welke kies jij?
+30
SarahKey
yes1984
Monte
Vonne
nillis
pindaatje
Gizmo
smooch
Fiebje
Summerlovin
Liadan
JD
PapillonRose
snoezel
Lilypie
Jelin
Coccinelle
TGR
Caroow
Teddyaapje
Dora
pitbullgup
Smaragdje
L!ND@
Caresses
Flip Fluitketel
Lindsya
Kat1980
Flemy
Pussycat
34 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: welke kies jij?
Ik vind Yara echt een fantasieloze naam.. Sorry maar bluh.. net als al deze namen in dit lijstje.
Niet mijn smaak en ik zou ze niet aan mijn dochter geven. Straks op het schoolplein heet iedereen, Yara en Amy. whaha!
Niet mijn smaak en ik zou ze niet aan mijn dochter geven. Straks op het schoolplein heet iedereen, Yara en Amy. whaha!
Gast- Gast
CKC schreef:Ik vind Yara echt een fantasieloze naam.. Sorry maar bluh.. net als al deze namen in dit lijstje.
Dat is heel fijn, maar de bedoeling van mijn topic is dat je een naam uit dit lijstje kiest.
Kun je dat niet reageer dan niet.
Ik heb er niet om gevraagd al deze namen af te kraken.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat schreef:CKC schreef:Ik vind Yara echt een fantasieloze naam.. Sorry maar bluh.. net als al deze namen in dit lijstje.
Dat is heel fijn, maar de bedoeling van mijn topic is dat je een naam uit dit lijstje kiest.
Foei, niemand mag iets negatiefs zeggen over deze oh zo bijzondere namen dat jij hebt uitgekozen!
Sorry, mijn excuses.
Gast- Gast
Oh, haha, plaats ik net een reactie. Nou, ook nu ik weet dat je niet mag zeggen dat je de namen niet mooi vindt, blijf ik er bij dat ik niet kan kiezen uit die namen omdat ik ze allemaal echt niet mooi vind.CKC schreef:Pussycat schreef:CKC schreef:Ik vind Yara echt een fantasieloze naam.. Sorry maar bluh.. net als al deze namen in dit lijstje.
Foei, niemand mag iets negatiefs zeggen over deze oh zo bijzondere namen dat jij hebt uitgekozen!
Sorry, mijn excuses.
Gast- Gast
Uit deze lijst vind ik alleen Rosalie en Eline leuk (van Eline zou ik dan wel Elien maken)
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Smikkell schreef:Oh, haha, plaats ik net een reactie. Nou, ook nu ik weet dat je niet mag zeggen dat je de namen niet mooi vindt, blijf ik er bij dat ik niet kan kiezen uit die namen omdat ik ze allemaal echt niet mooi vind.CKC schreef:Pussycat schreef:CKC schreef:Ik vind Yara echt een fantasieloze naam.. Sorry maar bluh.. net als al deze namen in dit lijstje.
Sorry, mijn excuses.
Ik bedoelde er alleen mee te zeggen dat ik daar toch niks aan heb?
Waarom zou je reageren met : ik kan niet kiezen. Als ik vraag om te kiezen?
Dat heeft toch geen zin?
Maar goed toch bedankt voor jullie mening. Weet ik dat ook.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat schreef:Als je moest kiezen tussen de namen :
Amy
Rosalie
Eline
Kyara
Sabine
Denice
Yara
Anouk
Ik zou zelf Anouk doen, omdat het zusje van m`n vriend die andere dikgedrukte naam al heeft
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» tel. abb. verlengen, welke telefoon kies jij?
» Kinderdagverblijf, hoe kies je en hoe meld je je kindje aan?
» Hoe kies je een verloskundigepraktijk?
» Hoe kies je een naam?
» Stukje van kies afgebroken
» Kinderdagverblijf, hoe kies je en hoe meld je je kindje aan?
» Hoe kies je een verloskundigepraktijk?
» Hoe kies je een naam?
» Stukje van kies afgebroken
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: