DagCafé
+26
bolus26
Burn
TwistedAngel
Lavendel
Snoes
Erin
Joontjuh
Caroow
Spring
Bay
Tullow
Rush
Marin
ExpressoB
Chocolate Cookie
Lotus
Suus
Tiana
VeryCherry
Elsje
Raindrop
girli
Sjaantje
Qiara
Merai
Toet
30 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Hallo!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Whahaha. Ik had ook een keer een hamster met buitenaardse ballen. Die gebruikte ze serieus om op te zitten. Dan zat ie heel relaxed op 2 poten, op zn kont/ballen, helemaal goed evenwicht door die ballen
Gast- Gast
Reva schreef:Whahaha. Ik had ook een keer een hamster met buitenaardse ballen. Die gebruikte ze serieus om op te zitten. Dan zat ie heel relaxed op 2 poten, op zn kont/ballen, helemaal goed evenwicht door die ballen
das wel extreem
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Hmm... een raar onderwerp, de ballen van je huisdier.
Goedenavond trouwens, ik ben nog steeds in baal-modus, dus niet de gezelligste...
Goedenavond trouwens, ik ben nog steeds in baal-modus, dus niet de gezelligste...
bolus26 schreef:Reva schreef:Whahaha. Ik had ook een keer een hamster met buitenaardse ballen. Die gebruikte ze serieus om op te zitten. Dan zat ie heel relaxed op 2 poten, op zn kont/ballen, helemaal goed evenwicht door die ballen
das wel extreem
Ik zal er wel een keer een foto van plaatsen. Toen lag ie alleen met zn ballen uit zn slaaphuisje... De rest lag binnen. Ballen hingen uit het raam.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Yooeehooee Burn in the house !
Wat een ontvangst!
Burn- Lady Post-a-lot
Volgens mijn ex moet ik mezelf laten bekeren...
'Als ik jou was zou ik voor je dood gaat maar in God gaan geloven. Ik ga en wil naar de hel en als ik daar ben zal ik vragen of ze je voor eeuwig aan mij vastbinden. Dat zullen ze best willen doen, dus je bent gewaarschuwd'.
'Als ik jou was zou ik voor je dood gaat maar in God gaan geloven. Ik ga en wil naar de hel en als ik daar ben zal ik vragen of ze je voor eeuwig aan mij vastbinden. Dat zullen ze best willen doen, dus je bent gewaarschuwd'.
Gast- Gast
Oke ik dacht net een bericht te hebben geplaatst maar hij is weg... mmm of ik zit met mijn gedachten ergens anders.
Maar het is verdomd lastig als je gevoel en verstand niet op 1 lijn liggen...Soms zou ik willen dat ik heel even in de toekomst kon spieken zodat ik wist wat ik moest doen !
Maar het is verdomd lastig als je gevoel en verstand niet op 1 lijn liggen...Soms zou ik willen dat ik heel even in de toekomst kon spieken zodat ik wist wat ik moest doen !
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Oke ik dacht net een bericht te hebben geplaatst maar hij is weg... mmm of ik zit met mijn gedachten ergens anders.
Die staat in... Waar is... topic!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Stuiterbal schreef:Oke ik dacht net een bericht te hebben geplaatst maar hij is weg... mmm of ik zit met mijn gedachten ergens anders.
Die staat in... Waar is... topic!
OMG dan ben ik idd niet helemaal bij hahaha
Gast- Gast
Whahahahahaha Reva, je ex is niet wijs
Stuit, je bent er weer lekker bij ... Gaat het wel met je?
Stuit, je bent er weer lekker bij ... Gaat het wel met je?
Gast- Gast
Over de Belg...... pfffff
Nog nooit heeft een jongen mijn hoofd zo op hol gekregen. Hij is een kei erin !
Nog nooit heeft een jongen mijn hoofd zo op hol gekregen. Hij is een kei erin !
Gast- Gast
Hello!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Alex schreef:Oh jee ... heb je hem al een reactie gegeven op die ene e-mail van toen?
Ja er is ondertussen nogal contact geweest onderling. Hij heeft wel 1000x zijn excuses aangeboden.
Ik heb gezegd dat ik afstand wilde nemen en wel zal zien hoe het zou lopen.
Maar man ik kan hem zo niet uit mijn hoofd zetten !!
Gast- Gast
Blugh! waarom mietert msn me er nou steeds af!
Burn- Lady Post-a-lot
Na het gedrag van deze man, heb ik er niet zo'n goed gevoel bij... Een beetje afstand nu is denk ik wel goed en inderdaad, wie weet in de toekomst, als hij laat zien dat hij zich ook anders kan gedragen.
Kan je hem niet uit je hoofd zetten omdat je een man mist, of omdat je hem mist?
Kan je hem niet uit je hoofd zetten omdat je een man mist, of omdat je hem mist?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara schreef:Na het gedrag van deze man, heb ik er niet zo'n goed gevoel bij... Een beetje afstand nu is denk ik wel goed en inderdaad, wie weet in de toekomst, als hij laat zien dat hij zich ook anders kan gedragen.
Weet je wat het is... ik heb hier mijn verhaal verteld over wat er is gebeurt idd. En dat was negatief en komt negatief over. Maar ik heb hem leren kennen in het echt. Ik had een super gevoel erbij. Tevens hebben we nu ook mail contact gehad en zijn mails raken me echt !
Maar het is logisch dat jullie advies geven op dat wat ik vertel.... mijn gevoel kan ik niet over brengen.
En tja mis ik een man of hem ? Als hij online komt op msn klopt mijn hart even wat sneller.... Ik denk zowat heel de dag aan hem. Droom over hem,....
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: