tel. abb. verlengen, welke telefoon kies jij?
+14
Suus
Caresses
Zwerver
_DoI
Tsjip
Parisienne
Bliss
Mida4you
Joli86
Lady4
VeryCherry
Blond
Sarah1985
Pien
18 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
tel. abb. verlengen, welke telefoon kies jij?
Stel, jij mag je telefoon abbonement verlengen, welke telefoon kies jij en waarom?
Vanaf volgende week mag ik verlengen en in eerste instantie had ik mn zinnen gezet op een bb, daarna een Iphone en toen een htc.. nu weet ik het gewoon niet meer en hoop ik dat jullie me kunnen helpen!
Vertel mij alle voors en tegens van jou keuze!!
Vanaf volgende week mag ik verlengen en in eerste instantie had ik mn zinnen gezet op een bb, daarna een Iphone en toen een htc.. nu weet ik het gewoon niet meer en hoop ik dat jullie me kunnen helpen!
Vertel mij alle voors en tegens van jou keuze!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Re: tel. abb. verlengen, welke telefoon kies jij?
Ha Pien, ik heb bijna hetzelfde probleem.. maar ik ga voor óf een BB óf een iPhone 4, afhankelijk van wat ik bij moet betalen..
Maar ik ben eigenlijk een beetje pissed. Ben al 10 jaar klant bij T-Mobile en krijg een schamele 50 euro korting op mijn toestel.. dikke doei, daar ben ik geen 10 jaar klant voor!
Overigens, ik heb een iPhone en ik vind het een gewéldig toestel, serieus. Maar ik vind de nieuwe niet zo mooi ;-)
Maar ik ben eigenlijk een beetje pissed. Ben al 10 jaar klant bij T-Mobile en krijg een schamele 50 euro korting op mijn toestel.. dikke doei, daar ben ik geen 10 jaar klant voor!
Overigens, ik heb een iPhone en ik vind het een gewéldig toestel, serieus. Maar ik vind de nieuwe niet zo mooi ;-)
Gast- Gast
Ik wou een BB maar uiteindelijk niet gedaan omdat ik vind dat alles in ontzettend veel mapjes gestopt is. Als je je profiel ofzo wilt wijzigen moet je een mapje openen en weer een mapje en weer een mapje. Ik vond het niet fijn. Uiteindelijk heb ik de nokia E72 gekozen en vind deze heel erg fijn in gebruik. KPN had nog geen IPhone dus die kon ik nog niet kiezen en ik heb geen ervaring met de HTC, mijn zusje heeft deze wel en vind `m erg fijn.
Gast- Gast
Htc desire HD heb ik. Jeej. Stomme iPhone en BB. Stiekem blijf ik Nokia groupie.
Gast- Gast
Blackberry! Ik heb nu ook een BB en ik ping hele dag door, dus voor mij is de BB onmisbaar geworden.... Als ik niet zoveel zou pingen, zou ik voor een Nokia bijv gaan; die lijkt 't meest op de BB alleen zonder de pingfunctie.
Ik heb niks met touchscreen oid en vind qwerty wel fijn, dus Nokia E72 zou dan in de buurt komen..
Ik heb niks met touchscreen oid en vind qwerty wel fijn, dus Nokia E72 zou dan in de buurt komen..
Gast- Gast
trish, heb jij MSN? Zo ja, ff tijd om te kleppen?
Gast- Gast
wolletjes schreef:trish, heb jij MSN? Zo ja, ff tijd om te kleppen?
Ik heb MSN ja... Alleen ik ga nu even weg haha! Vanmiddag heb ik tijd? Ik zal je m'n MSN even sturen via Whatsapp.
Gast- Gast
Trisha schreef:wolletjes schreef:trish, heb jij MSN? Zo ja, ff tijd om te kleppen?
Ik heb MSN ja... Alleen ik ga nu even weg haha! Vanmiddag heb ik tijd? Ik zal je m'n MSN even sturen via Whatsapp.
Oke! Graag!
Gast- Gast
ik wil de nokia n8 graag. Wij mogen 10 april verlengen ga dan wel in de winkel zien welke het word wil 1 met een goede camera erop
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben Nokia fan, dus het zou een Nokia N97mini of een Nokia E72 worden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
De nieuwe blackberry torch!
Omdat ik nu ook al een blackberry heb en die bevalt super!
Omdat ik nu ook al een blackberry heb en die bevalt super!
Gast- Gast
ik wil deze
http://www.bol.com/nl/p/elektronica/nokia-c3-00-golden-white/9005000010634234/index.html#product_images
http://www.bol.com/nl/p/elektronica/nokia-c3-00-golden-white/9005000010634234/index.html#product_images
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Binnenkort komt de E73 Chance!
Jeej! Mijn abonnement verloopt in augustus, kan ik mooi die nemen:D
Blond- Lady Post-a-lot
Anousch schreef:ik wil deze
Haha, die heeft mijn vader. Prima toetsel, maar wel heeel basic hoor!
Blond- Lady Post-a-lot
_Chance schreef:Anousch schreef:ik wil deze
Ja dat maakt niet uit
Ik kan geen abbo nemen(ik had namelijk hiervoor een abbo en elke maand moest ik 100 euro betalen en dat had ik niet) omdat ik dan denk ik kan wel ff flink doorsmsen), dus ik moet echt prepaid.
En meer doe ik eigenlijk toch niet, ja foto's maken
Gast- Gast
zooooo, ik geloof dat t-mobile een klant armer is!
Gast- Gast
Anousch schreef:_Chance schreef:Anousch schreef:ik wil deze
Ja dat maakt niet uit
Ik kan geen abbo nemen(ik had namelijk hiervoor een abbo en elke maand moest ik 100 euro betalen en dat had ik niet) omdat ik dan denk ik kan wel ff flink doorsmsen), dus ik moet echt prepaid.
100 euro? Ik heb een abonnement van 11,25 per maand en ga er never overheen..
Blond- Lady Post-a-lot
iPhone, maar ik heb die van mij sinds eind december en ik ben er nog steeds heel wijs mee
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
_Chance schreef:Anousch schreef:_Chance schreef:Anousch schreef:ik wil deze
Ja dat maakt niet uit
100 euro? Ik heb een abonnement van 11,25 per maand en ga er never overheen..
Ik was bij vodafone, en had een abbo van 20 per maand, maar toen had ik zogezegd nog vrienden dus ik deed niks anders als smsen.
En per ongeluk op internet zitten dus toen had ik al snel rekening van 75/80/85 euro.
En nu met prepaid is het gewoon beter, doe met 10 euro beltegoed gewoon een maand dus ja dan is dit gewoon beter voor me
Gast- Gast
Ja, dan kan het snel gaan. En ik moet niets zeggen want ik was zo ongeveer de laatste die een abonnement nam (pas augustus 2009). Maar met prepaid was ik gewoon duurder uit, ik heb nu een abonnement dat ik twee jaar lang 50% korting krijg (ook bij Vodafone), met de gsm erbij die ik op dat moment wilde (en trouwens nog steeds top is).
Blond- Lady Post-a-lot
Ja precies.
Oh beter!
Nou ja wat maakt het ook uit he, de een kan het wel hebben en de ander niet haha.
Oh beter!
Nou ja wat maakt het ook uit he, de een kan het wel hebben en de ander niet haha.
Gast- Gast
Ik kan morgenmiddag mijn Iphone 4 op halen!! Hoopte hem vandaag al in huis te hebben, maar eigenlijk is dit beter. Heb morgen namelijk nog een tentamen en ik moet mijn tijd dus even spenderen aan studeren en niet aan het ontdekken van mijn Iphone. Dus ik sluit het forum nu ook snel af..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb nu sinds een maand een Samsung Star White, al wel een wat ouder toestel maar ben er helemaal blij mee!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Welke telefoon heb jij?
» Welke telefoon?
» Welke telefoon heb jij
» Welke telefoon heb je?
» Welke telefoon?
» Welke telefoon?