Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ARG word ff gek

2 plaatsers

Ga naar beneden

ARG word ff gek Empty ARG word ff gek

Bericht  Minx ma 27 dec 2010 - 1:41

Ik heb ff verschrikkelijk de balen van mijn werk. Ik heb tot februari geen school. Ik geef steeds aan dat ik extra wil werken. En zit er verschrikkelijk achteraan omdat ik het geld gewoon nodig heb. Ik heb deze maand voor het eerst in tijden weer wat kunnen sparen omdat ik een maand extra gewerkt heb.
Nu bellen ze omdat ik gemaild had wat er nog aan diensten open staat in januari. Ja is heel veel.... nou wat veel ik kan in januari precies 3 keer werken.
Word er ff heel boos om want waarom hebben ze dan 4 extra mensen aangenomen met dezelfde functie. Je kijkt toch eerst wat je met het vaste personeel op kan lossen. Daarbij heel dom natuurlijk het zijn ook nog eens allemaal studenten. Dus die zitten door de week net als ik vaak met school. Het resultaat is dat ik alleen maar minder ipv meer kan werken. Heb net ff keihard zitten janken nadat ik de planner aan de telefoon had gehad. Want met die 3 diensten ga ik de maand echt niet door komen. En een ander baantje zoeken voor een maand werkt ook niet.

Zal btw wel een warrig verhaal zijn geworden.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ARG word ff gek Empty Re: ARG word ff gek

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 2:07

Misschien dat ze op je werk ook kijken naar februari, wanneer jij weer naar school gaat. Dan is het handig als anderen al ingewerkt zijn.

Het is voor jou natuurlijk wel balen! Kun je niet bij een uitzendbureau terecht? Daar kun je vaak meteen aan de slag (niet altijd de leukste baantjes, maar geld is geld). Regelmatig hebben ze iemand nodig voor 2 weken of een paar dagen. Ik word in ieder geval geregeld gebeld, terwijl ik niet actief op zoek ben (dat weten ze, maar ze hebben te weinig anderen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ARG word ff gek Empty Re: ARG word ff gek

Bericht  Minx ma 27 dec 2010 - 2:12

Dat is ook het domme, ze hebben 4 studenten aangenomen.... Ofwel vooral beschikbaar in het weekend. En ook in februari wil ik zoveel mogelijk naast school blijven werken. Heb nog steeds geen fulltime studie. Als ze helpenden oid aangenomen hadden had ik het begrepen. Die zijn veel ruimer inzetbaar. Maar waarom 4 in deze functie. Een functie die ook nog eens vanaf volgend jaar niet meer bestaat. Ik snap het gewoon niet.

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ARG word ff gek Empty Re: ARG word ff gek

Bericht  Jeanette ma 27 dec 2010 - 2:37

Wat krom zeg!! Zit je toevallig in zo'n soort invalpoule? Dat is bij mijn werk ook namelijk. Gelukkig werk ik vast op een locatie dus heb er zelf geen last van, maar die invalpoule is echt rampzalig. Naja, die planners dan idd geval.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ARG word ff gek Empty Re: ARG word ff gek

Bericht  Minx ma 27 dec 2010 - 2:56

Ik ben officieel oproepkracht. Maar zit wel gekoppeld aan 1 afdeling. We worden ook gewoon ingepland net als de vaste medewerkers maar om het rooster op te vullen zeg maar. Gaat al jaren hardstikke goed. Werk er dan ook al 7,5 jaar en dan nu krijg je zoiets. Dus echt oproep is het niet te noemen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ARG word ff gek Empty Re: ARG word ff gek

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 4:47

Ik vind het erg vervelend voor je. Dat je extra wil werken maar de uren/diensten niet krijgt. Kan je geen andere baan zoeken waar je wel meer kunt werken naast je studie? Ik weet dat een nieuwe baan vinden moeilijk en deze ook nog eens aan je eisen voldoet. Ik zie op mijn werk ook het probleem wat jij hebt langskomen en dat studenten lopen te balen dat ze niet extra kunnen werken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ARG word ff gek Empty Re: ARG word ff gek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum