Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij nu willen als verjaardagscadeautje?

+18
Prosecco
Lady Starstruck
Wennes
Alias
Raindrop
Marin
Lejow
rapa nui
bolus26
Qiara
Thunder
ExpressoB
Susan
Mamsie
TukTuk
Tania
Elsje
Burn
22 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou jij nu willen als verjaardagscadeautje? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij nu willen als verjaardagscadeautje?

Bericht  Qiara za 20 aug 2011 - 12:33

Geld, kan ik goed gebruiken op dit moment, en dan lekker kleding shoppen Laughing
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij nu willen als verjaardagscadeautje? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij nu willen als verjaardagscadeautje?

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 19:33

Manden voor in de keuken, bakspullen en een nieuwe tas smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 20:45

Broodbakmachine, broodrooster en kaarsen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 20:48

Een Quilt!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 21:04

Razz_ schreef:Mooi he. Ik ben ook helemaal verliefd ! Het is een ketting van M'amour
Ik vind hem ook mooi, maar ik zie dat symbool zo veel dat ik 'm zelf niet meer wil Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 22:35

Dan Karaty angel

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 23:02

Als ik geen rekening hoefde te houden met geld:

Een Chanel 2.55 black jumbo bag Very Happy (a 2250 eurootjes haha)

Gast
Gast

Bericht  bolus26 za 20 aug 2011 - 23:23

een keukenmachine met sapcentrifuge
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  rapa nui za 20 aug 2011 - 23:26

Een paar mooie sierkussens. De kussens die ik mooi vind zijn allemaal te duur.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Lejow za 20 aug 2011 - 23:27

Ik ben over 2 weken jarig, heb geld gevraagd.
Wilde van mijn vriend graag de circut cake hebben (om dingen uit fondant te snijden voor op taarten), maar nu ik zwanger ben vind ik het onwijs zonde van het geld, dus heb ik straks liever leuke spulletjes voor de baby smile

Dus aan mij heb je niet zoveel hahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin za 20 aug 2011 - 23:29

Lejow schreef:Ik ben over 2 weken jarig, heb geld gevraagd.
Wilde van mijn vriend graag de circut cake hebben (om dingen uit fondant te snijden voor op taarten), maar nu ik zwanger ben vind ik het onwijs zonde van het geld, dus heb ik straks liever leuke spulletjes voor de baby smile

Dus aan mij heb je niet zoveel hahaha

Welnee joh Lejow, gewoon dat vragen wat je zo graag voor jezelf wilt. Die baby zal echt niets tekort komen. Ook aan jezelf denken!

Ik zou graag een nieuwe laptop willen, of camera. Maar beetje duur.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 23:30

Oe JOy ja nieuwe laptop Very Happy Maar ben bang dat ik die net van iemand krijg Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 20 aug 2011 - 23:30

Dat weet ik, maar ben nu erg misselijk, dus zit niet echt op taarten maken te wachten, en wie zegt dat ik er straks nog tijd/zin/puf voor heb als het kindje er is. Dan wacht ik liever even af of ik er mee door blijf gaan, dan dat ik zo'n superduur ding koop en het straks staat te verstoffen in de kast!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Raindrop za 20 aug 2011 - 23:33

Tea-Leaf schreef:Dan Karaty angel

Hahahaha! Very Happy

Ik wil wel een leuk tweedehands auto'tje op verjaardag!
En anders een theepot met zo'n theepotwarmhouder.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 23:48

Tea-Leaf schreef:Dan Karaty Wat zou jij nu willen als verjaardagscadeautje? - Pagina 2 166342

Ik ook ik ook ik ook!! I love you I love you I love you I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 23:50

Lejow, voor volgende week maak je wel een taart, toch?? :shock:

En ik ben het ook wel met Joy eens dat je ook aan jezelf mag denken! Jij bent jarig! Baby krijgt genoeg als hij/zij geboren is Wink Ik vond het twee jaar geleden juist helemaal niet leuk dat ik spullen voor de baby kreeg toen ik jarig was. Maar als je er zelf om vraagt is het natuurlijk een ander verhaal.

Gast
Gast

Bericht  Alias za 20 aug 2011 - 23:51

Maura schreef:Over drie dagen ben ik jarig....

En als enige cadeau zou ik graag een cleaning hebben voor mijn auto.

Ik weet niet of iemand het kent. Maar de auto wordt 'leeg' (dus zonder belangrijke papieren/kleding etc) en smerig aan een bedrijf gegeven. Zij ruimen de binnenkant van de auto op, spuiten de binnenkant uit, maken de buitenkant schoon, poetsen hem op en op het eind van de dag, en 150 euro lichter, heb je een compleet nieuwe en schone auto.

Doe mij ook zo'n cleaning voor mijn auto Very Happy
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Lejow za 20 aug 2011 - 23:58

Alex schreef:Lejow, voor volgende week maak je wel een taart, toch?? :shock:

En ik ben het ook wel met Joy eens dat je ook aan jezelf mag denken! Jij bent jarig! Baby krijgt genoeg als hij/zij geboren is Wink Ik vond het twee jaar geleden juist helemaal niet leuk dat ik spullen voor de baby kreeg toen ik jarig was. Maar als je er zelf om vraagt is het natuurlijk een ander verhaal.

Jaaa, die maak ik gewoon smile smile

Ik zal geen babyspullen krijgen, want de familie weet het nog niet. Maar wel centjes. Maar ik ben nu te bang dat ik dat ding te weinig zal gebruiken.
En wil ook nog graag een spiegelreflex en een videocamera, dus die zet ik nu even bovenaan smile Kan ik mooi die centjes bij gebruiken!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 0:00

Alex schreef:
Tea-Leaf schreef:Dan Karaty Wat zou jij nu willen als verjaardagscadeautje? - Pagina 2 166342

Ik ook ik ook ik ook!! I love you I love you I love you I love you

Tsss, ik was eerst! :P

Gast
Gast

Bericht  Wennes zo 21 aug 2011 - 7:00

Ik ben binnenkort jarig en vraag een tas, portemonnee (liefst gevuld natuurlijk Wink ) een leuke sleutelhanger, iets leuks voor op de vensterbank in de keuken, kleding, een bon voor een luchtje of leuke fotolijstjes voor het toilet
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Lady Starstruck zo 21 aug 2011 - 10:01

Een I-phone. Maar die komt er wel, moet alleen nog drie maanden wachten want dan mag ik mijn abbo verlengen.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Prosecco zo 21 aug 2011 - 18:20

Wat zou jij nu willen als verjaardagscadeautje? - Pagina 2 Full15474412

Wat zou jij nu willen als verjaardagscadeautje? - Pagina 2 I44062645._szt5_
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 19:41

Een boekenbon. Ik wil altijd boekenbonnen :P

Gast
Gast

Bericht  Tazz zo 21 aug 2011 - 19:50

Ik was 7 augustus jarig en ik heb toen een armband, sjaaltje, keukenmachine , bakspullen voor mijn taarten, tafelhaard, boeddhabeeld, een vaas, etagère, een taartdoos en geld. Mijn vriend heeft ook een compleet nieuw servies gekregen.

Wat zou jij nu willen als verjaardagscadeautje? - Pagina 2 Ikea--etagere--niveaus__67186_PE180762_S4
Wat zou jij nu willen als verjaardagscadeautje? - Pagina 2 L

Wat ik nog zou willen, vissen voor in het aquarium.

@ prosecco, dat hart vind ik super mooi!

Laatst aangepast door Tazz op zo 21 aug 2011 - 20:29; in totaal 1 keer bewerkt
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Mizz_S zo 21 aug 2011 - 19:58

Als ik nu jarig was vroeg ik een leuke dvd van een serie of een leuk boek (weet zo even geen titels, maar ik weet als het nodig is eigenlijk altijd wel wat te bedenken). Een kadobon van Etos/DA/Hunkemoller/Hema/Boekenbon/ is ook altijd goed. En een gezelschapsspel is ook leuk.
Ik vraag eigenlijk nooit dingen voor in huis want die kies ik liever zelf uit.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: