Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed? Empty Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 0:01

Wij willen de slaapkamer wat romantischer maken.
Deze dingetjes heb ik nog liggen die ik kan gebruiken:

*foto's weg


Laatst aangepast door Elodie op di 27 sep 2011 - 8:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed? Empty Re: Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed?

Bericht  Tsjip ma 15 aug 2011 - 3:09

Misschien zo'n tak aan de muur hangen waar je die kleine dingetjes aan hangt? Echt origineel is zo'n tak niet meer maar ik vind het er altijd wel leuk uitzien.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed? Empty Re: Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 3:32

Idd zo'n tak. En dan mooi wit spuiten. In het nieuwe huis wil ik dat straks ook gaan doen

Waar heb je die ronde witte fotolijstjes gekocht Elodie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed? Empty Re: Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 4:06

Nee, ik wil geen tak. Volgens mij vind ik dat maar even leuk en heeft half nederland dat smile

Het witte lijstje is van de Xenos.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed? Empty Re: Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed?

Bericht  Caresses ma 15 aug 2011 - 4:15

Nog veel meer leuke (en verschillende formaten) fotolijstjes verzamelen en het dan ophangen in een hart vorm.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed? Empty Re: Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed?

Bericht  Tsjip ma 15 aug 2011 - 5:31

Zo'n tak moet je idd van houden en ik denk ook wel dat het snel gaat vervelen. Daarom heb ik 'm buiten hangen Wink

Wat Caresses zegt is ook een leuk idee vind ik. En lijstjes in de stijl van jouw dingetjes kun je tegenwoordig overal wel vinden.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed? Empty Re: Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed?

Bericht  Jerry ma 15 aug 2011 - 6:09

Caresses schreef:Nog veel meer leuke (en verschillende formaten) fotolijstjes verzamelen en het dan ophangen in een hart vorm.

+1, alleen zou ik niet een hartvorm doen, maar gewoon een willekeurig patroon (maar wel veel hartspulletjes ertussen hangen. Alles heeft al een 'romantisch' tintje, dan wordt 't wat overdreven als je 't als een hartje ophangt denk ik).

Nog creatiever: schilder een boom op je muur en 'hang' de dingetjes aan de takken (heeft 'n vriendin van me op haar slaapkamer :P )
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed? Empty Re: Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 8:26

Ik denk dat als ik het zomaar ophang, het misschien rommelig wordt? In een hartvorm vind ik een leuk idee! Maar is dat niet too much?
Heb ook niet echt geld om er veel bij te kopen.. Vriend maar lief aankijken dan.
Maar dat boom idee is ook top! Alleen ben ik niet zo creatief..alhoewel mn vriendinnen daar anders over denken;)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed? Empty Re: Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed?

Bericht  Parisienne ma 15 aug 2011 - 11:55

Misschien anders een 3D-lijst kopen en daar die leuke dingetjes in hangen? Bij Ikea hebben ze van die soort 3D-lijsten, waarin je wat dikkere dingen op kunt hangen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed? Empty Re: Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed?

Bericht  Error ma 15 aug 2011 - 11:56

ik zou alles op een plaat doen, welke ik voordien eerst behang en een kleurtje geef. Op deze plaat dan alles ophangen. Kun je het ook makkelijk (af)wisselen.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed? Empty Re: Wat kan ik hiermee doen voor boven het bed?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum