Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek smalle spijkerbroekjes voor meisjes!

+8
pindaatje
Bruintje Beer
Liadan
Susan
PiP
Dolphinne
Minniemeisje
Coco
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ik zoek smalle spijkerbroekjes voor meisjes! Empty Ik zoek smalle spijkerbroekjes voor meisjes!

Bericht  Coco zo 14 aug 2011 - 19:36

Welke merken vallen allemaal vrij smal? Bij mijn dochtertje slobberen veel spijkerbroekjes om haar benen heen, terwijl ze die in de lengte echt nodig heeft.

Ik heb er 1 van Vingino en die valt wel redelijk smal, maar ik zoek er dus nog meer en kon bij vingino niet voor een tweede broek slagen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek smalle spijkerbroekjes voor meisjes! Empty Re: Ik zoek smalle spijkerbroekjes voor meisjes!

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 19:38

Ik heb dan wel geen meisje.. Maar de jongensbroeken van zara zijn ook vrij smal dus wie weet van de meisjes ook?

Gast
Gast

Ik zoek smalle spijkerbroekjes voor meisjes! Empty Re: Ik zoek smalle spijkerbroekjes voor meisjes!

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 19:56

Ik heb nu wat jeansleggings van de H&M die bij mijn dochter er net uitzien als een broek, maar die wel mooi smal zijn. Alleen beginnen die pas in 86 (zijn mijn dochter ook nog iets te lang maar ik vouw ze naar binnen) dus dat is misschien wel veel te groot voor je dochter.

Gast
Gast

Bericht  Minniemeisje zo 14 aug 2011 - 20:01

Ik heb bij de h&m een tijd geleden een hele mooie spijkerbroek voor mijn dochtertje gekocht. De pijpen vallen heel smal. Maar het is wel een baby spijkerbroek, ik weet niet hoe oud jouw dochtertje is en welke maat ze draagt?

Minniemeisje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 124
Registratiedatum : 03-08-11

Bericht  Coco zo 14 aug 2011 - 20:52

86 is idd te groot, mijn dochtertje draagt het meest in 74 en heb er 1 in 80 maar die is nog wat aan de grote kant. Ze is 14 maand.
Jeansleggings heb ik nog niet zien liggen bij onze h&m, wellicht online. Die van Zara was ook te wijd.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Dolphinne zo 14 aug 2011 - 21:15

Ik vind de jongensspijkerbroekjes van de Hema vrij smal vallen. Mijn zoontje past ze altijd maar heel kort in een maat en daarna zitten ze te strak om zijn middel/billen terwijl hij nog lang niet aan de lengte zit.
Mss dat de meisjemodellen ook smaller vallen?
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 21:17

Hmm ik dacht ook aan de Zara. Misschien bij de WE?

Gast
Gast

Bericht  PiP zo 14 aug 2011 - 21:18

Hema heeft af en toe ook jeansleggings! Deze zijn wel vanaf 56.

Ons meisje is niet heel smal, meer richting normaal, maar bij haar zitten de broekjes van Bfc/Babyface perfect.
In het begin zijn ze nog wel wat te lang bij haar. Je zou denken dat die dan dus wel goed zouden zitten bij een smalle dame!

Hema broekjes vind ik niet echt smal vallen, maar ik heb er ook maar 1 van. Eerder ook wel een broekje gehad in 56, maar die kon ze pas met maat 62 aan. Zo breed als hij was!
Wat ik wel fijn vind van de Hema is dat ze heel makkelijk met ruilen zijn. Je zou dus makkelijk eens een paar soorten mee kunnen nemen en evt terugbrengen/ruilen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Susan zo 14 aug 2011 - 21:22

Ezra heeft een spijkerbroekje van Levi's dat heel smal valt. Hij is heel slank en past nog in bijna alle spijkerbroekjes van toen hij twee was, maar die zit echt heel krap.

Vingino valt soms inderdaad ook wel smal, er zijn nu veel van die skinnyjeans-achtige modellen in de uitverkoop. Yrsa heeft normaal nog 80/86, maar die skinnyjeans zat echt net aan in 86, heb een 92 genomen voor het najaar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Coco zo 14 aug 2011 - 21:40

Ik heb idd ook een jeanslegging van de Hema voor dr, in maat 74, maar die is te kort geworden...al komt dat misschien door de droger, ik zou een nieuwe in 74 kunnen kopen, vind deze altijd wel leuk onder een tuniekje, maar niet als gewone jeans met een shirtje.
80 is weer te wijd en trekt ze uit.

Susan weet jij toevallig een online shop met Vingino? De winkels die het bij ons verkopen beginnen pas in 92. Ik vind Vingino trouwens erg leuk, heb ook een spijkerjasje voor haar gekocht voor het najaar.
Levi's kan ik eens proberen!
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Susan zo 14 aug 2011 - 21:44

Nois schreef:
Susan weet jij toevallig een online shop met Vingino? De winkels die het bij ons verkopen beginnen pas in 92. Ik vind Vingino trouwens erg leuk, heb ook een spijkerjasje voor haar gekocht voor het najaar.
Levi's kan ik eens proberen!

Nee, ik koop Vingino nooit online. Heb haar skinnyjeans bij Zero2Twelve in Amersfoort gekocht, daar hadden ze wel kleinere maatjes, maar in hun webshop zie ik ook weer alleen Vingino vanaf maat 92. Bij Tokkelientje in Leiden hebben ze ook Vingino in kleine maatjes. Misschien bij de Lief Kinderwinkel in Zeist ook wel, zij hebben nu ook een webshop, maar daar staat nog niet zoveel op, misschien binnenkort wat meer.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan zo 14 aug 2011 - 21:45

Het was trouwens echt voor het eerst dat ik laatst zo'n klein Vinginobroekje zag, toen Ezra baby was kende ik geen enkele winkel die die broekjes had in kleinere maten dan 92.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Liadan zo 14 aug 2011 - 22:08

Hier zijn alle smalle broekjes die ik heb nog te wijd voor Yara, zeker nu ze vaak geen luier meer aan heeft.
Maar wat ik smal vind vallen is: noppies, hema en name it.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Liadan zo 14 aug 2011 - 22:13

Oja, ze heeft ook een gewone broek van BFC en die valt ook smal, maar ik weet niet hoe dat merk verder valt.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Bruintje Beer zo 14 aug 2011 - 22:18

Hier ook een smal meisje. Ze heeft wat broekjes van de Hema en Name- It. BFC valt ook wel redelijk. Ik ga toch ook nog even bij Noppies kijken. Hoor van meerdere dat die smal vallen vind die alleen een beetje boven het budget maar goed ze moet wel broeken aan.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Liadan zo 14 aug 2011 - 22:20

Bruintje Beer schreef:Hier ook een smal meisje. Ze heeft wat broekjes van de Hema en Name- It. BFC valt ook wel redelijk. Ik ga toch ook nog even bij Noppies kijken. Hoor van meerdere dat die smal vallen vind die alleen een beetje boven het budget maar goed ze moet wel broeken aan.
Die heb ik tot nu toe alleen in de uitverkoop gekocht, ik vind ze anders ook te duur.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Bruintje Beer zo 14 aug 2011 - 22:25

Liadan schreef:
Bruintje Beer schreef:Hier ook een smal meisje. Ze heeft wat broekjes van de Hema en Name- It. BFC valt ook wel redelijk. Ik ga toch ook nog even bij Noppies kijken. Hoor van meerdere dat die smal vallen vind die alleen een beetje boven het budget maar goed ze moet wel broeken aan.
Die heb ik tot nu toe alleen in de uitverkoop gekocht, ik vind ze anders ook te duur.
Ja dat doe ik ook vaak maar wil graag altijd ook gevoerde broeken voor als het echt winter is.
Vanmiddag maar is even internet afspeuren dan.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Coco zo 14 aug 2011 - 22:28

Oh ik vind Noppies helemaal niet smal vallen, spijkerbroekjes maat 74 zit echt heel wijd om haar benen heen. En mijn zoontje die toch 2-3 kilo zwaarder dan haar is past daarvan wel een 74, terwijl hij bij de meeste broekjes maat 80 moet hebben.

Waar koop je name it?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Coco zo 14 aug 2011 - 22:30

Zitten die winkels gewoon in het centrum Susan? In Amersfoort en Leiden?
Ik zag de kleine maatjes ook pas 2 weken terug voor het eerst bij de Bijenkorf.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan zo 14 aug 2011 - 22:33

Noppies zit hier ook niet perfect maar wel smaller dan andere broeken. Ik heb trouwens ook 2 spijkerbroekjes gehad van de makro en die vallen ook smal, die zaten eigenlijk heel goed.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 23:54

Hier 2 lange maar smalle kids. Voor Lynn heb ik broeken van Virgino,Noppies en Barbar Farber (als ik het allemaal goed schrijf) en die vallen smaller dan de andere merken die ik heb geprobeerd. Wel allemaal aan de prijs.

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 14 aug 2011 - 23:58

Petra* schreef:Hier 2 lange maar smalle kids. Voor Lynn heb ik broeken van Virgino,Noppies en Barbar Farber (als ik het allemaal goed schrijf) en die vallen smaller dan de andere merken die ik heb geprobeerd. Wel allemaal aan de prijs.

Je kunt nu heel veel in de uitverkoop halen, heb vorige week nog twee broeken (eentje van Vingino en eentje van Little Feet) voor Yrsa gekocht met 70% korting en die kunnen prima voor het najaar en de winter, zijn gewoon lange broeken. Het is alleen de oude collectie, maar wie ziet dat nou.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  pindaatje ma 15 aug 2011 - 0:19

Ik heb voor mijn dochter ook (spijker)broekjes van de c&a, die vallen ook smal (niet allemaal trouwens, maar de meesten wel).
Verder ook hema en name-it.
H&M vind ik trouwens helemaal niet smal vallen, daar draagt ze zelfs een riem bij om, zo wijd zitten die van haar.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Susan ma 15 aug 2011 - 0:23

pindaatje schreef:Ik heb voor mijn dochter ook (spijker)broekjes van de c&a, die vallen ook smal (niet allemaal trouwens, maar de meesten wel).
Verder ook hema en name-it.
H&M vind ik trouwens helemaal niet smal vallen, daar draagt ze zelfs een riem bij om, zo wijd zitten die van haar.

Van H&M heb je nu juist allemaal verschillende modellen, dus extra smal bij de heupen/billen, smalle pijpen, regular, et cetera. Dat is volgens mij wel pas bij de peutermaten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 3:26

Susan schreef:
Petra* schreef:Hier 2 lange maar smalle kids. Voor Lynn heb ik broeken van Virgino,Noppies en Barbar Farber (als ik het allemaal goed schrijf) en die vallen smaller dan de andere merken die ik heb geprobeerd. Wel allemaal aan de prijs.

Je kunt nu heel veel in de uitverkoop halen, heb vorige week nog twee broeken (eentje van Vingino en eentje van Little Feet) voor Yrsa gekocht met 70% korting en die kunnen prima voor het najaar en de winter, zijn gewoon lange broeken. Het is alleen de oude collectie, maar wie ziet dat nou.

Haha ik niet nerd ik haal de vingino broeken ook bijna altijd in batavia stad scheelt ook meer dan de helft! En daarbij is het ook maar net hoeveel je normaal aan kleding uitgeeft of je het veel of weinig vind natuurlijk! Uitverkoop is altijd goed Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: