DagCafé
+26
bolus26
Burn
TwistedAngel
Lavendel
Snoes
Erin
Joontjuh
Caroow
Spring
Bay
Tullow
Rush
Marin
ExpressoB
Chocolate Cookie
Lotus
Suus
Tiana
VeryCherry
Elsje
Raindrop
girli
Sjaantje
Qiara
Merai
Toet
30 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
kan je er ook geen apenspel of iets van maken? Weet neit of je veel materialen hebt
Gast- Gast
We hebben wel vrij veel materialen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Wat vervelend dat je niet kunt sporten, SG! Waar heb je eigenlijk last van?
Pff, ik kan echt mijn draai niet vinden vandaag... Maar er is lekker wel wat zon.
Pff, ik kan echt mijn draai niet vinden vandaag... Maar er is lekker wel wat zon.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
tot zo TD
Misschien is een apenspel dan ook wel leuk (als je dat kent ) vonden wij op de lagere school helemaal geweldig en maakt niet uit welke klas je zit. Je moet dan denk ik alleen wel opletten dat de grote niet alleen maar op de kleintjes gaan.
Misschien is een apenspel dan ook wel leuk (als je dat kent ) vonden wij op de lagere school helemaal geweldig en maakt niet uit welke klas je zit. Je moet dan denk ik alleen wel opletten dat de grote niet alleen maar op de kleintjes gaan.
Gast- Gast
Apen spel? Ik ga is ff zoeken
Burn- Lady Post-a-lot
Lotus schreef:Wat vervelend dat je niet kunt sporten, SG! Waar heb je eigenlijk last van?
Ben vorig jaar januari aangereden, had 3 van de 4 banden in mijn knie afscheurd, voorste kruisband is inmiddels geopereerd maar kan nog steeds heel weinig. Ben ook zoveel aangekomen in gewicht en nu zit ik echt op een punt dat ik het echt genoeg vind. Ik eet al gezond, dus daar kan ik niet veel meer aan doen, maar ik zou zo graag weer extra willen bewegen..!
Vervelend dat je je draai niet kan vinden vandaag. Probeer inderdaad maar een beetje te genieten van de zon :-)
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Wat vervelend dat je nog zo lang last hebt van dat ongeluk!
Lotus- Ratel
het is gewoon een soort tikkertje alleen mag nietmand de 'grond raken' dus ze moeten door hoepels, over kasten, touwen, ... lopen.
Gast- Gast
Ja dat vind ik ook. Maar er zijn altijd mensen die er erger of zwaarder aan toe zijn dan ik. Ik heb nog "geluk" gehad bij mijn ongeluk, dat ik geen hoofdletsel heb opgelopen of ergere dingen. Maar op zo'n moment als dit, baal ik wel even.
Lily, bedoel je apenkooi?
Lily, bedoel je apenkooi?
Tiana- Ratel
Stylegirl schreef:Ja dat vind ik ook. Maar er zijn altijd mensen die er erger of zwaarder aan toe zijn dan ik. Ik heb nog "geluk" gehad bij mijn ongeluk, dat ik geen hoofdletsel heb opgelopen of ergere dingen. Maar op zo'n moment als dit, baal ik wel even.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je ervan baalt. En dat anderen het nog erger hebben, wil niet zeggen dat jij niet mag balen natuurlijk.
Lotus- Ratel
Ik ken het ook als apenkooi.
Lotus- Ratel
Stylegirl, kun je niet fietsen? Toen mijn zusje geopereerd werd aan haar knie (nieuwe kruisband) kon ze vrij snel weer fietsen, sneller dan fatsoenlijk lopen. Was met een vriendin trouwens precies hetzelfde.
Lily, ik ken het ook als apenkooi. Vond het wel fantastisch om te doen vroeger trouwens.
Lily, ik ken het ook als apenkooi. Vond het wel fantastisch om te doen vroeger trouwens.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Helaas, dat soort materiaal hebben we niet!
Moet echt meer iets zijn van.. Tikspelletje, basketbal etc.. Maar ik ben al wel aardig ver dacht ik zo!
Moet echt meer iets zijn van.. Tikspelletje, basketbal etc.. Maar ik ben al wel aardig ver dacht ik zo!
Burn- Lady Post-a-lot
Theedoosje schreef:Alex schreef:Ik ga naar het ziekenhuis, tot straks!
Voor jou zelf naar het ziekenhuis? Succes!
Ja, voor een preoperatieve screening. Duurt lang allemaal en de weegschaal hier geeft veel meer aan dan die thuis
Gast- Gast
Lotus, ik weet wel dat ik ook recht heb om te mogen klagen, maar besef me wel dat het veel erger had kunnen aflopen. Natuurlijk blijf ik het vervelend vinden, maar heb aan de andere kant ook wel weer geluk gehad.
Theedoosje, ik mag alleen iets van krachttraining doen voor mijn bovenlichaam, mag mijn knie niet extra belasten dus behalve bij de fysio mag ik daar nog niks aan doen. Zelfs een simpele wandeling kan al te veel gevraagd zijn en zeker omdat ik de laatste tijd bij vrijwel niks doen, toch pijn heb.
Alex, succes daar dan! :-) Enne vergeet niet dat elke weegschaal anders is en dat je gewoon die van thuis moet aan houden voor je gewicht!
Theedoosje, ik mag alleen iets van krachttraining doen voor mijn bovenlichaam, mag mijn knie niet extra belasten dus behalve bij de fysio mag ik daar nog niks aan doen. Zelfs een simpele wandeling kan al te veel gevraagd zijn en zeker omdat ik de laatste tijd bij vrijwel niks doen, toch pijn heb.
Alex, succes daar dan! :-) Enne vergeet niet dat elke weegschaal anders is en dat je gewoon die van thuis moet aan houden voor je gewicht!
Tiana- Ratel
Alex schreef:Ja, voor een preoperatieve screening. Duurt lang allemaal en de weegschaal hier geeft veel meer aan dan die thuis
Die weegschalen die meer aangeven zouden verboden moeten worden.
Lotus- Ratel
Stylegirl schreef:Lotus, ik weet wel dat ik ook recht heb om te mogen klagen, maar besef me wel dat het veel erger had kunnen aflopen. Natuurlijk blijf ik het vervelend vinden, maar heb aan de andere kant ook wel weer geluk gehad.
Oow dat is wel balen Maar kun je dan niet krachttraining al doen?
Gast- Gast
Alex schreef:Theedoosje schreef:Alex schreef:Ik ga naar het ziekenhuis, tot straks!
Voor jou zelf naar het ziekenhuis? Succes!
Ja, voor een preoperatieve screening. Duurt lang allemaal en de weegschaal hier geeft veel meer aan dan die thuis
Oh ja das zo kut he verschillende weegschalen Heel herkenbaar. Maar laat je hier door niet tegenhouden verder he.
Wat houd die preoperative screening in eigenlijk?
Gast- Gast
Ik raak zelf echt in de war van die weegschalen die allemaal wat anders aangeven.
Lotus- Ratel
Theedoosje schreef:Oow dat is wel balen Maar kun je dan niet krachttraining al doen?
Dat mag wel, maar dan alleen voor mijn bovenlichaam. En dat motiveert niet echt omdat ik dan naar mijn idee de helft van mijn lichaam train, ipv alles en omdat ik dan steeds supersnel klaar ben!
Tiana- Ratel
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: