DagCafé
+26
bolus26
Burn
TwistedAngel
Lavendel
Snoes
Erin
Joontjuh
Caroow
Spring
Bay
Tullow
Rush
Marin
ExpressoB
Chocolate Cookie
Lotus
Suus
Tiana
VeryCherry
Elsje
Raindrop
girli
Sjaantje
Qiara
Merai
Toet
30 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Ik denk dat je wel reëel bezig bent als je zegt dat je bang voor hem bent, ik zou hem wel echt serieus nemen als hij zulke bedreigingen naar jou doet. Serieus, wees nou verstandig en doe een aangifte, dan weet de politie er in ieder geval van als hij je echt wat doet.
Gast- Gast
Sweety schreef:Maar het is toch juist verstandig om er een melding van te maken bij de politie?
Heeft geen zin.
Gast- Gast
Storm schreef:VC, ik heb even haar profiel bekeken en ze lijkt inderdaad uh tsja....volwassen?
Triest hè
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
[quote="Reva"]
Mm met veel vet..... dan word het een vieze boel.... ieeeuuwww...
Nee meld je maar iedere dag even !
Stuiterbal schreef:Alex schreef:Reva, als ik langer dan een week geen whatsapp van je krijg bel ik de politie hoor! Dat je het ff weet.
Een week ??? Dan is ze denk ik al in staat van ontbinding....
Reva schreef:Ik heb veel vet hoor, dat duurt heel lang
Maar is een exvriend idd.
Mm met veel vet..... dan word het een vieze boel.... ieeeuuwww...
Nee meld je maar iedere dag even !
Gast- Gast
Ik snap waarom het je ex is idd. Of was hij toen nog niet zo raar
En als ik later kinderen heb mogen ze ook niks tot hun 16e en moeten ze buitenspelen. Heel misschien mogen ze binnenspelen als het regent.
En als ik later kinderen heb mogen ze ook niks tot hun 16e en moeten ze buitenspelen. Heel misschien mogen ze binnenspelen als het regent.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Een ex van mijn vriendin heeft mij ooit eens een dreigmail gestuurd waar ik mee naar de politie ben gegaan. Dat namen ze echt heel erg serieus!
Gast- Gast
Lavendel schreef:En als ik later kinderen heb mogen ze ook niks tot hun 16e en moeten ze buitenspelen. Heel misschien mogen ze binnenspelen als het regent.
Gast- Gast
Dit zullen ze toch wel serieus nemen? ( mag ik hopen )Reva schreef:Sweety schreef:Maar het is toch juist verstandig om er een melding van te maken bij de politie?
Heeft geen zin.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Meiden, ik ben naar de fysio toe!
Tot vanavond
Tot vanavond
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Lavendel schreef:Ik snap waarom het je ex is idd. Of was hij toen nog niet zo raar
Haha Nee, toen nog niet ik ben gewoon zo leuk dat mensen krankzinnig worden als ik ze verlaat
Succes met je toekomstige kinderen, haha.
Ik zie dagelijks ouders die dezelfde beloftes hebben gedaan, ooit
Gast- Gast
Alex schreef:Een ex van mijn vriendin heeft [.....]
Das mooi!
Ze kunnen er geloof ik weinig mee. Al eens over gehad.
Gast- Gast
Ik zou sowieso al je berichten van hem bewaren. Wie weet komt het ooit nog van pas.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
+1 Wel raar dat ze er niks mee kunnen.Lavendel schreef:Ik zou sowieso al je berichten van hem bewaren. Wie weet komt het ooit nog van pas.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, ik zit de minuten echt weg te kijken hier, vreselijk.Stuiterbal schreef:Moe schat ???
Gast- Gast
Storm schreef:Ja, ik zit de minuten echt weg te kijken hier, vreselijk.Stuiterbal schreef:Moe schat ???
Nog even. Heb je al iets van Theedoosje gehoord ???
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Storm schreef:Ja, ik zit de minuten echt weg te kijken hier, vreselijk.Stuiterbal schreef:Moe schat ???
Ik ben hier.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Storm schreef:Ja, ik zit de minuten echt weg te kijken hier, vreselijk.Stuiterbal schreef:Moe schat ???
Ik ben hier.
Als we het over de duivel hebben..... en hoest met je auto ??
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: