Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Domme vraag, wat weegt een tijdschrift?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Domme vraag, wat weegt een tijdschrift? Empty Domme vraag, wat weegt een tijdschrift?

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 0:51

... Hij moet namelijk naar het buitenland gestuurd worden, als dat niet (te) duur is.

Ik heb geen weegschaal oid bij de hand, dacht, mischien weet iemand het? laughcry

Gaat om een flair en/of viva.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme vraag, wat weegt een tijdschrift? Empty Re: Domme vraag, wat weegt een tijdschrift?

Bericht  VeryCherry vr 19 aug 2011 - 1:00

Zal ik er eentje voor je wegen?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Domme vraag, wat weegt een tijdschrift? Empty Re: Domme vraag, wat weegt een tijdschrift?

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 1:01

Als het kan heel graag.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry vr 19 aug 2011 - 1:02

Ze wegen 360 gram smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 1:07

Daar was ik al bang voor, bedankt voor het antwoord! Dan is verzenden alleen al €6,32 haha.

Laatst aangepast door Pippa op vr 19 aug 2011 - 1:08; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Qiara vr 19 aug 2011 - 1:07

Viva: 140 gr.
Flair: 209 gr.

Ongeveer hetzelfde als bij jou, VC!

Dat is duur!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  VeryCherry vr 19 aug 2011 - 1:12

Hmmm, dan is het niet meer leuk om wat op te sturen Sad
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 2:11

Ik wil een vriendin verrassen die op de Canarische eilanden woont, zij is volgende week jarig! Maar ik ga nu proberen om een Viva te doen, samen met stickers van Jip & Janneke (voor haar zoontje) en een kaart.. dan blijf ik hopelijk onder de 250 gram en is het 'maar' 4 euro!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 3:50

Waarom koop je dan niet een klein doosje bij het postkantoor? Die mag je dan vullen tot x kg, kun je er net wat meer indoen... Ik kan natuurlijk niet in je portomonnee kijken, maar alleen een tijdschrift en een stickervelletje als kadootje, kan natuurlijk leuker gemaakt worden met zo'n doosje! :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 5:24

Jip83 schreef:Waarom koop je dan niet een klein doosje bij het postkantoor? Die mag je dan vullen tot x kg, kun je er net wat meer indoen... Ik kan natuurlijk niet in je portomonnee kijken, maar alleen een tijdschrift en een stickervelletje als kadootje, kan natuurlijk leuker gemaakt worden met zo'n doosje! :-)

Ja, maar dat kost gelijk ook een hele hoop meer! Ze krijgt nog een pakketje van me met allemaal spullen uit Nederland, maar ik wilde nu voor haar verjaardag als verassing iets kleins kopen, bij de kaart die ik stuurde Wink En dan is het grapje een beetje weg als het 6 euro kost. Maar uiteindelijk heb ik een zomerspecial van flair/viva met kaart + stickers kunnen versturen voor €3.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 5:25

2 kg versturen is bijna €11 namelijk zie ik net, en ik had sowieso geen cadeautjes in huis daarvoor al nu!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 6:47

Pippa schreef:2 kg versturen is bijna €11 namelijk zie ik net, en ik had sowieso geen cadeautjes in huis daarvoor al nu!

Oke. Leuk idee om dan nog een verrassing te sturen als extraatje!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: