Vraag mbt feest in tent
+4
TukTuk
Atelier Madame
Caro
Ella
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vraag mbt feest in tent
Ik wil een housewarming geven eind okt begin nov. Nou kan ik niet alle mensen kwijt in mijn huis en wil een grote tent huren. En dan met terrasverwarmers erbij.
Maar hoor graag ervaringen hoe dit bevallen is. verwarmt het goed genoeg? wil namelijk niet dat mensen in de kou zitten
Maar hoor graag ervaringen hoe dit bevallen is. verwarmt het goed genoeg? wil namelijk niet dat mensen in de kou zitten
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vraag mbt feest in tent
Poeh, dan moet je er denk ik wel veel hebben en het punt is vaak dat je benen heel koud worden. Althans, dat is mijn mening...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Caro schreef:Poeh, dan moet je er denk ik wel veel hebben en het punt is vaak dat je benen heel koud worden. Althans, dat is mijn mening...
Bedankt voor het meedenken. Kijk de tent is op 3 kanten in ieder geval helemaal dicht alleen niet de kant die tegen mijn huis aan staat. Dus hoop dat de warmte er wel in blijft hangen op een gegeven moment
Ella- Ratel
brrrr denk dat het wel heel snel koud wordt hoor in die periode, kamperen kan je dan ook niet meer doen. kan je je niet voor laten lichten door zon verhuurder?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
ja dat kan ik vast ook doen. Maar denk dat ze daar al gauw zeggen dat het kan..... ze willen ook geld verdienen natuurlijkAtelier Madame schreef:brrrr denk dat het wel heel snel koud wordt hoor in die periode, kamperen kan je dan ook niet meer doen. kan je je niet voor laten lichten door zon verhuurder?
Dus dacht probeer het hier even
Ella- Ratel
Als je alle kanten dichthoudt, dan denk ik wel dat het moet lukken. desnoods zorg je nog extra dat alle kieren dicht zijn, en ook vooral de onderkant, want deze sluit vaak niet goed aan.
Als je in de buurt van Helmond woont weet ik wel een goed adresje om een partytent te huren, erg goedkoop en goede ervaringen mee!
Als je in de buurt van Helmond woont weet ik wel een goed adresje om een partytent te huren, erg goedkoop en goede ervaringen mee!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
En anders wat goedkope fleecedekentjes scoren bij ikea voor evt. zitplaatsen die je hebt?
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Ik denk dat het wel kan als je het van te voren ook duidelijk aan je gasten doorgeeft zodat die zich wat warmer kunnen kleden.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
AngelNyn schreef:Als je alle kanten dichthoudt, dan denk ik wel dat het moet lukken. desnoods zorg je nog extra dat alle kieren dicht zijn, en ook vooral de onderkant, want deze sluit vaak niet goed aan.
Oh waar dan?? Aangezien ik daar in de buurt woon ben ik wel benieuwd.
Gast- Gast
Helmond is niet echt in mijn buurt. maar bedankt voor het meedenken.
Ik wil ook gewoon genoeg van die terrasverwarmers halen en als die constant aanstaan moet het toch wel lukken
Vind het zo lastig maar alles binnen is echt geen optie
Ella- Ratel
Theedoosje schreef:AngelNyn schreef:Als je alle kanten dichthoudt, dan denk ik wel dat het moet lukken. desnoods zorg je nog extra dat alle kieren dicht zijn, en ook vooral de onderkant, want deze sluit vaak niet goed aan.
Oh waar dan?? Aangezien ik daar in de buurt woon ben ik wel benieuwd.
Weet niet of dit mag:
http://www.ikgeefeenfeestje.nl/
Hebben daar 2x een party tent gehuurd en ze zijn echt heel flexibel die mensen. Je betaald niet per dag maar per verhuur zeg maar, dus dag 1 ophalen, dag 2 gebruiken en dag 3 terug brengen bijvoorbeeld.
TukTuk- Ratel
Woon je erg dicht bij H? Want op foto kwam je me bekent voor!Theedoosje schreef:Zetten zij hem ook in elkaar en halen ze hem weer uit elkaar?
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Mama1985 schreef:Woon je erg dicht bij H? Want op foto kwam je me bekent voor!Theedoosje schreef:Zetten zij hem ook in elkaar en halen ze hem weer uit elkaar?
Eh ja...tell me wie ben je? (pm? )
Gast- Gast
Zo die is echt niet duur, jammer dat het zo ver weg is
Ella- Ratel
Theedoosje schreef:Zetten zij hem ook in elkaar en halen ze hem weer uit elkaar?
Nee, je haalt hem zelf op, maar het echt heel simpel om hem in elkaar te zetten. Je krijgt er duidelijke instructies bij.
TukTuk- Ratel
Wij gaan op Tweede Kerstdag altijd buiten barbecue'en bij een heater en dat gaat best. Wel een warme jas aantrekken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
AngelNyn schreef:Theedoosje schreef:Zetten zij hem ook in elkaar en halen ze hem weer uit elkaar?
Nee, je haalt hem zelf op, maar het echt heel simpel om hem in elkaar te zetten. Je krijgt er duidelijke instructies bij.
Zag idd ook de instructie op de site. Maar na een feest lijkt mij het wel zo fijn als men het weg haalt voor je hahah en je niet zelf nog moet doen....maar goed het is daar niet duur.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:AngelNyn schreef:Theedoosje schreef:Zetten zij hem ook in elkaar en halen ze hem weer uit elkaar?
Zag idd ook de instructie op de site. Maar na een feest lijkt mij het wel zo fijn als men het weg haalt voor je hahah en je niet zelf nog moet doen....maar goed het is daar niet duur.
Ja maar dat kan je dus rustig de dag er na doen
TukTuk- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Welke tent?
» Met wat voor tent ga jij kamperen?
» Tent ingestort op Pukkelpop
» Tent of caravan kopen?
» Leuke tent in Utrecht
» Met wat voor tent ga jij kamperen?