Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje aan wie er op een kinderdagverblijf werkt.

+4
Snoopy
aardbeitje
Rouxxxe
love
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vraagje aan wie er op een kinderdagverblijf werkt. - Pagina 2 Empty Re: Vraagje aan wie er op een kinderdagverblijf werkt.

Bericht  love do 25 aug 2011 - 22:58

Dankjewel allemaal!!!
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje aan wie er op een kinderdagverblijf werkt. - Pagina 2 Empty Re: Vraagje aan wie er op een kinderdagverblijf werkt.

Bericht  Nijntje do 25 aug 2011 - 23:33

mag ik een ander vraagje in je topic stellen aan de meiden die bij het kdv werken?

hebben jullie een vast contract en hoe flexibel moeten jullie zijn in je dagen? Stel je hebt vaste dagen, mogen ze die wisselen met andere dagen? Moet je 5 dagen per week beschikbaar zijn?
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  JD do 25 aug 2011 - 23:58

Ik werk 4 dagen en in principe is woensdag mijn vrije dag, dus die werk ik niet. Al vind ik t zelf geen probleem om dan extra te werken bij ziekte ofzo.
Maar in mijn contract staat wel dat ik flexibel inzetbaar moet zijn. Ik werk ook officieel in haarlem,maar als er nood aan de man is moet ik ook bereid zijn in te willen vallen op andere vestigingen.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: