Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schoentjes voor smalle voetjes (merk)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Schoentjes voor smalle voetjes (merk) Empty Schoentjes voor smalle voetjes (merk)

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 8:44

Hoera!! Onze billenschuiver I. loopt eindelijk!
Ze droeg tot nu toe steeds schoentjes van Shoesme voor de eerste stapjes, maar die worden te klein.
Ik heb vanmiddag Teva sandaaltjes voor haar gekocht, maar ik zoek ook nog leren sandaaltjes/schoentjes, voor wat nettere gelegenheden.
Alles wat we pasten was echter te breed voor haar voetjes!
Welk merk verkoopt schoentjes voor smalle meisjesvoetjes??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schoentjes voor smalle voetjes (merk) Empty Re: Schoentjes voor smalle voetjes (merk)

Bericht  Makamba vr 29 jun 2012 - 8:49

Mijn dochtertje heeft tot nu toe schoentjes van het merk Piedro en/of Twins! Het ligt ook aan de breedte maat. In een speciaalzaak kunnen ze dit opmeten. Mijn dochter heeft 2.5 en zelfs die zijn heel af en toe nog te breed, maar dat ligt dan aan het model van de schoen. Ik zou haar voetjes echt even goed laten opmeten en aan de hand van die info schoentjes gaan kopen. Die maat staat namelijk ook vaak aangegeven in de binnenkant van de schoentjes.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoentjes voor smalle voetjes (merk) Empty Re: Schoentjes voor smalle voetjes (merk)

Bericht  Thunder vr 29 jun 2012 - 9:00

Voor S. heb ik schoenen van Petit Shoes.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoentjes voor smalle voetjes (merk) Empty Re: Schoentjes voor smalle voetjes (merk)

Bericht  maiadebij vr 29 jun 2012 - 9:50

N heeft ook een smalle voet en heeft schoen van track style.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoentjes voor smalle voetjes (merk) Empty Re: Schoentjes voor smalle voetjes (merk)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum