Ik ben trots op ...
+4
Jeanette
Paper Crown
Susan
Chocolate Cookie
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik ben trots op ...
Op wie ben jij trots en waarom?
Ik ben enorm trots op mijn vriend omdat hij eindeliijk naar de HA is gegaan voor zijn angststoornis. Hij krijgt nu pillen en woensdag mag hij weer terug komen en dan is er een psycholoog bij.
Eindelijk een stapje verder!
Ik ben enorm trots op mijn vriend omdat hij eindeliijk naar de HA is gegaan voor zijn angststoornis. Hij krijgt nu pillen en woensdag mag hij weer terug komen en dan is er een psycholoog bij.
Eindelijk een stapje verder!
Gast- Gast
Re: Ik ben trots op ...
Ik ben trots op:
Mijn kleine ventje. Omdat hij het zo enorm goed doet ondanks de hele situatie. En dat hij elke dag probeert wat woordjes te leren. Wat niet echt lukt maar hij probeert het wel !
Storm: Omdat ze zo enorm haar best doet voor haar gezin terwijl het vaak niet meezit !
Op mezelf: Omdat (als er geen gekke dingen meer tussen komen) ik naar een hele tijd hard werken, op het minimale leven, eindelijk volgende maand uit het rood ben en dan weer kan gaan sparen ! Heeft het toch nog zijn vruchten af geworpen !
Mijn kleine ventje. Omdat hij het zo enorm goed doet ondanks de hele situatie. En dat hij elke dag probeert wat woordjes te leren. Wat niet echt lukt maar hij probeert het wel !
Storm: Omdat ze zo enorm haar best doet voor haar gezin terwijl het vaak niet meezit !
Op mezelf: Omdat (als er geen gekke dingen meer tussen komen) ik naar een hele tijd hard werken, op het minimale leven, eindelijk volgende maand uit het rood ben en dan weer kan gaan sparen ! Heeft het toch nog zijn vruchten af geworpen !
Gast- Gast
Ik ben trots op Susan, omdat ze zich steeds weer zo flexibel opstelt als het gaat om haar prachtige zoon. Ze krijgt keer op keer te maken met nieuwe problemen, diagnoses en oplossingen en ik vind het ontzettend knap hoe ze hierin steeds weer weet te schakelen!
Gast- Gast
Mag je ook trots op jezelf zijn?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Chocolate Cookie schreef:Mag je ook trots op jezelf zijn?
Ja natuurlijk!
Gast- Gast
+1Minneke schreef:Ik ben trots op Susan, omdat ze zich steeds weer zo flexibel opstelt als het gaat om haar prachtige zoon. Ze krijgt keer op keer te maken met nieuwe problemen, diagnoses en oplossingen en ik vind het ontzettend knap hoe ze hierin steeds weer weet te schakelen!
Gast- Gast
OkeTheedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:Mag je ook trots op jezelf zijn?
Ja natuurlijk!
Ik ben trots op mezelf omdat ik nu echt een weg naar een betere toekomst heb gevonden en mijn motivatie is weer helemaal terug (dat was 3 maanden voor de zomervakantie toch wel even anders). Ik voel me gelukkig en ben blij met de kans die ik nu nog maar even krijg van het UWV.
Verder zie mijn onderschrift.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Chocolate Cookie schreef:OkeTheedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:Mag je ook trots op jezelf zijn?
Ja natuurlijk!
Ik ben trots op mezelf omdat ik nu echt een weg naar een betere toekomst heb gevonden en mijn motivatie is weer helemaal terug (dat was 3 maanden voor de zomervakantie toch wel even anders). Ik voel me gelukkig en ben blij met de kans die ik nu nog maar even krijg van het UWV.
Verder zie mijn onderschrift.
Super! Ik snap dat je trots bent op jezelf
Gast- Gast
Minneke schreef:Ik ben trots op Susan, omdat ze zich steeds weer zo flexibel opstelt als het gaat om haar prachtige zoon. Ze krijgt keer op keer te maken met nieuwe problemen, diagnoses en oplossingen en ik vind het ontzettend knap hoe ze hierin steeds weer weet te schakelen!
Wat een lief bericht
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Op mezelf!! Dat ik al 4 dagen niet meer op de FB van mijn schoonmoeder heb gekeken.. en geloof mij dat kost me moeite!!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Op mezelf!! Dat ik al 4 dagen niet meer op de FB van mijn schoonmoeder heb gekeken.. en geloof mij dat kost me moeite!!
Wat super goed van je!
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Op mezelf!! Dat ik al 4 dagen niet meer op de FB van mijn schoonmoeder heb gekeken.. en geloof mij dat kost me moeite!!
Wat goed! Dan ben ik ook trots op jou.
Heeft ze nog toenadering of iets naar jullie gezocht?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het niet helemaal meegekregen maar ze was je dus aan het etteren via FB? Ik snap dat je daar pissig van wordt ja, ik zou ook de hele tijd de neiging hebben om te kijken.2CKC2 schreef:Op mezelf!! Dat ik al 4 dagen niet meer op de FB van mijn schoonmoeder heb gekeken.. en geloof mij dat kost me moeite!!
Gast- Gast
Jeanette schreef:2CKC2 schreef:Op mezelf!! Dat ik al 4 dagen niet meer op de FB van mijn schoonmoeder heb gekeken.. en geloof mij dat kost me moeite!!
Nee, en stiekem lach ik me dood. Want ze heeft d'r Iphone van mijn man gekregen (incl. alle installatie etc) en nu is die kapot gegaan en heeft ze een nieuwe gekocht, maar ze weet echt niet hoe het moet hahahahaha.. Normaal zou ze uren met mijn man hangen aan de lijn en zou hij alles moeten laten vallen om het te gaan maken voor dr.. maar nu kan ze niet bellen.. hahaha! En zaterdag las ik dat ook d'r laptop (die ze ook van mijn man heeft gekregen) ook kapot is.. stiekem denk ik dat er een link is.. dat de dingen die ze van ons gekregen heeft lekker kapot gaan!
Storm schreef:Ik heb het niet helemaal meegekregen maar ze was je dus aan het etteren via FB? Ik snap dat je daar pissig van wordt ja, ik zou ook de hele tijd de neiging hebben om te kijken.2CKC2 schreef:Op mezelf!! Dat ik al 4 dagen niet meer op de FB van mijn schoonmoeder heb gekeken.. en geloof mij dat kost me moeite!!
Storm, gaat veel verder dan dat.. ze heeft de ex van mijn man toegevoegd en daarmee uitgebreid al onze prive dingen OP facebook met haar besproken..
wat een lef....OMG! Wat een vals sekreet!2CKC2 schreef:Storm schreef:Ik heb het niet helemaal meegekregen maar ze was je dus aan het etteren via FB? Ik snap dat je daar pissig van wordt ja, ik zou ook de hele tijd de neiging hebben om te kijken.2CKC2 schreef:Op mezelf!! Dat ik al 4 dagen niet meer op de FB van mijn schoonmoeder heb gekeken.. en geloof mij dat kost me moeite!!
Storm, gaat veel verder dan dat.. ze heeft de ex van mijn man toegevoegd en daarmee uitgebreid al onze prive dingen OP facebook met haar besproken..
Gast- Gast
Op mijn vriend, omdat hij eerst best onzeker was over de verbouwing en het klussen in ons nieuwe huis maar toch de lead nam en dat het goed is gelukt!
Op een vriend van mij, die eindelijk zijn afstudeeronderzoek doet en in de afrondende fase zit.
.. En op een boel forummers die het moeilijk hebben en toch door blijven vechten en positief blijven!
Op een vriend van mij, die eindelijk zijn afstudeeronderzoek doet en in de afrondende fase zit.
.. En op een boel forummers die het moeilijk hebben en toch door blijven vechten en positief blijven!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Storm schreef:wat een lef....OMG! Wat een vals sekreet!2CKC2 schreef:Storm schreef:Ik heb het niet helemaal meegekregen maar ze was je dus aan het etteren via FB? Ik snap dat je daar pissig van wordt ja, ik zou ook de hele tijd de neiging hebben om te kijken.2CKC2 schreef:Op mezelf!! Dat ik al 4 dagen niet meer op de FB van mijn schoonmoeder heb gekeken.. en geloof mij dat kost me moeite!!
Yep, en hele pijnlijke dingen zoals: 'Ja lieve *naam ex* hij heeft mij net zo laten vallen als jou destijds lieverd..'
2CKC2 schreef:Jeanette schreef:2CKC2 schreef:Op mezelf!! Dat ik al 4 dagen niet meer op de FB van mijn schoonmoeder heb gekeken.. en geloof mij dat kost me moeite!!
Nee, en stiekem lach ik me dood. Want ze heeft d'r Iphone van mijn man gekregen (incl. alle installatie etc) en nu is die kapot gegaan en heeft ze een nieuwe gekocht, maar ze weet echt niet hoe het moet hahahahaha.. Normaal zou ze uren met mijn man hangen aan de lijn en zou hij alles moeten laten vallen om het te gaan maken voor dr.. maar nu kan ze niet bellen.. hahaha! En zaterdag las ik dat ook d'r laptop (die ze ook van mijn man heeft gekregen) ook kapot is.. stiekem denk ik dat er een link is.. dat de dingen die ze van ons gekregen heeft lekker kapot gaan!
Haha inderdaad, gewoon karma!
Maar wat een figuur he, heeft je vriend er veel moeite mee?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Dat gaat gewoon keihard een grens over...en het ergste is, je kunt er niets tegen doen.2CKC2 schreef:Storm schreef:wat een lef....OMG! Wat een vals sekreet!2CKC2 schreef:Storm schreef:Ik heb het niet helemaal meegekregen maar ze was je dus aan het etteren via FB? Ik snap dat je daar pissig van wordt ja, ik zou ook de hele tijd de neiging hebben om te kijken.2CKC2 schreef:Op mezelf!! Dat ik al 4 dagen niet meer op de FB van mijn schoonmoeder heb gekeken.. en geloof mij dat kost me moeite!!
Yep, en hele pijnlijke dingen zoals: 'Ja lieve *naam ex* hij heeft mij net zo laten vallen als jou destijds lieverd..'
Gast- Gast
Storm schreef:Karma
Inderdaad, maar net goed voor haar.
Knap hoor CKC, dat je niet meer op haar facebook komt!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Storm schreef:Dat gaat gewoon keihard een grens over...en het ergste is, je kunt er niets tegen doen.2CKC2 schreef:Storm schreef:wat een lef....OMG! Wat een vals sekreet!2CKC2 schreef:Storm schreef:Ik heb het niet helemaal meegekregen maar ze was je dus aan het etteren via FB? Ik snap dat je daar pissig van wordt ja, ik zou ook de hele tijd de neiging hebben om te kijken.2CKC2 schreef:Op mezelf!! Dat ik al 4 dagen niet meer op de FB van mijn schoonmoeder heb gekeken.. en geloof mij dat kost me moeite!!
Joh, wat denk je van deze: 'Ik heb pyschische hulp na haar verjaardag (mijne dus) moeten krijgen.. ik zat er helemaal doorheen,ze hebben mij keihard laten vallen.. ik moest ze zelfs trouwen vorig jaar..met die misdadigers(de vader en de vrouw van mijn man) op de eerste rij.. ze gaan alleen maar met die vader om omdat hij geld heeft en ik maar alleenstaande moeder ben...' en dan de reacties die erop komen he Storm.. echt zo gemeen en zo niet waar en gelogen..
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: