Vriend van vriendin
+7
SoGood
Sweety
Toet
Melis_je
Starla
Pien
Susan
11 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Vriend van vriendin
freakielief schreef:Ik snap jouw visie op vriendschap geloof ik niet helemaal. Je bent er toch gewoon voor een ander, ongeacht of je het nou wel of niet met haar keuzes eens bent? Als je nou nog elke keer zou moeten aanzien/aanhoren hoe verschrikkelijk ongelukkig zij is met hem, zou ik me er nog misschien iets bij kunnen voorstellen dat er voor jou op gegeven moment ook een grens bereikt is. Maar van wat ik lees is dat totaal niet het geval en gaat het puur om jouw beleving van hem en de problemen die jíj 'voorspelt' in hun relatie, waarbij natuurlijk het grootste probleem is dat jíj het allemaal weer zal moeten aanhoren en hoe vreselijk weinig zin jij daarin hebt.
Zeg tegen hem dat jij het niet fijn vindt dat hij je optilt en hou je mening over hem verder voor je, daar heeft jouw vriendin geen drol aan en hij ook niet. Maar als het je allemaal zó ontzettend veel moeite kost, is ze misschien ook beter af zonder jou. Ik kan het helaas niet tactischer verwoorden.
+1.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Dan dump je haar toch gewoon? Ik zou jou echt niet als vriendin willen.Yasmin schreef:Dat zal wel een discussie gaan worden(volgens mij is die er al op het forum trouwens) maar ik ben van mening dat een groot opleidingsverschil niet gaat werken in een relatie op lange termijn. Zij wilt straks gaan samenwonen, met een fulltime goed salaris en hij misschien het minimumloon. Je krijgt dan toch een hele scheve verhouding van in en uitgaven. Zij moet met die jongen leven, natuurlijk maar ik zie het straks gewoon gebeuren dat ik dan allemaal gezeik over me heenkrijg over zulke dingen(we delen best veel met elkaar ook namelijk) en daar heb ik gewoon geen zin in.Theedoosje schreef:Wat heeft geen of wel een diploma er mee te maken of je iemand wel of niet leuk vind
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Dan dump je haar toch gewoon? Ik zou jou echt niet als vriendin willen.Yasmin schreef:Dat zal wel een discussie gaan worden(volgens mij is die er al op het forum trouwens) maar ik ben van mening dat een groot opleidingsverschil niet gaat werken in een relatie op lange termijn. Zij wilt straks gaan samenwonen, met een fulltime goed salaris en hij misschien het minimumloon. Je krijgt dan toch een hele scheve verhouding van in en uitgaven. Zij moet met die jongen leven, natuurlijk maar ik zie het straks gewoon gebeuren dat ik dan allemaal gezeik over me heenkrijg over zulke dingen(we delen best veel met elkaar ook namelijk) en daar heb ik gewoon geen zin in.Theedoosje schreef:Wat heeft geen of wel een diploma er mee te maken of je iemand wel of niet leuk vind
Ja dan krijg je misschien een scheve verhouding en wat dan nog? Waarom mag een jongen niet minder verdienen dan een meisje? Hier is dat net zo. Ik breng geld in het laatje en hij door omstandigheden niet. Nou en het werkt al ruim 5 jaar tussen ons.
Hier kan ik zo boos over worden he alsof een jongen minder goed is als het minder verdiend of mindere opleiding heeft.
En wie ben jij om te bepalen of het werkt tussen die twee?
Gast- Gast
Goed, jij zou er misschien niet voor kiezen om een relatie te beginnen met een jongen die een (flink) lager opleidingsniveau heeft, maar jouw vriendin blijkbaar wel.
Als je vriendinnen bent lijkt me dat je dat toch van elkaar respecteert?
Jij draagt als reden aan waarom je hem niet zo mag dat hij 'simpele' baantjes heeft en niet hoog is geschoold. Dat zegt toch in principe niks over zijn karakter? Wellicht is hij een erg lieve gozer die alles voor je vriendin over heeft.
Als je vriendinnen bent lijkt me dat je dat toch van elkaar respecteert?
Jij draagt als reden aan waarom je hem niet zo mag dat hij 'simpele' baantjes heeft en niet hoog is geschoold. Dat zegt toch in principe niks over zijn karakter? Wellicht is hij een erg lieve gozer die alles voor je vriendin over heeft.
Gast- Gast
Waar stoor je je nu eigenlijk aan? Aan zijn gedrag of aan zijn opleidings niveau? Krijg nu een beetje het idee dat je hem doordat hij laagopgeleid is een flapdrol vindt. En ik denk dat je die 2 dingen eens los van elkaar moet zien. En sorry dat ik het zeg wat minder kort door de bocht moet gaan denken.
Gast- Gast
Aan beiden, ik vind hem heel irritant omdat hij zo enorm luidruchtig is en ik vind dat ze iemand verdiend die het wat beter voor elkaar heeft qua toekomstperspectief. Maarja zij moet er mee leven..Cimic schreef:Waar stoor je je nu eigenlijk aan? Aan zijn gedrag of aan zijn opleidings niveau? Krijg nu een beetje het idee dat je hem doordat hij laagopgeleid is een flapdrol vindt. En ik denk dat je die 2 dingen eens los van elkaar moet zien. En sorry dat ik het zeg wat minder kort door de bocht moet gaan denken.
Misschien is het kort door de bocht van mij gedacht dat ik gewoon echt denk dat een relatie met zo'n verschil niet gaat werken, misschien ook niet..
Gast- Gast
Maar wat dan nog? Wat als de relatie niet gaat werken? Daar moet ze zelf achter komen, daar kun je haar hoogstens voor waarschuwen, als er echt signalen zijn maar wat je nu aan het doen bent is in mijn ogen onredelijk. Je keurt die jongen af op zijn opleidingsniveau en daar komt zijn gedrag bij om het te verzachten.
Vriendinnen in goede en in slechte tijden toch?
Als je daar inderdaad geen zin in hebt, haar te steunen als het misloopt, zou ik de vriendschap beëindigen. Dan verdiend ze een betere vriendin.
Yasmin schreef:Dat zal wel een discussie gaan worden(volgens mij is die er al op het forum trouwens) maar ik ben van mening dat een groot opleidingsverschil niet gaat werken in een relatie op lange termijn. Zij wilt straks gaan samenwonen, met een fulltime goed salaris en hij misschien het minimumloon. Je krijgt dan toch een hele scheve verhouding van in en uitgaven. Zij moet met die jongen leven, natuurlijk maar ik zie het straks gewoon gebeuren dat ik dan allemaal gezeik over me heenkrijg over zulke dingen(we delen best veel met elkaar ook namelijk) en daar heb ik gewoon geen zin in.
Vriendinnen in goede en in slechte tijden toch?
Als je daar inderdaad geen zin in hebt, haar te steunen als het misloopt, zou ik de vriendschap beëindigen. Dan verdiend ze een betere vriendin.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Of ze beter af is zonder hem geen idee... Of ze beter af is zonder jou.. Ja zeker! Sorry dat ik het zeg, maar ik voel mij nu persoonlijk aangesproken! ( zou ik niet moeten doen, ik weet het..)
Je neemt niet eens de moeite om hem écht te leren kennen. Je hebt het alleen maar over zijn opleiding(& dat hij luidruchtig is.. nou zeg er dan wat van..)
En wat er allemaal niet kan gebeuren. Nou zal ik je zeggen, met mijn universitaire ex liep het mis, best raar want ja we hadden hetzelfde niveau. Dat zou dan wel goed moeten gaan.. En inmiddels ben ik al 4,5 jaar bij mn vmbo vriendje.. Maarja, dat zal vast mislopen, hij heeft tenslotte vmbo.. en ik? Ja HBO, dat kan niet goed gaan.. och en geld stel je voor dat ik meer ga verdienen, dat zou echt een wereldramp zijn. Wantja, ik verdien beter dan die vmbo-er, opleiding heeft immers álles te maken met hoe iemand met je omgaat.. hoe je met iemand klikt.. etc.. Dus dan verdiende ik eigenlijk die universitaire pik die mij de kamer doorsloeg & niet die vmbo-er die mij op handen draagt.. okeee wat jij wilt
Je neemt niet eens de moeite om hem écht te leren kennen. Je hebt het alleen maar over zijn opleiding(& dat hij luidruchtig is.. nou zeg er dan wat van..)
En wat er allemaal niet kan gebeuren. Nou zal ik je zeggen, met mijn universitaire ex liep het mis, best raar want ja we hadden hetzelfde niveau. Dat zou dan wel goed moeten gaan.. En inmiddels ben ik al 4,5 jaar bij mn vmbo vriendje.. Maarja, dat zal vast mislopen, hij heeft tenslotte vmbo.. en ik? Ja HBO, dat kan niet goed gaan.. och en geld stel je voor dat ik meer ga verdienen, dat zou echt een wereldramp zijn. Wantja, ik verdien beter dan die vmbo-er, opleiding heeft immers álles te maken met hoe iemand met je omgaat.. hoe je met iemand klikt.. etc.. Dus dan verdiende ik eigenlijk die universitaire pik die mij de kamer doorsloeg & niet die vmbo-er die mij op handen draagt.. okeee wat jij wilt
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, ik vind je inderdaad erg kortzichtig. Ik begrijp dat je het niet leuk vindt als hij luidruchtig is en je optilt, maar dat heeft toch niks met zijn opleidingsniveau te maken?
Ik ben blij dat ik niet zo'n vriendin heb, die mijn vriend op voorhand al af zou keuren op zijn opleidingsniveau. En boehoe, al zou die vriend minder verdienen later dan je vriendin, dan is dat nog altijd iets tussen hen.
Ik ben blij dat ik niet zo'n vriendin heb, die mijn vriend op voorhand al af zou keuren op zijn opleidingsniveau. En boehoe, al zou die vriend minder verdienen later dan je vriendin, dan is dat nog altijd iets tussen hen.
Gast- Gast
Jahoor, dat doen ze allemaal!xxDila schreef: Dus dan verdiende ik eigenlijk die universitaire pik die mij de kamer doorsloeg
Gast- Gast
Storm schreef:Ja, ik vind je inderdaad erg kortzichtig. Ik begrijp dat je het niet leuk vindt als hij luidruchtig is en je optilt, maar dat heeft toch niks met zijn opleidingsniveau te maken?
een dikke +1 !
Gast- Gast
Ik begrijp door dit topic opeens waarom ik mijn vriendinnen minder vaak zie dan vroeger. Ik dacht dat het kwam door onze veranderende levens, besef me nu dat mijn man de boosdoener is.
Ben universitair opgeleid, maar mijn man is een buitenlander zonder opleiding.
Ben universitair opgeleid, maar mijn man is een buitenlander zonder opleiding.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Een vriendschap verbreken omdat je de knakker niet moet, vind ik beetje raar, hoewel ik zelf recentelijk een vriendschap heb verbroken, omdat ik me totaal niet kan vinden in de keuzes die zij maakte. Had verder eigenlijk niks met die vriend te maken, hoewel ik dat een flapdrol vind, maar dat was meer hoe zij zich gedroeg e.d. Misschien is dat mede door die vriend, geen idee, maar ik kon er niet meer tegen.
Gast- Gast
Ik ben zelf ooit eens degene geweest met een 'vriend die niet deugde'. Dat lag niet aan zijn opleidingsniveau, wij deden namelijk dezelfde studie. Hij was ook erg aanwezig, luidruchtig en deed gemaakt aardig tegen mijn vriendinnen. Hij wilde altijd laten merken hoe 'goed' hij wel niet was. Mijn vriendinnen mochten hem niet (hij hen ook niet) en dat hebben ze me wel eerlijk gezegd, maar wel met de mededeling 'als jij gelukkig bent met hem, accepteren wij dat'. Die meiden hadden alleen het beste met me voor en ik ben heel erg blij dat ze me niet hebben laten vallen om die kerel, want ze bleken dubbel en dwars gelijk te hebben gehad over het feit dat hij niet deugde!
Mijn situatie is dus uiteindelijk iets anders geworden dan de jouwe, maar ik denk dat je (subtiel!) wel kan uitspreken naar je vriendin dat je haar vriend niet zo mag. Maar dan meer in de vorm van dat je niet zoveel met hem hebt, geen gezamelijke interesses, dat jij andere ideeen hebt over werken ofzo. En vooral benadrukken dat je wil dat zij gelukkig is dat je daarom haar vriend wel accepteert. Ik denk dat als je niks uitspreekt, dat het toch een beetje als een spanning tussen jullie in blijft hangen en dat zal de band niet ten goede komen. Hou het subtiel en hou het bij jezelf! Het zijn jouw gevoelens immers.
Mijn situatie is dus uiteindelijk iets anders geworden dan de jouwe, maar ik denk dat je (subtiel!) wel kan uitspreken naar je vriendin dat je haar vriend niet zo mag. Maar dan meer in de vorm van dat je niet zoveel met hem hebt, geen gezamelijke interesses, dat jij andere ideeen hebt over werken ofzo. En vooral benadrukken dat je wil dat zij gelukkig is dat je daarom haar vriend wel accepteert. Ik denk dat als je niks uitspreekt, dat het toch een beetje als een spanning tussen jullie in blijft hangen en dat zal de band niet ten goede komen. Hou het subtiel en hou het bij jezelf! Het zijn jouw gevoelens immers.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
+1, het maakt toch geen drol uit of jij denkt dat het later gaat werken tussen haar en haar vriend? Daar heb je je helemaal niet mee te bemoeien, en mocht je gelijk hebben dan ontdekken ze dat zelf wel. Ik vind dat je je echt enorm aanstelt. Kijk dat je iemand niet mag...snap ik! Je kan niet altijd iedereen leuk en aardig vinden, en het optillen is ook wel raar en overdreven maar daar kan je best iets van zeggen. Maar als je met je vriendin afspreekt is hij er toch niet continue bij? En als zij teveel over hem praat kan je juist daar toch iets van zeggen? Ik zou in ieder geval echt geen vriendin hoeven die het contact met mij wil verbreken omdat ze m'n vriend niet zo leuk vindt.Lorna mercedez schreef:Dan dump je haar toch gewoon? Ik zou jou echt niet als vriendin willen.Yasmin schreef:Dat zal wel een discussie gaan worden(volgens mij is die er al op het forum trouwens) maar ik ben van mening dat een groot opleidingsverschil niet gaat werken in een relatie op lange termijn. Zij wilt straks gaan samenwonen, met een fulltime goed salaris en hij misschien het minimumloon. Je krijgt dan toch een hele scheve verhouding van in en uitgaven. Zij moet met die jongen leven, natuurlijk maar ik zie het straks gewoon gebeuren dat ik dan allemaal gezeik over me heenkrijg over zulke dingen(we delen best veel met elkaar ook namelijk) en daar heb ik gewoon geen zin in.Theedoosje schreef:Wat heeft geen of wel een diploma er mee te maken of je iemand wel of niet leuk vind
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Lorna mercedez schreef:Jahoor, dat doen ze allemaal!xxDila schreef: Dus dan verdiende ik eigenlijk die universitaire pik die mij de kamer doorsloeg
Dat wist ik niet johh, haha!
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Toevallig kwam het gisteren ter sprake bij mn vriendin, ze zei: vind je het goed als *naam vriendje* mee gaat vrijdag?(ik geef een bbq voor een paar vrienden). Toen zei ik, nou, niemand neemt zn vriendje mee, en ik ken *vriend* ook niet zo heel erg goed,liever niet eigenlijk. Toen vroeg ze: maar is het dan geen goede manier om hem beter te leren kennen? Toen zei ik dat ik daar eigenlijk niet zo'n behoefte aan heb(ik heb hem al een aantal keer gezien, ik heb mensen over het algemeen ook vrij snel door hoe ze in elkaar zitten). En toen begon ze dus te vragen waarom niet, en gaf ik als antwoord dat ik hem een beetje apart vind, en dat ik geen klik met hem heb. Ik heb het heel netjes gehouden iig. Ze was wel blij dat ik het verteld heb, en dat ze er rekening mee kon houden.
Toen kreeg ik even later een sms waarin stond dat ze dan om 8 uur weer weg is want om half 9 zou haar vriend voor de deur staan(hij woont 2 uur van haar vandaan, ze zien elkaar elke week het hele weekend), de bbq begint om half 7 trouwens.
Ik stuurde terug of ze dan niet kan vragen of dat hij dan niet een uurtje later kan komen, want ik zie mn vriendin ook erg weinig en hij blijft toch het hele weekend dus dan maakt dat uurtje toch ook niet meer uit? Zij is het daar niet mee eens, ze reageerde met dat ze dan geen avond samen meer zou hebben met haar vriend samen, terwijl ik denk van: jullie zien elkaar nog het hele weekend, dan ben je ipv half 9 half 10 thuis, dat uurtje verschil maakt toch niet zoveel uit?
Toen kreeg ik even later een sms waarin stond dat ze dan om 8 uur weer weg is want om half 9 zou haar vriend voor de deur staan(hij woont 2 uur van haar vandaan, ze zien elkaar elke week het hele weekend), de bbq begint om half 7 trouwens.
Ik stuurde terug of ze dan niet kan vragen of dat hij dan niet een uurtje later kan komen, want ik zie mn vriendin ook erg weinig en hij blijft toch het hele weekend dus dan maakt dat uurtje toch ook niet meer uit? Zij is het daar niet mee eens, ze reageerde met dat ze dan geen avond samen meer zou hebben met haar vriend samen, terwijl ik denk van: jullie zien elkaar nog het hele weekend, dan ben je ipv half 9 half 10 thuis, dat uurtje verschil maakt toch niet zoveel uit?
Gast- Gast
Yasmin schreef:Toevallig kwam het gisteren ter sprake bij mn vriendin, ze zei: vind je het goed als *naam vriendje* mee gaat vrijdag?(ik geef een bbq voor een paar vrienden). Toen zei ik, nou, niemand neemt zn vriendje mee, en ik ken *vriend* ook niet zo heel erg goed,liever niet eigenlijk. Toen vroeg ze: maar is het dan geen goede manier om hem beter te leren kennen? Toen zei ik dat ik daar eigenlijk niet zo'n behoefte aan heb(ik heb hem al een aantal keer gezien, ik heb mensen over het algemeen ook vrij snel door hoe ze in elkaar zitten). En toen begon ze dus te vragen waarom niet, en gaf ik als antwoord dat ik hem een beetje apart vind, en dat ik geen klik met hem heb. Ik heb het heel netjes gehouden iig. Ze was wel blij dat ik het verteld heb, en dat ze er rekening mee kon houden.
Zie mijn vorige post hier, in mijn geval heb ik ook regelmatig dit soort situaties meegemaakt. Ik heb vaker dingen afgzegd of ben eerder weggegaan om mijn tijd te verdelen tussen mijn vriend en mijn vriendinnen, omdat dat nu eenmaal niet echt samenging. Ik zou het voor die bbq maar even zo laten en even afwachten hoe het zich ontwikkelt nu jij je gevoelens uitgesproken hebt. Je zegt dat ze blij was dat je het eerlijk gezegd had, dus dan zal het waarschijnlijk gewoon goedkomen. Weekenden zijn gewoon lastig, dat had ik ook. Vriendinnen, vriendje, ouders... je wil voor iedereen tijd maken en als dat niet tegelijk kan, krijgt iedereen iets minder tijd dus kijk het even aan, succes ermee!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik snap het probleem van je bbq niet. Of nodig hem dan ook gewoon uit, dan is je vriendin er ook en leer je hem misschien wat beter kennen, of laat hem dat laatste uurtje van de bbq dan even langs komen voor een drankje ofzo, dan is je vriendin er langer en hebben zij ook nog een avond samen.
En dat je hem al denkt te kennen, kan jij wel denken, maar misschien is hij toch anders. Je kan je ook wel eens vergissen misschien?
En dat je hem al denkt te kennen, kan jij wel denken, maar misschien is hij toch anders. Je kan je ook wel eens vergissen misschien?
Gast- Gast
Maar ik heb ook gewoon niet de behoefte om hem te zien. Misschien dat ik het voor mezelf onnodig moeilijk maakt, zou kunnen maar ze was ook echt beledigd dat ze aangaf dat ze eigenlijk wel had verwacht dat hij gewoon welkom is. Ik heb háár toch uitgenodigd, anders had ik er toch wel speciaal naar gevraagd dat hij er ook bij was? Misschien dat dit te maken heeft dat ze naar mijn idee elkaar wel erg veel claimen, dat ze het hebben over "wij" en "moet ik even met*naam* overleggen hoor!!! Ik mis gewoon hoe het eerst was, toen ze nog geen vriend had en we veel tijd samen doorbrachten en ik ook gewoon niet aan kan wennen dat het nu anders is. Dit is haar 1e vriend en heb dus ook nooit gehad dat ze een relatie had. Of dat het ligt dat ik zelf een andere invulling geef aan een relatie en dat ik automatisch er maar vanuit ga dat anderen het op dezelfde manier doen terwijl dat nergens op slaat. Ik kan hem gewoon uitnodigen, maar ik ga me dan alleen maar ergeren aan hem en heb daar geen zin in, ik denk ook niet meer dat hij nu zin heeft om nog te komen. Als zij een feestje geeft kom ik gewoon, dan ga ik niet moeilijk doen en gewoon normaal tegen hem maar nu, het is mijn feestje en wil het dan eigenlijk ook alleen met mn eigen vrienden houden..
Gast- Gast
Kijk nu wordt het duidelijk > je mist hoe het was...de situatie is veranderd en ja logisch dat dat wennen is.
Maar daar vind je wel een weg in. En ja je zult je vriendin misschien minder vaak zien of juist wel met die vriend zo is het nu eenmaal.
Heb jij zelf een vriend?
Maar daar vind je wel een weg in. En ja je zult je vriendin misschien minder vaak zien of juist wel met die vriend zo is het nu eenmaal.
Heb jij zelf een vriend?
Gast- Gast
Ik vind het normaal dat partners welkom zijn bij groepsactiviteiten. Bij een bbq kan je sowieso geen privégesprekken voeren, dus is het een goed moment om hem te leren kennen. Nu heb je echt een statement gemaakt. Hij heeft jou niets misdaan, dus vind ik het best vijandig om hem niet uit te nodigen. Als je je aan iemand ergert, kan je ook zelf leren om dat van je af te zetten. Ik snap heel goed dat zij nu ook korter komt. Als dat uur niet zoveel uitmaakt, had je hem ook wel dat uurtje uit kunnen nodigen.
Als je wil dat het weer zoals vroeger wordt, kan je beter een privéafspraak met je vriendin maken en wat tijd samen doorbrengen.
Als je wil dat het weer zoals vroeger wordt, kan je beter een privéafspraak met je vriendin maken en wat tijd samen doorbrengen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik heb zelf geen vriend, maar er is wel iemand die ik ontzettend leuk vind, wat ook wederzijds is alleen een relatie zit er voorlopig nog niet in omdat hij veel gaat reizen. Ik heb het er met hem ook over, maar wij denken beiden hetzelfde over het hebben van een relatie, over hoeveel tijd je daar in steekt etc en over zulke groeps dingen.Theedoosje schreef:Kijk nu wordt het duidelijk > je mist hoe het was...de situatie is veranderd en ja logisch dat dat wennen is.
Heb jij zelf een vriend?
Hij heeft me niet echt iets misdaan, daar heb je wel gelijk in maar ik had gewoon een heel ander type bij haar ook verwacht, en het kan toch ook gewoon dat het niet zo klikt tussen hem en mij?
Een priveafspraak inplannen is idd een goed idee, maar dat is dus juist het probleem ook.. dat gaat bijna niet, omdat we doordeweeks beiden druk zijn, in het weekend heb ik veel tijd om tijd door te brengen met vrienden maar zij is dan samen met haar vriend en ze wilt dan ook niet dat zij bijv met mij afspreekt dat haar vriend wat anders gaat doen(ik weet ook niet of ik dat van haar kan vragen, is miss ook wat raar)
Gast- Gast
Hoe vaak heb je hem gezien al?
En natuurlijk kan het zjn dat er geen klik is, maar stel jij je er wel voor open ? Dat kan zijn dat je dat onbewust niet doet omdat je haar niet in zoverre wilt delen dat de situatie veranderd.
En natuurlijk kan het zjn dat er geen klik is, maar stel jij je er wel voor open ? Dat kan zijn dat je dat onbewust niet doet omdat je haar niet in zoverre wilt delen dat de situatie veranderd.
Gast- Gast
Ik denk dat hij niet het probleem is. Kijk, als je vriendin geen tijd maakt om met jou af te spreken, dan is dat (voorlopig) ook duidelijk. Je kunt haar prioriteiten niet veranderen. Maar ik vind het nogal wat om iemand die je nauwelijks kent helemaal af te wijzen. Ik denk dat het een snelle manier is om je vriendschap om zeep te helpen. Je hoeft er geen zin in te hebben om hem te leren kennen, maar het is wel fatsoenlijk om het toch te doen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Biechttopic 2
» Mijn vriend en een goede vriendin: als water en vuur.......
» Op vakantie met vriendin, zónder andere vriendin
» Bah! (gedoe met vriendin)
» Vriendin
» Mijn vriend en een goede vriendin: als water en vuur.......
» Op vakantie met vriendin, zónder andere vriendin
» Bah! (gedoe met vriendin)
» Vriendin
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: