DagCafé
+26
bolus26
Burn
TwistedAngel
Lavendel
Snoes
Erin
Joontjuh
Caroow
Spring
Bay
Tullow
Rush
Marin
ExpressoB
Chocolate Cookie
Lotus
Suus
Tiana
VeryCherry
Elsje
Raindrop
girli
Sjaantje
Qiara
Merai
Toet
30 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Stylegirl schreef:Theedoosje schreef:Oow dat is wel balen Maar kun je dan niet krachttraining al doen?
Dat mag wel, maar dan alleen voor mijn bovenlichaam. En dat motiveert niet echt omdat ik dan naar mijn idee de helft van mijn lichaam train, ipv alles en omdat ik dan steeds supersnel klaar ben!
Ja oke maar dan ben je toch wel bezig met je bovenlichaam. Dat lijkt mij dan toch wel weer wat voldoening te geven? Het is beter dan niks doen en je zo rot voelen lijkt mij?
Gast- Gast
Goeiesmorgens allemaal!
SG, ben je bekend met slenderen?
SG, ben je bekend met slenderen?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Hallo!
Nou ben geweest hoor bij die electro acupunctuur. Echt heel erg bizar wat er is uit gekomen!
Ben er nog over aan het nadenken.
Nou ben geweest hoor bij die electro acupunctuur. Echt heel erg bizar wat er is uit gekomen!
Ben er nog over aan het nadenken.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB, laat het even rustig bezinken en als je er meer over kwijtwilt dan horen we het graag. Ik ben sowieso heel benieuwd! Heb je wel een positief gevoel over het gesprek?
Weet niet of iedereen erop zit te wachten... Het is tenslotte een dagcafe, heb ik het dalijk gedaan:P
Haha nou mijn PM-inbox lust álle verhalen hoor! Goed onthouden he, voor als je het even kwijt wilt
Edit: of je maakt even een eigen topic
Edit: of je maakt even een eigen topic
Hahaha Sjaantje;) bed-time story's:P
Waar is die kleine dan?
Ik open wel een topic in persoonlijk.
Waar is die kleine dan?
Ik open wel een topic in persoonlijk.
Wow, gister boze telefoontjes plegen werkt dus wel...
Die mensen hebben gigantisch op hun donder gehad van de curator volgensmij, want opeens is het huis vandaag wel leeg.
Hopelijk vanavond nog de sleutel en anders morgenvroeg!!!
Pff... Wat een ge-emmer allemaal, ben blij dat het dalijk allemaal voorbij is. Ik hoef die mensen die er nu in wonen alleen niet te zien, dat hoeft gelukkig ook niet.
Die mensen hebben gigantisch op hun donder gehad van de curator volgensmij, want opeens is het huis vandaag wel leeg.
Hopelijk vanavond nog de sleutel en anders morgenvroeg!!!
Pff... Wat een ge-emmer allemaal, ben blij dat het dalijk allemaal voorbij is. Ik hoef die mensen die er nu in wonen alleen niet te zien, dat hoeft gelukkig ook niet.
Mijn kleine prinses? Die ligt lekker een tukkie te doen!ExpressoB schreef:Waar is die kleine dan?
Benieuwd naar je topic, zal mijn knie-topic ook eens updaten met de post die ik gisteravond hier geplaatst heb. Voor de liefhebber
Joontjuh, ik heb niet meegekregen wat er aan de hand was, maar zo te lezen is het (uiteindelijk) allemaal goedgekomen? Gelukkig!
Hij is geplaatst in Persoonlijk. Titel: verhaal van de elektro acupuncturist.
Mooi zo Joontjuh! Alleen moet ik eerlijk bekennen dat ik het niet precies meer weet
Sjaantje: ahh lekker slaapie slaapie doen, kan tante Sjaan ff tot rust komen;)
Mooi zo Joontjuh! Alleen moet ik eerlijk bekennen dat ik het niet precies meer weet
Sjaantje: ahh lekker slaapie slaapie doen, kan tante Sjaan ff tot rust komen;)
Nee, ff ongestoord forummenExpressoB schreef:Sjaantje: ahh lekker slaapie slaapie doen, kan tante Sjaan ff tot rust komen
En even jouw verhaal lezen, ga ik nu doen!
Nou ehm... gistermiddag kregen we om half 2 te hroen dat we de sleutel van ons huis vandaag niet zouden krijgen.
Even de verkorte versie:
Ik belde gisterochtend de makelaar om te vragen of we het huis nog gingen doorlopen, omdat dit nog niet gedaan was. Zijn vrouw was er en zou hem rond het middaguur terug laten bellen. Uiteindelijk rond half 2 telefoon dat we de sleutel niet konden krijgen vandaag. Die mensen hadden tot vrijdag nodig om leeg te ruimen. (Dit terwijl het grootste gedeelte al vanaf mei in dozen staat) De makelaar onze notaris gebeld en uiteindelijk mij weer. We konden ze alleen in gebreke stellen. Maarja, de notaris had al gezegd, van een kale kip valt niet te plukken.
Ik mijn vriend gebeld, die werd dus ook super boos, evenals mij. Hij gebeld met de makelaar en gezegd dat ze best een container op de stoep neer mochten zetten en daarin hun spullen opslaan als wij de sleutel maar kregen. Dit ging niet en weer over en weer gebeld. De notaris die bewindvoerster van die mensen gebeld, niet te bereiken, want ja, alles zou eens volgens plan verlopen.
Mijn vriend nog gebeld met de bank, die ons uitermate goed hielpen, evenals de notaris en de makelaar van die mensen. Alleen niks mee uitgekomen gister, dus tot vanochtend zaten we in het ongewis.
Nu is er vanochtend contact geweest met de bewindvoerster van die mensen en die zal er wel druk achter hebben gezet. Als die mensen namelijk niet meewerken, dan word hun schuldhulpsanering stil gezet. Om dit te voorkomen konden ze opeens vandaag wel alles verhuizen/verhuisd hebben.
Hoe laat we de sleutel krijgen is niet bekend, uiterlijk morgenvroeg om 09.00 uur, maar dit weten die mensen niet. Ze worden geacht de woning vandaag leeg te hebben en we weten wel dat ze 17.00 uur niet gaan redden. Dus nu is het even afwachten.
Even de verkorte versie:
Ik belde gisterochtend de makelaar om te vragen of we het huis nog gingen doorlopen, omdat dit nog niet gedaan was. Zijn vrouw was er en zou hem rond het middaguur terug laten bellen. Uiteindelijk rond half 2 telefoon dat we de sleutel niet konden krijgen vandaag. Die mensen hadden tot vrijdag nodig om leeg te ruimen. (Dit terwijl het grootste gedeelte al vanaf mei in dozen staat) De makelaar onze notaris gebeld en uiteindelijk mij weer. We konden ze alleen in gebreke stellen. Maarja, de notaris had al gezegd, van een kale kip valt niet te plukken.
Ik mijn vriend gebeld, die werd dus ook super boos, evenals mij. Hij gebeld met de makelaar en gezegd dat ze best een container op de stoep neer mochten zetten en daarin hun spullen opslaan als wij de sleutel maar kregen. Dit ging niet en weer over en weer gebeld. De notaris die bewindvoerster van die mensen gebeld, niet te bereiken, want ja, alles zou eens volgens plan verlopen.
Mijn vriend nog gebeld met de bank, die ons uitermate goed hielpen, evenals de notaris en de makelaar van die mensen. Alleen niks mee uitgekomen gister, dus tot vanochtend zaten we in het ongewis.
Nu is er vanochtend contact geweest met de bewindvoerster van die mensen en die zal er wel druk achter hebben gezet. Als die mensen namelijk niet meewerken, dan word hun schuldhulpsanering stil gezet. Om dit te voorkomen konden ze opeens vandaag wel alles verhuizen/verhuisd hebben.
Hoe laat we de sleutel krijgen is niet bekend, uiterlijk morgenvroeg om 09.00 uur, maar dit weten die mensen niet. Ze worden geacht de woning vandaag leeg te hebben en we weten wel dat ze 17.00 uur niet gaan redden. Dus nu is het even afwachten.
Heey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Bleh, heb ik weer:
Gewone dag, een keer zonder visite, net onder de douche vandaag en nog geen kam door mijn haar gehaald. Make- uploos, geen bh aan omdat ik toch iedere keer moet kolven. Oud hemdje omdat ze me toch iedere keer onderspugen.
Net gegeten, stond nog de helft op tafel en kruimels op de bank en grond van het halve croissantje dat de hond op heeft.
Kinderen nog niet in bad geweest en zaten net aan de fles, gaat de bel: Mijn huisarts... Kwam even op kraambezoek... Heb ik weer!!
Na een paar minuten was ie weer weg, maar zo horen mensen mij niet te zien
Gewone dag, een keer zonder visite, net onder de douche vandaag en nog geen kam door mijn haar gehaald. Make- uploos, geen bh aan omdat ik toch iedere keer moet kolven. Oud hemdje omdat ze me toch iedere keer onderspugen.
Net gegeten, stond nog de helft op tafel en kruimels op de bank en grond van het halve croissantje dat de hond op heeft.
Kinderen nog niet in bad geweest en zaten net aan de fles, gaat de bel: Mijn huisarts... Kwam even op kraambezoek... Heb ik weer!!
Na een paar minuten was ie weer weg, maar zo horen mensen mij niet te zien
Gast- Gast
Wat een gedoe zeg hey! Wist wel dat jullie een nieuwe woning zouden krijgen.
Nou hoop dat jullie snel de sleutel krijgen en dat de nieuwe start goed mag gaan.
Nou hoop dat jullie snel de sleutel krijgen en dat de nieuwe start goed mag gaan.
Pm: haha ja sorry, wat een ochtend inderdaad! komen ze dan maar zo ongevraagd langs?!
Heb je kraamhulp of al niet meer? Krijgt iedereen een kraamhulp of moet je dat speciaal aanvragen(en voor betalen?)
Heb je kraamhulp of al niet meer? Krijgt iedereen een kraamhulp of moet je dat speciaal aanvragen(en voor betalen?)
Pfoeh Joontjuh, wat een gedoe! Daar zit je echt niet op te wachten, je wilt gewoon de sleutel van je huis! (Gefeliciteerd trouwens nog, of had ik dat al eens gezegd? )
Hey VC!
PM, da's wel balen ja! Fijn dat ie even zo langskomt, maar ik snap dat je er op zo'n moment niet om staat te springen... Had dan even gebeld vantevoren, denk ik dan!
'Gaat het wel goed met je, PM?' 'Ja hoor dokter, het gaat goed en ik voel me prima!' 'Weet je dat écht zeker, PM? Je ziet er namelijk nogal eeehhh.......'
Hey VC!
PM, da's wel balen ja! Fijn dat ie even zo langskomt, maar ik snap dat je er op zo'n moment niet om staat te springen... Had dan even gebeld vantevoren, denk ik dan!
'Gaat het wel goed met je, PM?' 'Ja hoor dokter, het gaat goed en ik voel me prima!' 'Weet je dat écht zeker, PM? Je ziet er namelijk nogal eeehhh.......'
ExpressoB schreef:Wat een gedoe zeg hey! Wist wel dat jullie een nieuwe woning zouden krijgen.
Dank je meis, tsjah het is gewoon frutrerend. We waren beide zo boos en mijn vriend driegde met vanalles, maarja niet naar de personen toe (makelaar, notaris enz.) maar toch er speelt al zoveel en dan dit erbij. Het duurt al allemaal zo ontzettend lang en het is de fout van die bewindvoeder van die mensen. Niet ons probleem dus...
Ik ben er vantussen trouwens, bodschappen doen voor Lowlands en hopelijk straks de sleutel ophalen...
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: