Tent ingestort op Pukkelpop
+25
girli
Sweety
Kaboutertje
Toet
Oasis
Inge
Printje
Snoes
Sterre
Qiara
Tiana
Flippin' Bitch
Bet Weter
Sarah1985
Parisienne
TukTuk
Monte
blondje1313
Raindrop
Error
Lynn_
Carra
Gigi_
Lejow
ekiaam87
29 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Tent ingestort op Pukkelpop
Een vriendin van mij zit daar. Ik kan haar niet bereiken. Ga echt kapot hier, maar ze is vast OK. Ze was vast bij Skunk Anensie, duimen.
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Oh wat eng Bet Weter. Ik las het net op Facebook, 2 vriendinnen zijn daar, gelukkig hebben ze niets.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Oh, wat erg zeg!
Een oud-klasgenootje van mij is daar, hoop dat het goed met haar gaat! En ook met alle anderen natuurlijk!
Een oud-klasgenootje van mij is daar, hoop dat het goed met haar gaat! En ook met alle anderen natuurlijk!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
phieuw ze is ok!!
Bet Weter- Fluisteraar
Wat een opluchting he Bet Weter!
Zag net dat er al 3 doden zijn en meer dan 40 gewonden!
Zag net dat er al 3 doden zijn en meer dan 40 gewonden!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Op twitter, bieden nu een heleboel mensen een slaapplaats e.d. aan, super om te zien dat zoiets spontaan wordt opgezet! (Jammer dat het überhaupt nodig is maar dat terzijde)
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is inderdaad wel mooi!
Nu 3 doden, 71 gewonden, waarvan 11 zwaargewond
Bij iets wat een gezellig uitje zou moeten zijn
Nu 3 doden, 71 gewonden, waarvan 11 zwaargewond
Bij iets wat een gezellig uitje zou moeten zijn
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Wat vreselijk! Ik hoorde het net al, maar ik wist nog niet hoe of wat ...
Gast- Gast
Verschrikkelijk . Nu spreken ze over 2 doden, 40 (deels zwaar) gewonden, een grote ravage en het festival dat niet doorgaat. Veel grote en kleine drama's dus..
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Inderdaad vreselijk.
Een deel van mijn vriend(inn)en zijn er ook. Ik hoorde ook maar niets, kon hen niet bereiken, smsjes werden neit afgeleverd. Maar alle netwerken liggen hier helemaal plat, vreselijk. Inmiddels wel vernomen dat zij allemaal oké zijn.
De baas van mijn vriend zit er ook en niemand kan hem bereiken, echt zo vreselijk dit
En inderdaad, juist was er een persconferentie waarbij er 3 doden, 11 zwaargewonden en 60 lichtgewonden werden bevestigd. Wat verschrikkelijk voor de nabestaanden van de dodelijke slachtoffers
Een deel van mijn vriend(inn)en zijn er ook. Ik hoorde ook maar niets, kon hen niet bereiken, smsjes werden neit afgeleverd. Maar alle netwerken liggen hier helemaal plat, vreselijk. Inmiddels wel vernomen dat zij allemaal oké zijn.
De baas van mijn vriend zit er ook en niemand kan hem bereiken, echt zo vreselijk dit
En inderdaad, juist was er een persconferentie waarbij er 3 doden, 11 zwaargewonden en 60 lichtgewonden werden bevestigd. Wat verschrikkelijk voor de nabestaanden van de dodelijke slachtoffers
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Het bestuur van het festival liet juist op de persconferentie weten dat ze vanavond wellicht weer stilletjes muziek zouden gaan draaien.
Snoes- Lady Post-a-lot
Echt verschrikkelijk! Die beelden ervan ook...
Ik hoorde net nog wat ambulances met sirenes die er naar op weg zijn.
Snoes, heb jij nog iets gemerkt van die hevige storm? Of viel het bij jou mee?
Ik hoorde net nog wat ambulances met sirenes die er naar op weg zijn.
Snoes, heb jij nog iets gemerkt van die hevige storm? Of viel het bij jou mee?
Raindrop- Ratel
Snoes: hopelijk kunnen jullie snel je vrienden bereiken !!!
Mijn vriendin zou normaal gesproken ook daar zijn maar ze is niet geweest. Gelukkig maar. Maar zij kan 2 van haar vrienden niet bereiken en is echt op van de zenuwen ! Ik vind het zo erg !
Mijn vriendin zou normaal gesproken ook daar zijn maar ze is niet geweest. Gelukkig maar. Maar zij kan 2 van haar vrienden niet bereiken en is echt op van de zenuwen ! Ik vind het zo erg !
Gast- Gast
Met mijn oud-klasgenootje gaat het goed!
Wat een rotweer zeg, dat dit allemaal heeft veroorzaakt!
Wat een rotweer zeg, dat dit allemaal heeft veroorzaakt!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Wat een ellende allemaal zeg.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Wat een barbaar. Of om rellen van de tuinhekjesiqtjes tegen te gaan?Snoes schreef:Het bestuur van het festival liet juist op de persconferentie weten dat ze vanavond wellicht weer stilletjes muziek zouden gaan draaien.
Gast- Gast
Morgen zou Pukkelpop ook weer gewoon doorgaan.
Raindrop- Ratel
Nee, alleen om de rust te bewaren, om mensen gerust te stellen met wat muziek op de achtergrond. Zo begreep ik t althans.Lorna mercedez schreef:Wat een barbaar. Of om rellen van de tuinhekjesiqtjes tegen te gaan?Snoes schreef:Het bestuur van het festival liet juist op de persconferentie weten dat ze vanavond wellicht weer stilletjes muziek zouden gaan draaien.
Bet Weter- Fluisteraar
Snowflake, hier was het ook echt heel heftig. Maar toen ik de beelden op televisie zag (daken die van huizen zijn gevlogen, windhozen die vanalles vernield hebben) dan denk ik dat wij hier nog héél veel geluk hebben gehad. Al zit ik niet zo heel ver van jou vandaan.
Ik weet trouwens niet zo goed wat ik ervan moet denken dat Pukkelpop gewoon weer (vrolijk) doorgaat..
Ik weet trouwens niet zo goed wat ik ervan moet denken dat Pukkelpop gewoon weer (vrolijk) doorgaat..
Snoes- Lady Post-a-lot
Die rustige muziek begrijp ik wel, maar het festival morgen door laten gaan vind ik ongepast.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Snoes schreef:Snowflake, hier was het ook echt heel heftig. Maar toen ik de beelden op televisie zag (daken die van huizen zijn gevlogen, windhozen die vanalles vernield hebben) dan denk ik dat wij hier nog héél veel geluk hebben gehad. Al zit ik niet zo heel ver van jou vandaan.
Ja verschrikkelijk he! Mijn werk is echt vlakbij Pukkelpop en net toen de storm begon was ik klaar met werken. Het leek nacht, de lucht had echt zo'n rare kleur en overal waren er ambulances etc. Net een horrorfilm. Wat moet het dan op Pukkelpop geweest zijn... Als je daar met zijn allen op elkaar staat en de storm breekt uit kan je toch nergens heen.. Brrr zo eng!
Ik weet ook niet goed wat ik ervan moet denken dat Pukkelpop morgen en overmorgen gewoon doorgaat..
Woon je trouwens in een stad beginnend met de letter T?
Raindrop- Ratel
Ik denk dat ik wel weet welke stad je bedoelt met T., maar daar woon ik niet. Ik werk er wel, maar woon een halfuurtje bij jou vandaan.
Ben nu de persconferentie op VTM aan het kijken.
Ben nu de persconferentie op VTM aan het kijken.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik kan me herinneren dat er op andere festivals ook wel ooit mensen overleden zijn en dat het 'gewoon' doorging (Lowlands jaren terug iig).
Het is allemaal natuurlijk wel heel erg, maar als er vannacht nog 30.000 mensen op de camping blijven hopen die volgens mij ook dat het doorgaat, het zal dan wel een vreemd festival zijn verder...
Het is allemaal natuurlijk wel heel erg, maar als er vannacht nog 30.000 mensen op de camping blijven hopen die volgens mij ook dat het doorgaat, het zal dan wel een vreemd festival zijn verder...
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Mijn neef en zijn vriendin zijn er ook. Vlak voor hen zagen ze iemand die gereanimeerd moest worden, wat niet lukte. Echt vreselijk om te zien lijkt me
Snoes- Lady Post-a-lot
Oh bah, dat lijkt me echt zo vreselijk Snoes!
Raindrop- Ratel
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Deel van dak nieuw stadion FC Twente ingestort
» Welke tent?
» Met wat voor tent ga jij kamperen?
» Vraag mbt feest in tent
» Tent of caravan kopen?
» Welke tent?