder19
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 180
Punten : 331

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 6:09

@Annie: Ja ze hadden daar wel al een hele collectie! Alleen niet het skibroekje van de site, dus ik heb 'm nog steeds niet Wink ach het duurd nog even voordat het ECHT koud word.

@PR: Hier is de ballenbaan een groot succes! Ze schieten omhoog, en dan is het de bedoeling dat ze weer in de "ronding" komen, naar beneden rollen en weer de mond van dat beest ingaan, en weer hetzelfde rondje maken...maar soms springt er een bal de verkeerde kant op en rollen ze weg Wink maar meneer loopt er achteraan, pakt de bal en doet 'm er weer in smile Hij vind 'm erg leuk!

Gast
Gast

Bericht  -Ieniemienie- zo 18 sep 2011 - 6:47

Hier is de ballenbaan eigenlijk een flop.
De ballen lopen vaak vast en ze springen alle kanten op.
Toen ze hem net had liep hij al veel vast en ben ik ermee terug gegaan.
Ze zeiden dat het een veel voorkomend artikel is wat terug komt.
Ik heb toen een nieuwe gekregen.
Maar ook deze werkt niet goed. Staat dus op zolder te versloffen.
Ik zou het niet aanraden. Wel jammer want hij ziet er zo leuk uit!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Coco zo 18 sep 2011 - 7:42

-Ieniemienie- schreef:Hier is de ballenbaan eigenlijk een flop.
De ballen lopen vaak vast en ze springen alle kanten op.
Toen ze hem net had liep hij al veel vast en ben ik ermee terug gegaan.
Ze zeiden dat het een veel voorkomend artikel is wat terug komt.
Ik heb toen een nieuwe gekregen.
Maar ook deze werkt niet goed. Staat dus op zolder te versloffen.
Ik zou het niet aanraden. Wel jammer want hij ziet er zo leuk uit!

+1 en mijn kinderen vinden het ook heel leuk om vanalles in de slurf te gooien, wat onder het pinnetje wat de ballen omhoog schiet gaat zitten en ik dat ding soms wel 4x per dag helemaal uit elkaar kan schroeven zodat hij het weer doet (voor zover hij het normaal doet) en dat gaat echt om een stuk of 12 schroefjes! Heb hem 3 maandjes opgeborgen, werd er echt gek van. Sinds een maandje staat hij weer bij het speelgoed, en nu haal ik hem weg nadat ik hem 2 x open gemaakt heb.

Ik zou voor een andere ballenbaan gaan, er zijn er nog veel meer en leuker/praktischer.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 7:59

Haha ik hoor iedereen altijd negatief over die ballenbaan, hier nog niets negatiefs gevonden hoor Very Happy Loopt niks vast enz.

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 18 sep 2011 - 8:08

Hier zijn twee verschillende ballenbanen geweest, eentje die ik voor Ezra had gekocht en eentje die Yrsa voor haar verjaardag had gekregen, en ik vond ze allebei even irritant.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 8:10

HeartBeat schreef:
Nog geshopt voor de kindjes? #2  - Pagina 7 1409596234_5_sq98

Leuk ! Is deze van de H&M of niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 8:12

Razz, als je naar het merkje kijkt, heb je al je antwoord Wink

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 18 sep 2011 - 8:15

Dat soort truien zijn zo leuk! Ezra heeft een grijze en een ecru, effen, en een vest in het zwart/wit gestreept in dezelfde stijl.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 9:16

Pippa schreef:Razz, als je naar het merkje kijkt, heb je al je antwoord Wink

Nou dat zie ik dus echt niet haha. Het lijkt op H&M maar zeker weet ik het niet en ik kan 'm ook niet vinden op de site

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 9:31

Razz_ schreef:

Nou dat zie ik dus echt niet haha. Het lijkt op H&M maar zeker weet ik het niet en ik kan 'm ook niet vinden op de site

Ja is van de H&M smile

Gast
Gast

Bericht  Annie24 zo 18 sep 2011 - 9:32

Razz_ schreef:

nerd............. Wink :P

In de winkel zelf hebben ze op dit moment véél meer dan dat er op de site staat. Ook hele leuke chinos voor die kleintjes en leuke shirts voor daar op (al moet je daar van houden Wink )
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: