Vraagje aan wie er op een kinderdagverblijf werkt.
+4
Snoopy
aardbeitje
Rouxxxe
love
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vraagje aan wie er op een kinderdagverblijf werkt.
Dankjewel allemaal!!!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
mag ik een ander vraagje in je topic stellen aan de meiden die bij het kdv werken?
hebben jullie een vast contract en hoe flexibel moeten jullie zijn in je dagen? Stel je hebt vaste dagen, mogen ze die wisselen met andere dagen? Moet je 5 dagen per week beschikbaar zijn?
hebben jullie een vast contract en hoe flexibel moeten jullie zijn in je dagen? Stel je hebt vaste dagen, mogen ze die wisselen met andere dagen? Moet je 5 dagen per week beschikbaar zijn?
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik werk 4 dagen en in principe is woensdag mijn vrije dag, dus die werk ik niet. Al vind ik t zelf geen probleem om dan extra te werken bij ziekte ofzo.
Maar in mijn contract staat wel dat ik flexibel inzetbaar moet zijn. Ik werk ook officieel in haarlem,maar als er nood aan de man is moet ik ook bereid zijn in te willen vallen op andere vestigingen.
Maar in mijn contract staat wel dat ik flexibel inzetbaar moet zijn. Ik werk ook officieel in haarlem,maar als er nood aan de man is moet ik ook bereid zijn in te willen vallen op andere vestigingen.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kinderdagverblijf
» Kinderdagverblijf
» Kinderdagverblijf
» 1e afspraak kinderdagverblijf
» Traktatie kinderdagverblijf
» Kinderdagverblijf