Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak... zonder vriend?

+15
studiebol
Parisienne
Hoochie
mzcharlotte
SoGood
Rush
Arwyn
Marin
Atelier Madame
minoessepoes
sanne-84
love
Inge
Roxi3
Beachgirl
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe vaak... zonder vriend? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak... zonder vriend?

Bericht  xxDila di 23 aug 2011 - 21:58

Best wel vaak, ik heb er altijd voor gezorgd dat ik contact bleef houden met mijn vrienden. Mocht het ooit uitgaan dan heb ik wel mensen om mij heen. Daarnaast hebben wij behoefte aan ons eigen ding..

- Ik ga 2 keer per week voetballen, okee het is sport, maar voor mij echt ontspanning en daarna ga ik met de meiden de kantine zitten of even naar het kroegje in het dorp.
- 1 keer per week is er de hele dag een vriendin bij mij en die gaat na het avondeten weg
- 1 keer per week een middag met een vriendin ergens heen
- Regelmatig bioscoopje pakken met vriendinnen/vrienden
- Uit eten met mijn zus, een vriendin en haar zus 1 keer per maand
- 1 a 2 keer per jaar weekend weg met vriendin/moeder etc.
- Als mijn vriend niet op vakantie naar de zon wil, dag ga ik met een vriendin

xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  bolus26 zo 28 aug 2011 - 0:11

toen mijn man nog vaarde deed ik als hij weg was natuurlijk alles alleen en als hij thuis was deden we veel meer samen.

nu werkt hij in ploegen dus ook wel eens in het weekend. Als ik met vriendinnen ga stappen of wat leuks ga doen in het weekend dan doe ik dat wel vaak als hij moet werken maar we zijn daar niet heel krampachtig in.

door de weeks zijn we allebei sowieso 2 avonden weg voor hobby's ( en die vallen niet altijd gelijk) en in het weekend ook wel eens.

we zorgen er voor dat we zeker 2 avonden samen thuis zijn (kan zijn dat hij dan in de schuur aan t klussen is en ik ff hardlopen o.i.d.) en in t weekend wel ongeveer 1 dag samen door te brengen. maar dat kan ook 1 middag en 1 avond worden.

scheelt dat we nog geen kinderen hebben.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Bet Weter zo 28 aug 2011 - 0:17

Ik doe enorm veel zonder mijn vriend en hij net zo! We wonen dan wel samen, maar we zijn allebei zo druk dat we elkaar echt niet de hele tijd op de lip zitten ofzo.

- Werken allebei op onregelmatige tijden
- Twee avonden cursus per week
- Sporten 3x per week (mijn vriend voetbal op zaterdag, dan is hij het grootste deel van de dag weg)
- Ik spreek gemiddeld 1x a 2x af om met vrienden iets te gaan drinken/eten/koffie etc in de week
- Ik ga zeker eens per jaar alleen op reis en dan nog vaak wel een paar keer een weekend weg met vriendinnen

We eten 's avonds wel meestal samen, dat is ons momentje en vaak genoeg hebben we dan lekker een avond samen of gaan we iets leuks doen! Daar genieten we dan ook allebei volop van. Ik vind het juist fijn dat wij niet zo'n sleur relatie hebben met allebei van 9 tot 5 werken en dan 's ochtends gelijk opstaan en 's avonds gelijk naar bed. Dat lijkt me zo vreselijk. Suspect

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Bericht  Merai zo 28 aug 2011 - 4:05

minoessepoes schreef:Ow geregeld, ik ga stappen en shoppen met vriendinnen of vrienden, een wijntje drinken, samen eten, dat soort dingen. Dat gebeurt wel wekelijks, andersom ook trouwens. Ook gaan we elk jaar op meidenweekend bijvoorbeeld en ik ga ook weleens een weekendje naar mijn ouders zonder dat mijn vriend er bij is.

Zonder mijn vriend op vakantie ga ik eigenlijk niet, zoveel vakantie dagen hebben we niet en ook niet zo heel veel tijd samen, dus de vakanties zijn echt een momentje tussen ons tweeen.

Dit had mijn verhaal kunnen zijn dus ik quote het gewoon even smile Mijn vriend is veel weg voor zijn werk (muzikant) dus ik ben het gewend om veel alleen te doen. Natuurlijk is het soms vervelend als ik wéér alleen naar een feestje moet maar ik zie er ook wel de voordelen van in want ik heb zelf een behoorlijk druk (sociaal) leven waar ik me nu niet schuldig over hoef te voelen.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: