Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cadeau's

+10
Joli86
Mizz_S
Mierzoet
Rush
Melis_je
Prosecco
Shopelle
SuperGrover
Starla
Queen
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Cadeau's - Pagina 2 Empty Re: Cadeau's

Bericht  TukTuk wo 24 aug 2011 - 3:44

Break Of Day schreef:Het is wel zo dat het niet om het cadeau maar om het gebaar gaat, maar ik heb dat ook vaak. Als mensen vragen wat ik op mijn verjaardag wil, dan zeg ik altijd dat ik boekenbonnen wil.
Het rare is dat ik ze nooit krijg. Dan vraag ik me af waarom je dan de moeite neemt te vragen wat ik wil.
Het is niet zo dat ik niet blij ben met andere cadeautjes hoor.. Ik kreeg dit jaar o.a. een mooie plant in een pot, raamdecoratie, een mooi bos bloemen. Daar ben ik dan erg blij mee en ik waardeer het gebaar. Maar toch...

Dat is nog altijd beter dan wat ik dit jaar kreeg.. Van serieus mijn hele fam etc kreeg ik douchegel oid..
Vier het altijd samen met mijn moeder, maar dit jaar was het meer haar verjaardag omdat het tegelijkertijd ook een housewarming was (ouders zijn net verhuisd), maar voorgaande jaren kreeg ik vaak wel leuke kadootjes of geld ofzo.. Had nu ook geld gevraagd, maar iedereen kwam met douchegel aanzetten.. Kom dan gewoon met niks :P
Nouja iig voor het aankomende jaar *of 2..* weer genoeg..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau's - Pagina 2 Empty Re: Cadeau's

Bericht  Melis_je wo 24 aug 2011 - 3:47

AngelNyn schreef:Had nu ook geld gevraagd, maar iedereen kwam met douchegel aanzetten.. Kom dan gewoon met niks :P
Nouja iig voor het aankomende jaar *of 2..* weer genoeg..
Misschien wilden ze geen geld geven?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau's - Pagina 2 Empty Re: Cadeau's

Bericht  TukTuk wo 24 aug 2011 - 3:51

Melis_je schreef:
AngelNyn schreef:Had nu ook geld gevraagd, maar iedereen kwam met douchegel aanzetten.. Kom dan gewoon met niks :P
Nouja iig voor het aankomende jaar *of 2..* weer genoeg..
Misschien wilden ze geen geld geven?

Ze hebben niet eens gevraagd wat ik wilde hebben.. Gaat altijd via m'n moeder (ze bellen haar dan om door te geven of ze wel of niet komen) en had aan haar doorgegeven, mochten mensen er om vragen, dat ik graag geld wilde hebben. Maar niemand heeft er om gevraagd, dus het was meer van "we moeten iets mee nemen, dan maar dan".
Heb een erg leuke familie smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeau's - Pagina 2 Empty Re: Cadeau's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum