DagCafé
+26
bolus26
Burn
TwistedAngel
Lavendel
Snoes
Erin
Joontjuh
Caroow
Spring
Bay
Tullow
Rush
Marin
ExpressoB
Chocolate Cookie
Lotus
Suus
Tiana
VeryCherry
Elsje
Raindrop
girli
Sjaantje
Qiara
Merai
Toet
30 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
voor jou, Sjaan!
Slaap lekker, Stuit, en veel plezier morgen!
Slaap lekker, Stuit, en veel plezier morgen!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Stuiter, bedankt nog voor je lieve woorden... Slaap lekker en veel plezier morgen!
Q: thnx!
Q: thnx!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:ExpressoB, ik weet even niet wat voor ongesteldheidsprobleem je precies hebt, gewoon het ongesteld zijn bedoel je? voor jou om het wat te verzachten!
Maple, hobbeldebobbel... tja sorry dat ik geen leukere verhalen heb. Oh wacht die heb ik wél! Ik heb sinds vandaag een high-tech telefoon
Maura, och ja, het berghok...
high-tech telefoon?
Nee, geen gewone ongesteldheid, het is echt een probleem al bijna 10jaar ... Gynaecologen kunnen mij niet meer helpen.
Laatst aangepast door ExpressoB op di 16 aug 2011 - 10:19; in totaal 1 keer bewerkt
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:high-tech telefoon?
Voor mijn doen über-high-tech:
En jeetje.. wat naar dat je al zo lang klachten hebt en dat er niets aan te doen is
Wat voor klachten heb je precies, mag ik dat vragen? En heb je dat continu, of bepaalde dagen van de maand?
Dikke knuffel!
Mooi telefoontje toch:-)
Ik ga nu douchen en naar bed, ik ga je erover PMén goed? tnx voor je interesse.
Ik ga nu douchen en naar bed, ik ga je erover PMén goed? tnx voor je interesse.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Slaap lekker! En je mag me altijd PM'en als je even je hartje wilt luchten
Dikke , EB, slaap lekker!
Qiara- Ratel
Of course! Ik weet niet of ik het nu al kan downloaden, heb nl vandaag een apart, tijdelijk abbo'tje afgesloten bij HI (ik ga 8 sept over naar Vodafone) en dat abbo'tje zou binnen 24u geactiveerd zijn. Durf nu niet zo goed te i-netten omdat ik bang ben dat t nog buiten de bundel valt en dus duur isMaura schreef:Ga je dan ook eindelijk aan de Whatsapp, Sjaan?
Ik wil ook What's app, maar het is niet geschikt voor mijn telefoon
Qiara- Ratel
Sjaan, ik vind het naar om te lezen dat je nu aan het aftakelen bent, maar ik ga echt mn duimen eraf duimen dat jij heel goed gaat herstellen na de operatie en gewoon die trappen bij Maura op kunt rennen over een tijd!!
Gast- Gast
Als ik dát zou halen, nodig ik jullie allemaal uit om te komen kijken hoe ik bij Maura de trappen af- en opsjees!Reva schreef:Sjaan, ik vind het naar om te lezen dat je nu aan het aftakelen bent, maar ik ga echt mn duimen eraf duimen dat jij heel goed gaat herstellen na de operatie en gewoon die trappen bij Maura op kunt rennen over een tijd!!
Sjaantje schreef:Of course! Ik weet niet of ik het nu al kan downloaden, heb nl vandaag een apart, tijdelijk abbo'tje afgesloten bij HI (ik ga 8 sept over naar Vodafone) en dat abbo'tje zou binnen 24u geactiveerd zijn. Durf nu niet zo goed te i-netten omdat ik bang ben dat t nog buiten de bundel valt en dus duur isMaura schreef:Ga je dan ook eindelijk aan de Whatsapp, Sjaan?
OEEEEEH, ik wil ook met Sjaan whatsappen
Gast- Gast
En ik ook met JOUUUUUUUUUUUUUUU!Reva schreef:Sjaantje schreef:Of course! Ik weet niet of ik het nu al kan downloaden, heb nl vandaag een apart, tijdelijk abbo'tje afgesloten bij HI (ik ga 8 sept over naar Vodafone) en dat abbo'tje zou binnen 24u geactiveerd zijn. Durf nu niet zo goed te i-netten omdat ik bang ben dat t nog buiten de bundel valt en dus duur isMaura schreef:Ga je dan ook eindelijk aan de Whatsapp, Sjaan?
OEEEEEH, ik wil ook met Sjaan whatsappen
En met Maura!
En met iedereen!!!
Sjaantje schreef:Of course! Ik weet niet of ik het nu al kan downloaden, heb nl vandaag een apart, tijdelijk abbo'tje afgesloten bij HI (ik ga 8 sept over naar Vodafone) en dat abbo'tje zou binnen 24u geactiveerd zijn. Durf nu niet zo goed te i-netten omdat ik bang ben dat t nog buiten de bundel valt en dus duur isMaura schreef:Ga je dan ook eindelijk aan de Whatsapp, Sjaan?
Nou ik snap er helemaal niets aan. Ik heb geen beltegoed/sms tegoed meer, maar zit er ook niets overheen. En opeens heb ik ook geen mb meer over voor internet, terwijl ik amper iets met internet doe en overdag op WIFI van mijn collega's schakel.
Toch vreemd dat ik niets meer met internet heb gedaan en het allemaal op is. Terwijl ik normaliter nog 200 mb over heb.
Gast- Gast
What's app
Qiara- Ratel
Verrek... ik kan thuis op mijn eigen WIFI-netwerk! Kan ik nu al onbezorgd what'sapp downloaden
Ga er gelijk mee aan de gang hahaha
Sjaantje schreef:Verrek... ik kan thuis op mijn eigen WIFI-netwerk! Kan ik nu al onbezorgd what'sapp downloaden
Qiara- Ratel
Wie helpt mij???
Ik moet toch naar de Android-market toe om apps te downloaden? Moet ik eerst een google-account aanmaken, klopt dat?
Ik moet toch naar de Android-market toe om apps te downloaden? Moet ik eerst een google-account aanmaken, klopt dat?
Na driekwart jaar lui te zijn geweest, heb ik mijn WIFI voor thuis ook maar even ingeschakeld.
Gast- Gast
Pfff dat valt allemaal nog niet meer voor een beginner :S
Sjaantje schreef:Pfff dat valt allemaal nog niet meer voor een beginner :S
Nou, je hebt al sneller naar aanschaf van smartphone what's app uitgevonden. Daar deed ik een half jaar over.
Gast- Gast
Sjaan blijft aan het schrijven.
Ik ga mijn bank verruilen voor mijn bed. Slaap lekker all!
Ik ga mijn bank verruilen voor mijn bed. Slaap lekker all!
Gast- Gast
Slaap lekker, Maura!
Qiara- Ratel
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: