DagCafé
+26
bolus26
Burn
TwistedAngel
Lavendel
Snoes
Erin
Joontjuh
Caroow
Spring
Bay
Tullow
Rush
Marin
ExpressoB
Chocolate Cookie
Lotus
Suus
Tiana
VeryCherry
Elsje
Raindrop
girli
Sjaantje
Qiara
Merai
Toet
30 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
ja van de tweede en vandaag zouden te horen krijgen wat het zou worden. Een jongen dus
Gast- Gast
Ik zou denk ik donkerder doen!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk. hoe oud is je neefje nu?Lily schreef:ja van de tweede en vandaag zouden te horen krijgen wat het zou worden. Een jongen dus
Gast- Gast
WOEEEEHOEEEEEE, mijn bejaarde lieve stoere Twingo is door de apk! Ze zeiden van de winter al wel dat ie nog paar jaar mee kon maar ja, je weet nooit.
En dan komt ie ook na ruim 1.5 week weer thuis (stond bij mn ouders ivm kermis)!
En dan komt ie ook na ruim 1.5 week weer thuis (stond bij mn ouders ivm kermis)!
Laatst aangepast door Reva op di 16 aug 2011 - 3:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:WOEEEEHOEEEEEE, mijn bejaarde lieve stoere Twingo is door de apk! Ze zeiden van de winter al wel dat ie nog paar jaar mee kon maar ja, je weet nooit.
Leuk Lily !
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
thanks allemaal, vind het wel leuk. Heeft oma straks al 3 kleinzonen en nog geen kleindochter
Gast- Gast
En daar ga jij voor zorgen?Lily schreef:thanks allemaal, vind het wel leuk. Heeft oma straks al 3 kleinzonen en nog geen kleindochter
Gast- Gast
ow dat weet ik niet, we zien het wel. Enne ik heb nog een schoonbroer he, hoewel ik verwacht dat daar niet snel nog een kleine komt.
Gast- Gast
Reva schreef:WOEEEEHOEEEEEE, mijn bejaarde lieve stoere Twingo is door de apk! Ze zeiden van de winter al wel dat ie nog paar jaar mee kon maar ja, je weet nooit.
Gast- Gast
Zo, weer gelakte teennagels :-) Ff laten drogen maar voordat ik er weer 1 stoot:P
Had ingredienten gehaald om Nasi te maken maar heb er opeens geen zin meer in. Maja zal wel moeten, want heb er al rijst uitgelegd.
Had ingredienten gehaald om Nasi te maken maar heb er opeens geen zin meer in. Maja zal wel moeten, want heb er al rijst uitgelegd.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Jammie! had zo'n bak met rijsttafel mix gehaald, zijn 4soorten nootjes, lekkerrrr (voor bij m'n nasi;)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
3 reacties in 2 uur tijd... Waarom moesten we het dagcafe ook alweer perse terug?
Gast- Gast
Joehoe ik ben er ook weer even. Net thuis na een zeer stressvolle dag. Moest na het werk nog boodschappen doen en koken maar heb totaal geen energie meer nu.
Ik heb een gigantische fout op het werk gemaakt waardoor ik nu een knoop in mijn maag heb...ik zal het vrijdag wel te horen krijgen..
Ik heb een gigantische fout op het werk gemaakt waardoor ik nu een knoop in mijn maag heb...ik zal het vrijdag wel te horen krijgen..
Gast- Gast
Hallo dames!
Stormpie, wat voor fout heb je gemaakt?
Ik ben net terug van bloedgeven. Ben weer een halve liter armer. Weet eigenlijk niet zo goed waarom ik ook alweer juist absoluut wilde gaan, want ik voel me al sinds zaterdagavond/nacht flink beroerd, verkouden, ellendig. Ach, ik heb weer iemand gelukkig gemaakt wellicht
Stormpie, wat voor fout heb je gemaakt?
Ik ben net terug van bloedgeven. Ben weer een halve liter armer. Weet eigenlijk niet zo goed waarom ik ook alweer juist absoluut wilde gaan, want ik voel me al sinds zaterdagavond/nacht flink beroerd, verkouden, ellendig. Ach, ik heb weer iemand gelukkig gemaakt wellicht
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hoi!
Oh wat een vervelende situatie Storm, kan me voorstellen dat je een knoop in je maag ervan hebt..
Ik zal als ik jou was morgen even aankloppen bij de directeur en het aankaarten. Dan heb je de confrontatie maar gelijk gehad en maak je je niet er nog naarder over. Tja.. jij kon er ook niks aan doen dat het zo onduidelijk was en dat er zoveel tijdsdruk achterzat. Hoe kwam je erachter dat het toch naar Engeland moest?
Oh wat een vervelende situatie Storm, kan me voorstellen dat je een knoop in je maag ervan hebt..
Ik zal als ik jou was morgen even aankloppen bij de directeur en het aankaarten. Dan heb je de confrontatie maar gelijk gehad en maak je je niet er nog naarder over. Tja.. jij kon er ook niks aan doen dat het zo onduidelijk was en dat er zoveel tijdsdruk achterzat. Hoe kwam je erachter dat het toch naar Engeland moest?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Ohh dat is wel echt rot !!! Hopelijk is het niet zo'n probleem. Fouten maken kan gebeuren !
Gast- Gast
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: