Ik ben trots op ...
+4
Jeanette
Paper Crown
Susan
Chocolate Cookie
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik ben trots op ...
smooch schreef:Storm schreef:Karma
Inderdaad, maar net goed voor haar.
Knap hoor CKC, dat je niet meer op haar facebook komt!
Was echt noodzaak hoor, ik zat gewoon te shaken en mijn hartslag schoot omhoog om de dingen die ze zegt op dr FB.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
CKC, goed van je dat je het van je af probeert te zetten. Ze valt zo hard door de mand, laat zich ontzettend kennen en gaat heus nog wel een keer op haar bek. Dit doe je niet...
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
IK ben trots op mezelf. Dat ik mijn leven zo'n andere wending heb gegeven en zoveel nieuwe lieve mensen heb mogen ontmoeten.
Gast- Gast
2CKC2 schreef:smooch schreef:Storm schreef:Karma
Inderdaad, maar net goed voor haar.
Knap hoor CKC, dat je niet meer op haar facebook komt!
Was echt noodzaak hoor, ik zat gewoon te shaken en mijn hartslag schoot omhoog om de dingen die ze zegt op dr FB.
Nou als ik deze verhalen lees snap ik het ook wel, gatver!
Wat zegt je man ervan? Lijkt me ook moeilijk voor hem want het is toch zijn moeder...
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ik ben trots op mijn zus. Dat ze een moeilijke tijd heeft moeten doorstaan en dat ze nu 'schoon' is en weer een toekomst heeft
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik ben trots op mijn zus. Dat ze een moeilijke tijd heeft moeten doorstaan en dat ze nu 'schoon' is en weer een toekomst heeft
Dat is goed nieuws!
Gast- Gast
Ik ben trots op... mijn oma, na weken revalideren van een beroerte, mag ze dinsdag naar huis toe
Gast- Gast
Ik ben trots op Ezra, hij zit pas een week in zijn nieuwe klas en het gaat heel erg goed.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ik ben trots op Ezra, hij zit pas een week in zijn nieuwe klas en het gaat heel erg goed.
Wat een super nieuws!
Gast- Gast
Pippa schreef:Youandi schreef:Ik ben trots op mijn zus. Dat ze een moeilijke tijd heeft moeten doorstaan en dat ze nu 'schoon' is en weer een toekomst heeft
Dat is goed nieuws!
Absoluut!
Gast- Gast
Susan schreef:Ik ben trots op Ezra, hij zit pas een week in zijn nieuwe klas en het gaat heel erg goed.
Wat fijn Susan!!
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik ben trots op mijn zus. Dat ze een moeilijke tijd heeft moeten doorstaan en dat ze nu 'schoon' is en weer een toekomst heeft
Wat een goed nieuws zeg!! Echt, heel, heel fijn voor jullie!
Pippa: wat goed dat je oma zo is opgeknapt, is nog niet eens heel lang geleden dat je dat in het dagcafe schreef volgens mij!
Gast- Gast
Reva schreef:Pippa: wat goed dat je oma zo is opgeknapt, is nog niet eens heel lang geleden dat je dat in het dagcafe schreef volgens mij!
Dat klopt, het is 2e weekend van juni gebeurd!
Gast- Gast
Ik ben trots op mezelf, ik heb niet opgegeven en dat heeft geholpen!
Ineens (waarschijnlijk) 2 baantjes, de ene is sowieso al zeker
Gast- Gast
Anousch schreef:Ik ben trots op mezelf, ik heb niet opgegeven en dat heeft geholpen!
Wat fijn! Als wat, en beetje fijn qua uren?
Gast- Gast
Op mijn vriend; omdat het zo goed gaat op zijn werk, hij krijgt hele goede reviews van klanten, krijgt steeds meer andere taken van zijn manager. Hij heeft echt het gevoel dat ze zijn prestaties erkennen, en wellicht een bepaalde kant met hem uit willen.
Op mezelf; ik ben sinds begin februari 16 kilo afgevallen. Helaas ben ik nog niet eens op de helft van wat ik kwijt moet, en het gaat niet supersnel. Maar wel verantwoord, met een goed eetpatroon. En de knop is dusdanig om dat ik weet dat ik het ga volhouden!
Op mezelf; ik ben sinds begin februari 16 kilo afgevallen. Helaas ben ik nog niet eens op de helft van wat ik kwijt moet, en het gaat niet supersnel. Maar wel verantwoord, met een goed eetpatroon. En de knop is dusdanig om dat ik weet dat ik het ga volhouden!
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Youandi schreef:Pippa schreef:Youandi schreef:Ik ben trots op mijn zus. Dat ze een moeilijke tijd heeft moeten doorstaan en dat ze nu 'schoon' is en weer een toekomst heeft
Dat is goed nieuws!
Absoluut!
Ohh, wat fijn zeg!!
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Op mijn man ! Hij werk zich al 3 weken uit de naad (6 dagen in de week werken ivm vakantieperiode op het werk) en ondanks dat hij vermoeid thuis komt is hij er altijd voor mij zoon en mij. Love Him !
Gast- Gast
Op mezelf!
Ik heb vandaag op de begrafenis van mijn opa een brief aan hem voorgelezen in een kerk met 250 mensen..
Ik heb vandaag op de begrafenis van mijn opa een brief aan hem voorgelezen in een kerk met 250 mensen..
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Stuiterbal schreef:Gecondoleerd zininzon. Knap dat het je gelukt is !!
Inderdaad knap van je zininzon. Gecondoleerd en heel veel sterkte verder.
Gast- Gast
Dank jullie, lief!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: