DagCafé
+26
bolus26
Burn
TwistedAngel
Lavendel
Snoes
Erin
Joontjuh
Caroow
Spring
Bay
Tullow
Rush
Marin
ExpressoB
Chocolate Cookie
Lotus
Suus
Tiana
VeryCherry
Elsje
Raindrop
girli
Sjaantje
Qiara
Merai
Toet
30 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
doei joontje,
PM, dat die dan niet ff belt van tevoren :S maar aan de andere kant wel netjes dat ie wel even langs komt.
PM, dat die dan niet ff belt van tevoren :S maar aan de andere kant wel netjes dat ie wel even langs komt.
Gast- Gast
Misschien was hij visite aan het rijden en dacht rijd ff langs de moeder van de tweeling;) "Nu we er toch zijn"!
Ach hij heeft je ook wel is anders gezien toch;) lekker boeiend moet je maar denken.
Ach hij heeft je ook wel is anders gezien toch;) lekker boeiend moet je maar denken.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Oeh, ik ben zo blij ^^ Gister was het heel erg gezellig met mijn vriendin en volgende week ga ik bij haar logeren
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VC, ouderwetse pyjamaparty?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Yup, en we gaan in de jacuzzi en lekker uit eten en winkelen
Klinkt goeoeoeoed!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ja heerlijk ^^ Was een idee van mijn vriend. We hadden al afgesproken dat ik er gewoon een dagje heen zou gaan en we waren aan het kletsen over wat we allemaal zouden doen. Toen zei ik dat ik het jammer vond dat een dag geen 48 uur heeft en toen zei mijn vriend dat ik dan toch gewoon een nachtje bij haar ga logeren
Zou ook wel eens in bad willen maar helaas ik heb er geen en mijn vriend ook niet. Later 'als ik groot ben' wil ik ook een bad;) (ook handig met kinderen!)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik kan me ook niet herinneren wanneer ik voor het laatst in bad ben geweest, maar mijn vriendin heeft een 7-persoons jacuzzi in de tuin
Oh dat gaat zeker gebeuren, zal wel foto's spammen
Een 7-persoon jacuzzi Jaloers!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Dames ik ben nu een cadeau aan het bedenken voor m`n schoonzusje als ze bevallen is nja voor haar/de kleine. Bij T hebben we ze mini-nikes cadeau gedaan en ik had nu als idee om bij een meisje een armbandje cadeau te doen met naam maar nu wordt het een jongen. Wat zouden jullie cadeau geven?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Niet goed Reev?
Mwah. Exvriend heeft weer een bui sinds 17, dus met wakker worden net had ik 17 niet zulke fraaie smsjes
Hoe is het hier?
Gast- Gast
hmmm vervelend reva
thanks alvast voor het meedenken en ja ik weet het echt niet maar aangezien het nu nog overal uitverkoop is kan ik eens kijken.
thanks alvast voor het meedenken en ja ik weet het echt niet maar aangezien het nu nog overal uitverkoop is kan ik eens kijken.
Gast- Gast
Of een geboortetegel? http://www.yoursurprise.nl/wanddecoratie/geboortetegel?artikelcode=29006
Gast- Gast
tja een pakketje kan maar wil eigenlijk iets aparters (ja ben moeilijk ) en ze hebben nog ontzettend veel van T.
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: