Ik ben APE trots !!!!
+6
Floor
xxjojootjexx
LotteK
Suus
Coccinelle
Mida4you
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik ben APE trots !!!!
Ik moet het gewoon even delen voor dat ik ga slapen....
Vandaag was eindelijk de dag aangebroken dat mijn zoon een groot bed kreeg. Hij vond hem helemaal geweldig en heeft hem na het opzetten al nodig verkend door er door heen te kruipen en gek te doen.
En om 19:30 uur was het zover.... ik had me al voorbereid op het ergste... Ik zag alle gekke dingen al voor me hahahaha.
Maar in plaats daarvan is hij gewoon geen enkele keer eruit gekomen en meteen gaan slapen !!!
Ik ben zo trots op mijn manneke !!!
Hieronder even showen....
Vandaag was eindelijk de dag aangebroken dat mijn zoon een groot bed kreeg. Hij vond hem helemaal geweldig en heeft hem na het opzetten al nodig verkend door er door heen te kruipen en gek te doen.
En om 19:30 uur was het zover.... ik had me al voorbereid op het ergste... Ik zag alle gekke dingen al voor me hahahaha.
Maar in plaats daarvan is hij gewoon geen enkele keer eruit gekomen en meteen gaan slapen !!!
Ik ben zo trots op mijn manneke !!!
Hieronder even showen....
Gast- Gast
Re: Ik ben APE trots !!!!
Wat goed zeg! En een lieve foto
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wat lief! En fijn dat hij lekker is gaan slapen.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Goed hoor!
trouwens...heb er (nog) helemaal geen verstand van, maar is dat niet al vroeg...nu al in zo'n groot bed? Dacht eigenlijk dat ze pas op latere leeftijd (rond de 2 1/2 - 3 jaar in een groot bed gaan slapen). kan het helemaal verkeerd hebben hoor
trouwens...heb er (nog) helemaal geen verstand van, maar is dat niet al vroeg...nu al in zo'n groot bed? Dacht eigenlijk dat ze pas op latere leeftijd (rond de 2 1/2 - 3 jaar in een groot bed gaan slapen). kan het helemaal verkeerd hebben hoor
Gast- Gast
Wat een schattige foto
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
@ ivax klopt ik had liever nog even gewacht maar mijn lieve zoon is het slaapzak en al uit het ledikant geklommen !! En dat bracht gevaarlijke situaties met zich mee !! Vandaar nu al een groot bed. Of ja een junior bed is het
Gast- Gast
Wat goed van je zoon zeg! Mijn dochter slaapt ook altijd zo dubbel geklapt boven in het bedje .
Gast- Gast
Wat goed van hem!!
LotteK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10
Lieve foto!
Hier sliep Kirsten met 1 jaar en 7 maanden al in een groter bedje.. Meegroeibedje van Ikea, dat wel. Maar zij klom ook uit het ledikant, dus dat was niet veilig meer;)
Hier sliep Kirsten met 1 jaar en 7 maanden al in een groter bedje.. Meegroeibedje van Ikea, dat wel. Maar zij klom ook uit het ledikant, dus dat was niet veilig meer;)
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ahhhhhhh ik ben nu nog trotser !!!! Hij os vannacht niet wakker geworden of uit zijn bed geklommen. En nog mooier... Ik ben al wakker en mijn zoon slaapt nog !
wat is het toch een kanjer !
wat is het toch een kanjer !
Gast- Gast
Wat een kanjer! meteen gaan slapen en lekker doorslapen. Je mag er zeker trots op zijn!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Wat goed zeg van S!!
Kan me voorstellen dat als hij er uitklimt je hem in een groot bed doet.
Mijn vader en stiefmoeder hebben een pleegkind en die moesten van pleegzorg zelfs met 2 jaar een groot bed aanschaffen.... Maar goed de vorige begeleider die ze hadden was ook wel raar met regels.
Kan me voorstellen dat als hij er uitklimt je hem in een groot bed doet.
Mijn vader en stiefmoeder hebben een pleegkind en die moesten van pleegzorg zelfs met 2 jaar een groot bed aanschaffen.... Maar goed de vorige begeleider die ze hadden was ook wel raar met regels.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wat goed van hem zeg. Hopen dat dit ritme zo door blijft gaan.
Zou wel lekker zijn.
Zou wel lekker zijn.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Wat goed!!! Ik kan me voorstellen dat je gloeit van trots.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Wat een lieve foto! En wat goed dat hij zo lief is gaan slapen.
Hier hadden we ons ook voorbereid op een avondje heen en weer naar boven lopen, maar ook hier is hij meteen lief gaan slapen.
Het lijkt wel of ze zo'n bed veel fijner vinden....
Q.uinten ging ongeveer met 1 jaar en 8 maanden naar een groot bed omdat zijn broertje in het ledikant ging. En we wilden niet alles meteen nieuw doen, een groot bed en een nieuw broertje Dus dat hebben we een paar maanden voor de bevalling gedaan.
Hier hadden we ons ook voorbereid op een avondje heen en weer naar boven lopen, maar ook hier is hij meteen lief gaan slapen.
Het lijkt wel of ze zo'n bed veel fijner vinden....
Q.uinten ging ongeveer met 1 jaar en 8 maanden naar een groot bed omdat zijn broertje in het ledikant ging. En we wilden niet alles meteen nieuw doen, een groot bed en een nieuw broertje Dus dat hebben we een paar maanden voor de bevalling gedaan.
Gast- Gast
Wat goed van S.!!!! Logisch dat je trots bent! X
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: