Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed?
Wij willen de slaapkamer wat romantischer maken.
Deze dingetjes heb ik nog liggen die ik kan gebruiken:
*foto's weg
Deze dingetjes heb ik nog liggen die ik kan gebruiken:
*foto's weg
Laatst aangepast door Elodie op di 27 sep 2011 - 8:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed?
Misschien zo'n tak aan de muur hangen waar je die kleine dingetjes aan hangt? Echt origineel is zo'n tak niet meer maar ik vind het er altijd wel leuk uitzien.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Idd zo'n tak. En dan mooi wit spuiten. In het nieuwe huis wil ik dat straks ook gaan doen
Waar heb je die ronde witte fotolijstjes gekocht Elodie?
Waar heb je die ronde witte fotolijstjes gekocht Elodie?
Gast- Gast
Nee, ik wil geen tak. Volgens mij vind ik dat maar even leuk en heeft half nederland dat
Het witte lijstje is van de Xenos.
Het witte lijstje is van de Xenos.
Gast- Gast
Nog veel meer leuke (en verschillende formaten) fotolijstjes verzamelen en het dan ophangen in een hart vorm.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Zo'n tak moet je idd van houden en ik denk ook wel dat het snel gaat vervelen. Daarom heb ik 'm buiten hangen
Wat Caresses zegt is ook een leuk idee vind ik. En lijstjes in de stijl van jouw dingetjes kun je tegenwoordig overal wel vinden.
Wat Caresses zegt is ook een leuk idee vind ik. En lijstjes in de stijl van jouw dingetjes kun je tegenwoordig overal wel vinden.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Caresses schreef:Nog veel meer leuke (en verschillende formaten) fotolijstjes verzamelen en het dan ophangen in een hart vorm.
+1, alleen zou ik niet een hartvorm doen, maar gewoon een willekeurig patroon (maar wel veel hartspulletjes ertussen hangen. Alles heeft al een 'romantisch' tintje, dan wordt 't wat overdreven als je 't als een hartje ophangt denk ik).
Nog creatiever: schilder een boom op je muur en 'hang' de dingetjes aan de takken (heeft 'n vriendin van me op haar slaapkamer )
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik denk dat als ik het zomaar ophang, het misschien rommelig wordt? In een hartvorm vind ik een leuk idee! Maar is dat niet too much?
Heb ook niet echt geld om er veel bij te kopen.. Vriend maar lief aankijken dan.
Maar dat boom idee is ook top! Alleen ben ik niet zo creatief..alhoewel mn vriendinnen daar anders over denken;)
Heb ook niet echt geld om er veel bij te kopen.. Vriend maar lief aankijken dan.
Maar dat boom idee is ook top! Alleen ben ik niet zo creatief..alhoewel mn vriendinnen daar anders over denken;)
Gast- Gast
Misschien anders een 3D-lijst kopen en daar die leuke dingetjes in hangen? Bij Ikea hebben ze van die soort 3D-lijsten, waarin je wat dikkere dingen op kunt hangen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
ik zou alles op een plaat doen, welke ik voordien eerst behang en een kleurtje geef. Op deze plaat dan alles ophangen. Kun je het ook makkelijk (af)wisselen.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zouden jullie hiermee doen? (bang voor muziekjuf)
» Wat zou je hiermee doen?
» Wat zouden jullie hiermee doen?
» Wat voor lamp boven zithoek
» Wat zou ik hiermee doen, zindelijke peuter..
» Wat zou je hiermee doen?
» Wat zouden jullie hiermee doen?
» Wat voor lamp boven zithoek
» Wat zou ik hiermee doen, zindelijke peuter..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: