Ik zoek smalle spijkerbroekjes voor meisjes!
+8
pindaatje
Bruintje Beer
Liadan
Susan
PiP
Dolphinne
Minniemeisje
Coco
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik zoek smalle spijkerbroekjes voor meisjes!
Ik heb ze laatst bij de Prénatal gezien. Zowel voor jongens als voor meisjes
Gast- Gast
Waarom vind ik ze nooit in de uitverkoop?
Mijn voorkeur gaat sowieso uit naar de wat duurdere merken, ik vind die broeken vaak veel mooier dan de h&m, hema, prenatal etc.
Wij hebben alleen niet zoveel in de buurt dus ik zit een beetje vast aan online bestellen.
Mijn voorkeur gaat sowieso uit naar de wat duurdere merken, ik vind die broeken vaak veel mooier dan de h&m, hema, prenatal etc.
Wij hebben alleen niet zoveel in de buurt dus ik zit een beetje vast aan online bestellen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Even updaten..
Ook hier een dochter die smalle broeken nodig heeft.
Heb nu 2 broeken van de prenatal die wel goed zitten, alleen worden te kort.
Ben ik gaan kijken voor een maat groter. Hebben ze nog exact de zelfde modellen.
WIl eigenlijk niet dezelfde broeken als toen...
Maar ze gata nu van 80 naar 86 maar vind het dus drama.
Ze heeft een broek van de Hema (die van € en die zit wel goed.
Maar had van de h&m een skinny model meegenomen. Maar die lubbert echt heel lelijk bij de billen.
We hadden daar ook een normaal model van liggen (met zon stoffen riem) nou dat ziet er helemaal niet uit.
Kan opzich wel voor Noppies kijken, maar eigenlijk vind ik die wat aan de dure kant :$.
Name it heb ik ook nog niks gezien wat wat smaller valt.
Dus iemand nog andere tips??
Ook hier een dochter die smalle broeken nodig heeft.
Heb nu 2 broeken van de prenatal die wel goed zitten, alleen worden te kort.
Ben ik gaan kijken voor een maat groter. Hebben ze nog exact de zelfde modellen.
WIl eigenlijk niet dezelfde broeken als toen...
Maar ze gata nu van 80 naar 86 maar vind het dus drama.
Ze heeft een broek van de Hema (die van € en die zit wel goed.
Maar had van de h&m een skinny model meegenomen. Maar die lubbert echt heel lelijk bij de billen.
We hadden daar ook een normaal model van liggen (met zon stoffen riem) nou dat ziet er helemaal niet uit.
Kan opzich wel voor Noppies kijken, maar eigenlijk vind ik die wat aan de dure kant :$.
Name it heb ik ook nog niks gezien wat wat smaller valt.
Dus iemand nog andere tips??
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Razz_ schreef:Ik heb ze laatst bij de Prénatal gezien. Zowel voor jongens als voor meisjes
Ja klopt! bij prenatal hebben ze van eigenmerk, spijkerbroekjes met verschillende pasvormen! Ook smalle pijpen!
Hebben wij ze ook vandaan aangezien mijn zoontje smalle beentjes en heupjes heeft!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Broeken van het merk Cars.
Deze broek zit als gegoten bij mijn dochter,lange benen smalle taille! Ik heb 'm online bij de wehkamp besteld.
Deze broek zit als gegoten bij mijn dochter,lange benen smalle taille! Ik heb 'm online bij de wehkamp besteld.
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Ja deze heb ik ook! Ik vond er twee van de 4 modellen leuk.holaagirl schreef:Razz_ schreef:Ik heb ze laatst bij de Prénatal gezien. Zowel voor jongens als voor meisjes
Ja klopt! bij prenatal hebben ze van eigenmerk, spijkerbroekjes met verschillende pasvormen! Ook smalle pijpen!
Hebben wij ze ook vandaan aangezien mijn zoontje smalle beentjes en heupjes heeft!
Alleen nu ruim een half jaar later worden ze te klein en ging kijken voor nieuwe.
Alleen de collectie is nog exact het zelfde. En wil eigenlijk niet weer precies dezelfde als toen.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Hier ook 2 smalle kids.
Ik heb nu weer een (voor mij) nieuw merk gevonden wat ook smalle broekjes heeft.
Blue System. Ik kende het niet maar voor beide ben ik geslaagd voor smalle spijkerbroekjes.
Eager Beaver is ook een smal merk, maar ik weet niet of ze dat ook kleiner dan 92 hebben. Blue System wel iig.
Ik heb nu weer een (voor mij) nieuw merk gevonden wat ook smalle broekjes heeft.
Blue System. Ik kende het niet maar voor beide ben ik geslaagd voor smalle spijkerbroekjes.
Eager Beaver is ook een smal merk, maar ik weet niet of ze dat ook kleiner dan 92 hebben. Blue System wel iig.
Rupsie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 318
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welk merk kindersandalen valt smal?
» Schoentjes voor smalle voetjes (merk)
» Tussenjas voor meisjes
» Spijkerbroeken voor meisjes
» Oorbelletjes voor baby meisjes..
» Schoentjes voor smalle voetjes (merk)