Schudden met hoofd
+6
Darius
PapillonRose
L!ND@
miss22
Mamsie
Pussycat
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Schudden met hoofd
Is dat normaal?
Of is er ook vaak een onderliggend probleem?
Mijn dochter schudt nu sinds 1 á 2 weken regelmatig met haar hoofd. De afgelopen dagen echt heel erg veel.
Ik dacht eerst misschien een oorontsteking ofzo, maar ze heeft geen koorts en volgens mij ook geen pijn, want ze is super vrolijk en grijpt niet naar d'r oortjes.
Ze lijkt het zelfs wel grappig te vinden? Ze moet altijd lachen als ze dat doet en ik zeg er wat van of ik kijk naar d'r
Dus herkenbaar of niet? En zal er iets zijn? Het ziet er niet heel erg normaal uit zeg maar...
Of is er ook vaak een onderliggend probleem?
Mijn dochter schudt nu sinds 1 á 2 weken regelmatig met haar hoofd. De afgelopen dagen echt heel erg veel.
Ik dacht eerst misschien een oorontsteking ofzo, maar ze heeft geen koorts en volgens mij ook geen pijn, want ze is super vrolijk en grijpt niet naar d'r oortjes.
Ze lijkt het zelfs wel grappig te vinden? Ze moet altijd lachen als ze dat doet en ik zeg er wat van of ik kijk naar d'r
Dus herkenbaar of niet? En zal er iets zijn? Het ziet er niet heel erg normaal uit zeg maar...
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Schudden met hoofd
bedoel je nee schudden? Dat doen heel veel kindjes een tijdje dan hebben ze dat ontdekt en doen ze het vaak.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ja ik bedoel nee schudden inderdaad. Maar lijkt me niet dat ze dat al kan begrijpen/bedoeld, dus vandaar dat ik schudden met hoofd heb gekozen.
Maar serieus? Ziet er echt apart uit
Maar goed ze vind het zelf geweldig...
Maar serieus? Ziet er echt apart uit
Maar goed ze vind het zelf geweldig...
Pussycat- Ratel
Jaa het ziet er idd een beetje debielig uit haha.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Hier nog 1tje die dat ook heeeel goed kan hahah
miss22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10
Haha dat zegt niks over de toekomst hoop ik?
Pussycat- Ratel
Nee hoor, hier is het inmiddels allang weer over
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Af en toe hebben ze periodes met tics hahaha. Flynn denkt al dagen dag hij een motorboot is. Zit de hele dag met zijn tong te spetteren.
Gast- Gast
Mammalin schreef:Af en toe hebben ze periodes met tics hahaha. Flynn denkt al dagen dag hij een motorboot is. Zit de hele dag met zijn tong te spetteren.
Y. is er al dagen van overtuigd dat ze ziek is, ze zit constant te kuchen
Gast- Gast
Hier hebben we momenteel een kleine indiaan
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Hier ook een nee-schudder. Hoewel ik me stiekem af begin te vragen of ze toch niet al een klein beetje door kan hebben waar het voor staat.. Ze doet het vaak als ik vraag of ze bijv. naar bed wil Hou het voorlopig nog maar op toeval, maar het komt steeds vaker voor dat ze wel heel typische momenten kiest om nee te schudden.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hahaha wat grappig om te lezen. Ben blij dat het maar gewoon een rare tic is
Ach ja ze heeft wel meer vreemde dingen...
Sinds kort doet ze haar best om haar speelkleed omver te trekken wat nog lukt ook. Ik heb ook zo'n muziekpoppetje an het bed hangen, maar die trekt ze ook van het bed af hoewel dat ding met klitteband en vastzit en wel 5 keer omgedraaid rond de spijlen.
Ook kucht ze ook vaak heel hard en heel moeilijk alsof ze half stikt.
En ze probeert te kruipen hahaha wat niet lukt ze staat al wel goed, maar dat ze dan moet stappen met d'r handjes is niet helemaal duidelijk geloof ik.
Ook en met geprakt eten of sowieso als er maar een klein korreltje inzit hoef ik niet aan te komen alles moet spekglad zijn anders dan stikt ze ook en moet ze niet meer.
En ze begint ook eenkennig te worden geloof ik vind oma niet zo leuk hahaha.
Ach ja ze heeft wel meer vreemde dingen...
Sinds kort doet ze haar best om haar speelkleed omver te trekken wat nog lukt ook. Ik heb ook zo'n muziekpoppetje an het bed hangen, maar die trekt ze ook van het bed af hoewel dat ding met klitteband en vastzit en wel 5 keer omgedraaid rond de spijlen.
Ook kucht ze ook vaak heel hard en heel moeilijk alsof ze half stikt.
En ze probeert te kruipen hahaha wat niet lukt ze staat al wel goed, maar dat ze dan moet stappen met d'r handjes is niet helemaal duidelijk geloof ik.
Ook en met geprakt eten of sowieso als er maar een klein korreltje inzit hoef ik niet aan te komen alles moet spekglad zijn anders dan stikt ze ook en moet ze niet meer.
En ze begint ook eenkennig te worden geloof ik vind oma niet zo leuk hahaha.
Pussycat- Ratel
Om jullie even bang te maken.......mijn man schudt IEDERE nacht met zijn hoofd in zijn slaap. Hij ligt dan op zijn rug en schudt heel hard nee. Dus ik word niet zo vaak wakker van de kids, maar van mijn man.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
@ Pussycat: Haha, H. zat ook al heel lang in de goede kruiphouding en bewoog dan heel wil van voor naar achter maar kwam geen centimeter vooruit haha. En daarna ging ze een maand lang achteruit ofzo
Gast- Gast
Hazeltje... ow echt? haha ik dacht nu kan het vast niet meer alng duren tot ze echt kruipt, maar dat kan nog best lang duren dus? hahaha
Pussycat- Ratel
Volgens mij heb je dat wel eens verteld maar waarom doet hij dat? Of is het ook gewoon een tic?Darius schreef:Om jullie even bang te maken.......mijn man schudt IEDERE nacht met zijn hoofd in zijn slaap. Hij ligt dan op zijn rug en schudt heel hard nee. Dus ik word niet zo vaak wakker van de kids, maar van mijn man.
Ontopic: J. Deed dat ook rond die tijd dus das heel normaal. Beetje hetzelfde als sommige kinderen op gegeven moment rare rondjes gaan maken met hun handen (vanuit de pols) das ook zoiets haha!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Hier is het net voorbij, denk een goeie 2 weken geduurt haha!
Ik dacht echt bijna dat ze niet 100% was haha, zo ziet het er idd ook uit!
Grappig(e) kind(eren)
Ik dacht echt bijna dat ze niet 100% was haha, zo ziet het er idd ook uit!
Grappig(e) kind(eren)
Gast- Gast
Mijn kleine ventje doet dat ook af en toe. Vind het er wel grappig uitzien.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Onze oudste (bijna 4 jaar) doet dit altijd bij het in slaap vallen. Heel irritant. Ze heeft het altijd gedaan. Denk dat het echt een tic van haar is die niet meer weg gaat (al hoop ik dat het wel een keer over gaat).
Zodra ze eenmaal in diepe slaap is, is het over. Maar mocht ze half wakker worden (bv als je bij d'r gaat kijken als wij naar bed gaan en haar soms onderstoppen ofzo, dan begint ze gelijk weer).
Echt een irritante tic als je het mij vraagt. soms als ze bij ons in bed ligt (als ze ziek is ofzo) dan bonkt ze echt met haar hoofd tegen je aan als je niet oplet. Ik kan er dan gewoon niet van slapen. Dus hoop voor haar latere vriendjes dat het tegen die tijd over is
Zodra ze eenmaal in diepe slaap is, is het over. Maar mocht ze half wakker worden (bv als je bij d'r gaat kijken als wij naar bed gaan en haar soms onderstoppen ofzo, dan begint ze gelijk weer).
Echt een irritante tic als je het mij vraagt. soms als ze bij ons in bed ligt (als ze ziek is ofzo) dan bonkt ze echt met haar hoofd tegen je aan als je niet oplet. Ik kan er dan gewoon niet van slapen. Dus hoop voor haar latere vriendjes dat het tegen die tijd over is
Rupsie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 318
@ annie het is dat ze zo wijs kijkt en doet maar ik dacht er ook even aan
@ rupsie haha hoop het ook voor d'r
@ rupsie haha hoop het ook voor d'r
Pussycat- Ratel
Mijn dochter doet dit ook altijd, is inderdaad fijn als ze naast je ligt, haha.Rupsie schreef:Onze oudste (bijna 4 jaar) doet dit altijd bij het in slaap vallen. Heel irritant. Ze heeft het altijd gedaan. Denk dat het echt een tic van haar is die niet meer weg gaat (al hoop ik dat het wel een keer over gaat).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Soortgelijke onderwerpen
» Berg op het hoofd
» Hoofd op ontploffen
» Wat zie ik over het hoofd? - update 27/09
» Storm in je hoofd
» op het hoofd gevallen....
» Hoofd op ontploffen
» Wat zie ik over het hoofd? - update 27/09