Hoe krijg ik zeepresten uit mijn haar?
+14
Starla
Beachgirl
VeryCherry
Tiana
Paper Crown
Error
Caro
Caresses
ijsjemeisje
Highway
Rovine
Rush
Rumble
Sanne_86
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe krijg ik zeepresten uit mijn haar?
Water en azijn zou ik al helemaal niet doen daar wordt je haar volgens mij kurkdroog van.
En lijkt mij voor je hoofdhuid ook wat agressief.
Zou dan eerder voor Dreft gaan dat ontvet.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Zilver* schreef:Water en azijn zou ik al helemaal niet doen daar wordt je haar volgens mij kurkdroog van.
Dat kan ik echt afraden! 1x zelf ook geprobeerd op aanraden ivm snel vette haar op de hoofdhuid, maar nooit meer. Eerst is je haar kurkdroog en is net als touw, maar een dag later is je haar op je hoofd zo vet als spek en dat duurde bij mij heel lang voordat het weer een beetje herstelt was. Toen kon ik mijn haar dus nog vaker gaan wassen.
Gast- Gast
Wat ik van een kapster heb geleerd is om je haar 2x te wassen met een druppel shampoo ongeveer zo groot als 'n euro.
De eerste keer dat je je haar wast zal de shampoo niet zo schuimen, je wast dan al het vuil uit je haar. Als je dit goed hebt uitgespoeld was je het dus nog 'n keer en doet de shampoo eigenlijk pas wat het zou moeten doen (dus je haar zachter maken, de kleur beschermen, je krullen verzorgen, dat wat er op de fles staat ). Die tweede keer schuimt het dan ook echt.
De eerste keer dat je je haar wast zal de shampoo niet zo schuimen, je wast dan al het vuil uit je haar. Als je dit goed hebt uitgespoeld was je het dus nog 'n keer en doet de shampoo eigenlijk pas wat het zou moeten doen (dus je haar zachter maken, de kleur beschermen, je krullen verzorgen, dat wat er op de fles staat ). Die tweede keer schuimt het dan ook echt.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn kapper heeft mij ook geleerd om 2 keer per douchebeurt te wassen, sindsdien is het veel minder snel vet. Maar, dat vroeg je niet. Ik heb geen idee wat de oplossing is. Afscheren?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Angela_1986 schreef:Wat ik van een kapster heb geleerd is om je haar 2x te wassen met een druppel shampoo ongeveer zo groot als 'n euro.
Zo doe ik dat dus ook ja, de eerste keer schuimt het niet, maar de tweede keer wel. Ik gebruikte eerst maar een theelepel ofzo omdat ik hoorde dat teveel weer niet goed is voor je haar, maar dan merkte ik dat sommige delen van mijn haar gewoon nog vet bleven. Nu gebruik ik dus wat meer shampoo en was ik mijn haar in twee keer. De tweede keer schuimt het dan ook goed en heb ik het idee dat mijn haar wel goed schoon is, maar de keerzijde is dus dat ik al die zeep niet meer uit mijn haar krijg. Het is dus óf: minder shampoo gebruiken maar dan wordt mijn haar minder schoon óf meer shampoo gebruiken maar dan blijft er shampoo achter in mijn haar.
O ja, Dreft heb ik ook een keer geprobeerd maar ik merkte niet veel verschil. Ja, ik had geen vet haar maar daar qua zeepresten nog steeds hetzelfde probleem.
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10
Waarom denk je eigenlijk dat het zeepresten zijn? Kan het niet wat anders zijn?
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Te veel shampoo is inderdaad niet goed maar dat is bij jou dus niet het geval, je gebruikt juist minder shampoo dan aanbevolen wordt. Vreemd dat het dan toch nog in je haar blijft hangen... Zou niet weten hoe dat dan komt! Ik heb ook echt dik haar maar heb hier helemaal geen last van.
Heb je het al eens met een kapper besproken?
Heb je het al eens met een kapper besproken?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Gefelicitass schreef:Heb je niet gewoon last van roos?
Dat dacht ik eerst ook, maar het lijkt me toch niet dat roos schuimt, toch?
Sanne_86- Fluisteraar
Dreft in je haar?? Weer wat nieuws geleerd vandaag .
Is het dan niet dat de straal te hard staat waardoor het lijkt alsof het nog schuimt terwijl het misschien gewoon waterbelletjes zijn?
Is het dan niet dat de straal te hard staat waardoor het lijkt alsof het nog schuimt terwijl het misschien gewoon waterbelletjes zijn?
Gast- Gast
Uit laten dunnen bij de kapper?
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Spuit elf maar ik heb hardop gelachen om de bestekmaten voor shampoo
Gast- Gast
Haha ik ook! Ik snap alleen echt niet hoe er in hemelsnaam zeep in je haar kan blijven zitten als je al zo weinig gebruikt?!Chipp schreef:Rush schreef:Een theelepel shampoo veel?
Dat dacht ik ook
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
marjoleinnn schreef:Haha ik ook! Ik snap alleen echt niet hoe er in hemelsnaam zeep in je haar kan blijven zitten als je al zo weinig gebruikt?!Chipp schreef:Rush schreef:Een theelepel shampoo veel?
Dat dacht ik ook
Inmiddels gebruik ik wel wat meer, ik was m'n haar in twee keer, maar ik snap het ook niet echt nee, misschien heb ik wel heel apart haar
Sanne_86- Fluisteraar
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Hoe krijg ik mijn lovehandles weg?
» Ik krijg straks mijn kinderen terug!!!
» Wat met mijn haar?
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Hoe krijg ik mijn lovehandles weg?
» Ik krijg straks mijn kinderen terug!!!
» Wat met mijn haar?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: