Oorbelletjes voor baby meisjes..
+23
Thunder
shadow
Merai
snoezel
Rainbow
VeryCherry
Coccinelle
schuddebuikje
Bruintje Beer
Jeanette
Flip Fluitketel
meisjesmama
Teddyaapje
LotteK
Gizmo
smooch
Tania
Mamsie
smurfie
Susan
Pussycat
Liadan
Koeboe82
27 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Oorbelletjes voor baby meisjes..
Ik ben wel benieuwd hoe jullie er over denken?
Ik vind het wel schattig staan, Maar alleen knopjes, geen gouden ringetjes
Ik vind het wel schattig staan, Maar alleen knopjes, geen gouden ringetjes
Koeboe82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Re: Oorbelletjes voor baby meisjes..
Ik vind het echt helemaal niks. Ik vind het niet mooi staan bij een baby en bij mijn dochter zal het nog zeker wel een paar jaar duren voordat zij oorbellen mag (en dan alleen als ze het zelf heel graag wil en er dus zelf voor kiest).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Nee ik vind het ook niks.
Een nicht van me heeft haar baby ook gaatjes laten schieten maar ik vind het ja ''apart'' staan.
Ik zou ook wachten tot mijn dochter er zelf voor kiest.
Een nicht van me heeft haar baby ook gaatjes laten schieten maar ik vind het ja ''apart'' staan.
Ik zou ook wachten tot mijn dochter er zelf voor kiest.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik vind het verschrikkelijk, ik vind sowieso echte sieraden bij kindjes niet mooi. Een keer een lief kettinkje of armbandje met kraaltjes, oke, maar om gelijk gaatjes te laten schieten... Niet mijn smaak. Maar ieder voor zich.
Gast- Gast
Ik vind dat ook niet leuk bij baby's, ook nog niet bij peuters, eigenlijk pas bij grotere kinderen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ook ik vind het helemaal niets, de oudste heeft pas sinds 6 maanden oorbellen.
Gast- Gast
ik vind dat een kind oud genoeg moet zijn om het zelf te willen. En niet perse gaatjes omdat mama het zo lief vind....
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Ik las 'm eerst verkeerd, ik dacht dat je bedoelde dat ze oorbellen had sinds ze 6 maanden was. Ik dacht al, toen was ze toch ook nog baby? Maar nu snap ik 'm. Dat vind ik ook een mooie leeftijd.Mama_van2 schreef:Ook ik vind het helemaal niets, de oudste heeft pas sinds 6 maanden oorbellen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ik las 'm eerst verkeerd, ik dacht dat je bedoelde dat ze oorbellen had sinds ze 6 maanden was. Ik dacht al, toen was ze toch ook nog baby? Maar nu snap ik 'm. Dat vind ik ook een mooie leeftijd.Mama_van2 schreef:Ook ik vind het helemaal niets, de oudste heeft pas sinds 6 maanden oorbellen.
Nee niet bij 6 maanden, persoonlijk vind ik dat echt niet mooi. Toen ze 4,5 was heeft ze 'eindelijk' oorbellen gekregen, na 1 jaar zeuren want ze wilde ze zeker al vanaf 3 jaar.
Gast- Gast
Mij maakt het niet zo veel uit maar meestal vind ik het niet mooi staan. Zeker geen ringetjes etc. Maar als ik dan naar de nichtjes van mijn kinderen kijk ( donker van huidskleur ) vind ik die mini knopjes toch wel heel schattig.
Ja ik weet het beetje raar.
Ja ik weet het beetje raar.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het ook niet mooi. Als ik een meisje had zou ze pas oorbellen krijgen als ze er zelf om zou vragen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben niet anders gewend, bij mij in de omgeving is dat "normaal". Ik vindt het altijd wel leuk staan, maar niet bij kindje die kaal zijn, dat vindt ik dan weer zo raar staan.
Nichtje van mijn vriend die is 1 en heeft oorbellen en heeft weinig haar, weet niet waarom maar dat vindt ik een beetje raar uitzien.
Nichtje van mijn vriend die is 1 en heeft oorbellen en heeft weinig haar, weet niet waarom maar dat vindt ik een beetje raar uitzien.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ik vind het ook niet mooi. Mijn dochtertje wilde heel graag oorbellen, ze heeft er nu een tijdje 1...de 2e wilde ze niet meer. Achteraf dus beter nog even kunnen wachten. Ze was al wel 3 geweest. (Is nu bijna 3 jr en 5 maanden)
Jonger wilde ik het ook echt niet hebben. Ze heeft nu ook alleen een lichtblauw steentje in. Heel subtiel dus.
Jonger wilde ik het ook echt niet hebben. Ze heeft nu ook alleen een lichtblauw steentje in. Heel subtiel dus.
Gast- Gast
Verschrikkelijk!
Daarnaast moet je het ook niet zo vroeg doen. De oorlelletjes groeien nog erg, en dan kunnen ze dus uit het midden komen te zitten.
Daarnaast moet je het ook niet zo vroeg doen. De oorlelletjes groeien nog erg, en dan kunnen ze dus uit het midden komen te zitten.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Ik vind het niet mooi en dat is zacht uitgedrukt
Mijn dochter krijgt ze voorlopig ook nog niet. Ik heb geen leeftijd in mijn hoofd, maar in ieder geval zeker niet voordat ze er zelf om vraagt.
Mijn dochter krijgt ze voorlopig ook nog niet. Ik heb geen leeftijd in mijn hoofd, maar in ieder geval zeker niet voordat ze er zelf om vraagt.
LotteK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 252
Ik zag een tijdje terug bij de babydump ook een babymeisje met oorbellen en het eerste wat ik dacht was "oh wat zielig"! Ik vond het ook echt niet mooi, het past gewoon niet.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het niet mooi staan.
Mijn oudste wil ook heel graag oorbellen maar hier worden ze pas vanaf 5 jaar gezet. Omdat de oorlelletjes nog zo groeien dat als je het jong doet je kans hebt dat ze scheef zitten als ze groot zijn.
Mijn oudste wil ook heel graag oorbellen maar hier worden ze pas vanaf 5 jaar gezet. Omdat de oorlelletjes nog zo groeien dat als je het jong doet je kans hebt dat ze scheef zitten als ze groot zijn.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Susan schreef:Ik las 'm eerst verkeerd, ik dacht dat je bedoelde dat ze oorbellen had sinds ze 6 maanden was. Ik dacht al, toen was ze toch ook nog baby? Maar nu snap ik 'm. Dat vind ik ook een mooie leeftijd.Mama_van2 schreef:Ook ik vind het helemaal niets, de oudste heeft pas sinds 6 maanden oorbellen.
zo las ik 'm ook, haha, ik dacht al, 2 of 6 maanden maakt ook niet zoveel uit
Ik vind oorbellen bij baby's er vreselijk uit zien.
Gast- Gast
Ik vind het echt verschrikkelijk!
Lise heeft van de zomer pas oorbellen laten schieten, maar dat wilde ze zelf. Hier is het overigens zo dat ze er 2 tegelijk schieten bij kinderen, want je ziet het vaak dat ze er maar 1 hebben.
Lise heeft van de zomer pas oorbellen laten schieten, maar dat wilde ze zelf. Hier is het overigens zo dat ze er 2 tegelijk schieten bij kinderen, want je ziet het vaak dat ze er maar 1 hebben.
Gast- Gast
Ik vind het zielig om zo'n klein kindje oorbellen in te schieten, ik vond het vroeger echt pijn doen en dan wilde ik het nog zelf. Hier krijgt ze het niet eerder dan dat ze het zelf wil en er volgens ons dan ook groot genoeg voor is. Wanneer dat is kan ik nu echt nog niet zeggen.
Gast- Gast
Doedell schreef:Ik vind het echt verschrikkelijk!
Ja, hier dus het geval...Ik kwam er later achter dat een andere juwelier wel 2 tegelijk deed, maar dat wist ik dus niet, omdat die eerder geen jonge kinderen wilde schieten. Daarom ben ik naar een juwelier gegaan die het al deed bij jonge kinderen, maar dus wel 1 per keer helaas. Met als gevolg dat ze er maar 1 heeft. Ik wilde 'm er eerst uithalen, maar laat het maar zo. Het valt niet eens zo op, en ach, de volgende keer hoeft ze er nog maar 1, haha!
Gast- Gast
Ik vind het een beetje gemaakt & vind dat een kind het zelf moet "beslissen", het iig moet kunnen benoemen en vragen zoals de dochter van Doedel & MamaRosa.
Gast- Gast
Ik vind het niet mooi, zeker bij een baby niet. Ik zal ze dan ook nooit laten zetten bij m'n dochter. Maar pas als ze zelf aangeeft dat ze oorbellen wilt, mag ze oorbellen laten zetten.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» meisjes bh
» Meisjes speelgoed
» Meisjes namen..
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» meisjes bh
» Meisjes speelgoed
» Meisjes namen..
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: