Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+26
bolus26
Burn
TwistedAngel
Lavendel
Snoes
Erin
Joontjuh
Caroow
Spring
Bay
Tullow
Rush
Marin
ExpressoB
Chocolate Cookie
Lotus
Suus
Tiana
VeryCherry
Elsje
Raindrop
girli
Sjaantje
Qiara
Merai
Toet
30 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 16 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje di 16 aug 2011 - 9:40

Goooooooooooooooooeienavond!

Voor degenen die nieuwsgierig zijn naar hoe het vandaag in het ziekenhuis was (Maura?) volgt zometeen een update. Eerst even pilletjes nemen want ik snak naar wat pijnstillers :S
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 9:41

Present en wacht geduldig af. smile

Gast
Gast

Bericht  Qiara di 16 aug 2011 - 9:44

Hmmm, als ik je zo hoor, lijkt het dat deze man toch wel diep zit bij je.

Je hebt inderdaad wel gelijk, ik heb geen volledig plaatje, ga inderdaad af op wat je hebt verteld. Toch vind ik het best een beetje naar dat hij ook zo'n andere kant van zich heeft laten zien, maar als hij bereid is door het stof te gaan en het echt echt, maar dan echt niet weer doet...
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Sjaantje di 16 aug 2011 - 9:47

Maura schreef:Present en wacht geduldig af. smile
Heb je even??? Het is nogal een verhaal maar ik ga mn best doen om zo kort en krachtig mogelijk te zijn Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 9:47

Ben benieuwd, Sjaan! Je had het pre-operatief onderzoek toch??

GEEER EN GOOOOOOR, WOOOEHOOEEEE!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 9:48

Qiara schreef:Hmmm, als ik je zo hoor, lijkt het dat deze man toch wel diep zit bij je.

Je hebt inderdaad wel gelijk, ik heb geen volledig plaatje, ga inderdaad af op wat je hebt verteld. Toch vind ik het best een beetje naar dat hij ook zo'n andere kant van zich heeft laten zien, maar als hij bereid is door het stof te gaan en het echt echt, maar dan echt niet weer doet...

Ja precies....

Ik ga hem nu een mail sturen hoe ik me erbij voel en wat ik ervan vind. En dan wacht ik zijn reactie wel gewoon af !

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB di 16 aug 2011 - 9:49

Pfff, ga zo denk ik maar naar bed nadat ik gedoucht heb.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Qiara di 16 aug 2011 - 9:50

Stuiterbal schreef:
Qiara schreef:Hmmm, als ik je zo hoor, lijkt het dat deze man toch wel diep zit bij je.

Ja precies....

Ik ga hem nu een mail sturen hoe ik me erbij voel en wat ik ervan vind. En dan wacht ik zijn reactie wel gewoon af !

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat...
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 9:50

Sjaantje schreef:
Maura schreef:Present en wacht geduldig af. smile
Heb je even??? Het is nogal een verhaal maar ik ga mn best doen om zo kort en krachtig mogelijk te zijn Very Happy

Ik heb nog wel even. De vaatwasser is nog niet afgelopen. En ik moet mijn ontbijt en lunch voor morgen nog maken en juist de spullen die ik nodig heb staan in die verdomde vaatwasser. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 9:52

Sjaan, ik lees je verhaal morgen!

Ik ga nu naar bed, morgen mijn meisje weer op tijd naar het kinderdagverblijf brengen en daarna heb ik een afspraak met de anesthesist ivm mijn navelbreukoperatie. Ik ben benieuwd of ik ook een operatiedatum te horen krijg ...

Weltrusten!!

Gast
Gast

Bericht  Qiara di 16 aug 2011 - 9:53

Slaap lekker, Alex!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 9:53

Succes morgen, lekker dier Very Happy
Truste!

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje di 16 aug 2011 - 9:58

Vanmorgen gesprek gehad met de reumatoloog, hem verteld dat ik de laatste tijd écht enorm veel pijn heb aan mijn knieën en dat de beweeglijkheid ontzettend hard afneemt. In eerste instantie besloten om nóg meer paracetamol te gaan slikken (4x 1000mg) maar dat is toch veranderd in 3x 1000mg en 's avonds voor het slapen gaan nog een combinatie van tramadol + paracetamol te slikken. Tramadol is een morfine-achtige stof die ik sowieso wel in huis heb, maar die ik liefst voor uiterste noodgevallen bewaar. Maar in overleg met de reumatoloog mag ik die nu dagelijks 1 à 2 tabletten nemen voor het slapen gaan.

Vanmiddag de chirurg gesproken, deze arts had ik nog niet eerder gezien maar was blij te merken dat ik het een sympathieke man vind. Met hem erover gehad dat ik me zorgen maak of mijn snel verslechterde toestand nog nadelig effect zou hebben op het resultaat van de operatie, maar dat verwachtte hij niet. Hij heeft me gerust kunnen stellen en ik heb hem alvast veel succes gewenst met mijn operaties Very Happy
Vervolgens werd ik gewogen (grrrr... ik blijk aangekomen te zijn) en gemeten (grrrr... ik blijk gekrompen te zijn), bloeddruk was weer te hoog (stress van het moment) en ik bleek moeilijk te prikken te zijn voor deze jongeman, volgens mij werd hij er nerveus van hahaha Very Happy
Anaesthesist gesproken, gekozen is voor:
Plan A: ruggenprik zonder roesje want Sjaan wil graag alles meemaken Very Happy en als dat niet lukt
Plan B: zenuwblokkade met lichte roes, en als dat niet lukt
Plan C: volledige narcose
Verder ga ik mijn eigen bloeddonor zijn aangezien bloedtransfusies af te raden zijn ivm verhoogde kans op complicaties na een prothese-operatie. Dus 1,5 week vóór de OK ga ik bloed afgeven, dat wordt in het ziekenhuis bewaard en indien nodig krijg ik het weer terug na de OK. Raar idee!
De opname-arts was verbaasd dat de conditie van mijn knieën niet overeenkwam met wat de arts 2,5 maand geleden opgeschreven had, dus ik heb haar even verteld dat dat wel kan kloppen hahaha. Mennnnn wat is het hard achteruit gegaan! Hart en longen geluisterd, alles was goed Very Happy
De apothekers-assistente had ook een hele waslijst aan medicatie voor me, heb daar uitleg over gekregen en (fijn!) alvast een klysma meegekregen zodat ik de avond vóór de OK lekker mijn buikje kan ledigen :S
En daarna nog naar de röntgen, ik ben van alle kanten weer op de kiek gezet. Nou ja, mijn onderlijf dan he Wink

Toen was het inmiddels 17u en was ik eindelijk klaar... pfff...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ExpressoB di 16 aug 2011 - 9:59

Trusten voor degene die nu gaan slapen.

Ik moet morgen 9.00uur voor het eerst bij die electro acupunctuur zijn, vind het erg spannend!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ExpressoB di 16 aug 2011 - 10:01

Hmm Sjaan, lastig allemaal hoor! Vind het knap hoe je zo positief blijft! dat wou ik even zeggen.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 10:02

Dat was me het dagje ziekenhuis dan wel weer, Sjaan. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, want ik vond het erg naar om te lezen dat je eigenlijk zo hard achteruit gaat. Wel goed dat er nu concrete plannen zijn voor een operatie en dat je de arts iig al sympathiek vindt. Dat is ook wel nodig natuurlijk. Hij moet het werk doen.

hug

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje di 16 aug 2011 - 10:05

Dankje, ExpressoB!

En Maura, het gaat idd hard achteruit. Als ik nu bij je langs zou komen, zou ik op straat mogen slapen want die trappen kom ik nu écht niet meer op Sad Ik hou me maar zo rustig mogelijk en met wat extra pijnmedicatie kom ik de tijd wel door denk ik. Maar duim alsjeblieft allemaal voor me dat het niet te lang meer gaat duren.
Ná de OK ben ik ook nog wel een hele tijd zoet, het zal écht niet meteen allemaal goed zijn en makkelijk gaan. Maar dan ben ik tenminste aan het opbouwen ipv aan het afbreken zoals nu Sad
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje di 16 aug 2011 - 10:06

Stuiter, volg je gevoel! Ik snap best dat je het nog een kans wilt geven, dan heb je er voor je gevoel iig alles aan gedaan wat je kon. Maar hou je gezonde verstand ook in het oog, dan komt het vast op z'n pootjes terecht, one way or another...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 10:07

Sjaaann ik kom net even binnengehobbeld en dan zie ik ineens nare verhalen... hug

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 10:07

Sjaan wat een dag !! En idd net als wat Maura zegt schrik ik ook dat je zo hard achteruit bent gegaan !
Ik hoop echt dat je heel snel de operatie krijgt en dat het niet meer te lang duurt.
Het zal even doorbijten zijn na je operatie maar wel meer dan waard !
Ik vind je enorm dapper ! hug

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB di 16 aug 2011 - 10:07

Duim voor je!!

Zeg net tegen mijn vriend op msn, dat ik er echt verdrietig van word (van mijn ongesteldheid-probleem) dat begreep hij zei die.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 10:08

Sjaantje schreef:Dankje, ExpressoB!

En Maura, het gaat idd hard achteruit. Als ik nu bij je langs zou komen, zou ik op straat mogen slapen want die trappen kom ik nu écht niet meer op Sad Ik hou me maar zo rustig mogelijk en met wat extra pijnmedicatie kom ik de tijd wel door denk ik. Maar duim alsjeblieft allemaal voor me dat het niet te lang meer gaat duren.
Ná de OK ben ik ook nog wel een hele tijd zoet, het zal écht niet meteen allemaal goed zijn en makkelijk gaan. Maar dan ben ik tenminste aan het opbouwen ipv aan het afbreken zoals nu Sad

Maar ik heb nog steeds een prachtig berghok. Wink

Nee, maar serieus. Hoop voor jou dat het snel weer opbouwen is i.p.v. afbreken. Ik duim voor je!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 10:08

Sjaantje schreef:Stuiter, volg je gevoel! Ik snap best dat je het nog een kans wilt geven, dan heb je er voor je gevoel iig alles aan gedaan wat je kon. Maar hou je gezonde verstand ook in het oog, dan komt het vast op z'n pootjes terecht, one way or another...

Thnxx lieverd. Ik heb een mail gestuurd. Ik ben het kwijt hij is het rijk.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje di 16 aug 2011 - 10:10

ExpressoB, ik weet even niet wat voor ongesteldheidsprobleem je precies hebt, gewoon het ongesteld zijn bedoel je? hug voor jou om het wat te verzachten!

Maple, hobbeldebobbel... tja sorry dat ik geen leukere verhalen heb. Oh wacht die heb ik wél! Ik heb sinds vandaag een high-tech telefoon Very Happy

Maura, och ja, het berghok... Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 10:12

Meiden ik ga slapen. Morgen weer vroeg op. Morgen gaan we lekker zwemmen en ik heb een nieuwe zwemband voor hem gekocht Very Happy Ben benieuwd wat S er van vind Very Happy Very Happy

Welterusten !!!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: