Hoe krijg ik zeepresten uit mijn haar?
+14
Starla
Beachgirl
VeryCherry
Tiana
Paper Crown
Error
Caro
Caresses
ijsjemeisje
Highway
Rovine
Rush
Rumble
Sanne_86
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe krijg ik zeepresten uit mijn haar?
Ik heb lang haar (tot halverwege mijn rug) dat ook vrij dik is waardoor het iedere keer nogal een taak is om mijn haar te wassen. Als ik te weinig shampoo gebruik blijft (een deel van) mijn haar nog vet, dus moet ik wel wat meer shampoo gebruiken (theelepel ongeveer) om mijn haar goed schoon te krijgen. Het nadeel is alleen dat ik de zeep maar niet uit mijn haar gespoeld krijg. Soms sta ik mijn haar echt een half uur te spoelen en nóg komt er zeep uit. Het jeukt ook enorm, die zeepresten :-S
Is er iemand die dat ook heeft en/of een tip voor me heeft?
Is er iemand die dat ook heeft en/of een tip voor me heeft?
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoe krijg ik zeepresten uit mijn haar?
Ik heb evenlang haar, ook heel dik (half aziatisch) en ik heb nergens last van eigenlijk, kan je dus niet helpen eigenlijk, maar lijkt me erg vervelend en onpraktisch..
Of misschien het in delen wassen? Dus eerst de bovenkant, dan uitspoelen, dan het middengedeelte, dan weer uitspoelen en dan de onderkant / puntjes en dan weer uitspoelen..
Of misschien het in delen wassen? Dus eerst de bovenkant, dan uitspoelen, dan het middengedeelte, dan weer uitspoelen en dan de onderkant / puntjes en dan weer uitspoelen..
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
ALs je er veel last van hebt misschien ook andere shampoo gebruiken die net jeukt.
Maar ja verder geen idee. He ook zo'n lang dik haar (nou ja heb geen foto gezien dus precies weet ik natuurlijk niet) Maar bij mij gaat alles er prima uit.
Maar ja verder geen idee. He ook zo'n lang dik haar (nou ja heb geen foto gezien dus precies weet ik natuurlijk niet) Maar bij mij gaat alles er prima uit.
Gast- Gast
Ik zou eens een andere shampoo proberen, de ene shampoo is de de andere niet. Mocht je last blijven houden van jeuk, dan kun je eens milde babyshampoo gebruiken, dat is vaak wat minder agressief en wat beter voor de hoofdhuid. En als laatste optie kun je ook nog de shampoo gebruiken van het merk Neutral, daar zitten geen parfumstoffen en dergelijke in, waardoor de jeuk afneemt. Ook schuimt deze een heel stuk minder, dat is overigens wel even wennen.
Gast- Gast
Een theelepel shampoo veel?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Een theelepel shampoo veel?
Dat dacht ik ook
Gast- Gast
Het enige wat ik kan bedenken is dat je te weinig waterdruk hebt.
Mijn jeuk is minder geworden met die say yes to.... -lijn, maar dat duurde ook een aantal maanden. En het is minder, niet over.
Mijn jeuk is minder geworden met die say yes to.... -lijn, maar dat duurde ook een aantal maanden. En het is minder, niet over.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Chipp schreef:Rush schreef:Een theelepel shampoo veel?
Dat dacht ik ook
Misschien klinkt dat veel, een theelepel, maar ik heb echt dik en lang haar dus als ik minder gebruik dan krijg ik mijn haar niet goed schoon. Aan de waterdruk zou het toch ook niet moeten liggen, want de straal is toch wel vrij hard. Maar ik heb ergens de tip gelezen om m'n haar uit te spoelen met water en azijn, dus ik denk dat ik dat maar eens ga proberen.
Sanne_86- Fluisteraar
een theelepel is kei weinig; ik gebruik voor half lang haar minstens 2 volle eetlepels, om het in bestekmaten uit te drukken
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Inderdaad.. Ik gebruik zeker een opscheplepel .. (mijn vriend gebruikt met zijn korte haar een theelepel)
Ik heb ook altijd jeuk op m'n hoofd als ik mijn shampoo/cremespoeling niet goed uitspoel. Tegenwoordig ga ik dus ook op z'n 'kop' hangen zodat het ook bij die haren boven mijn nek goed uitgespoelt wordt. Werkt bij mij best goed.
Ik heb ook altijd jeuk op m'n hoofd als ik mijn shampoo/cremespoeling niet goed uitspoel. Tegenwoordig ga ik dus ook op z'n 'kop' hangen zodat het ook bij die haren boven mijn nek goed uitgespoelt wordt. Werkt bij mij best goed.
Gast- Gast
Ik gebruik meestal mijn vork!!
Erg handig
Erg handig
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
ijsjemeisje schreef:Ik gebruik meestal mijn vork!!
Erg handig
Een haresnaaier!
*okee, daar moet je de Kleine Zeemeermin voor gezien hebben*
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Als je jeuk krijgt van shampoo zou ik een andere proberen.
Heb je misschien een zachte douchestraal waardoor je shampoo moeilijk uit je haar krijgt? (Daar heb ik tijdens een vakantie wel eens last van gehad.)
Heb je misschien een zachte douchestraal waardoor je shampoo moeilijk uit je haar krijgt? (Daar heb ik tijdens een vakantie wel eens last van gehad.)
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Bij een goede shampoo heb je vaak niet meer nodig dan een halve theelepel hoor!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Met een halve theelepel shampoo heb ik het idee dat ik er alleen mijn pony mee kan wassen
Maar ik ga ook altijd even ondersteboven hangen met mijn hoofd bij het uitspoelen, werkt ook wel goed heb ik het idee.
Maar ik ga ook altijd even ondersteboven hangen met mijn hoofd bij het uitspoelen, werkt ook wel goed heb ik het idee.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Eh, dus let me get this gay:
1) je hebt lang dik haar
2) je gebruikt 1 theelepel shampoo
3) je krijgt dit niet uitgespoeld
4) je douchstraal is hard genoeg
eh..ik sta voor een raadsel, ik gebruik een opscheplepel shampoo en het spoelt allemaal makkelijk weg..
1) je hebt lang dik haar
eh..ik sta voor een raadsel, ik gebruik een opscheplepel shampoo en het spoelt allemaal makkelijk weg..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Eh, dus let me get this gay:
1) je hebt lang dik haar
Ik zou ook niet weten wat je verkeerd doet, ik gebruik zelf altijd 2 theelepels shampoo, het is wel duurdere shampoo want anders moest ik er ook meer van gebruiken. Probeer eens te wisselen van shampoo.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Stylegirl schreef:2CKC2 schreef:Eh, dus let me get this gay:
1) je hebt lang dik haar
Ik zou ook niet weten wat je verkeerd doet, ik gebruik zelf altijd 2 theelepels shampoo, het is wel duurdere shampoo want anders moest ik er ook meer van gebruiken. Probeer eens te wisselen van shampoo.
Dat zegt Jack van Will & Grace..
Een theelepel heb ik zeker wel nodig. vaak was ik het ook in twee keer omdat ik het idee heb dat het de eerste keer niet pakt. ik zet het ook vaak op de harde straal maar niks helpt. Maar ik ga maar eens proberen of uitspoelen met water en azijn helpt. Tip van mijn moeder
Sanne_86- Fluisteraar
Ik gebruik alleen al een theelepel als ik mijn pony even snel wil wassen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Het is ook zoveel.Sanne_86 schreef:Een theelepel heb ik zeker wel nodig.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Volgens mij he.. gebruik jij gewoon veel te weinig shampoo waardoor dus viezigheid (incl. shampoo blijft kleven) waardoor je jeuk enzo krijgt. Waarom gebruik je zo weinig?
Of je haar een keer laten wassen en stylen bij de kapper.... Kijken of het dan nog steeds zo is.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik denk ook dat het niet goed schoon word als je maar 1 theelepel gebruikt. Eens met ckc dus.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
2CKC2 schreef:Volgens mij he.. gebruik jij gewoon veel te weinig shampoo waardoor dus viezigheid (incl. shampoo blijft kleven) waardoor je jeuk enzo krijgt. Waarom gebruik je zo weinig?
Dat idee heb ik ook...
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Hoe krijg ik mijn lovehandles weg?
» Ik krijg straks mijn kinderen terug!!!
» Wat met mijn haar?
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Hoe krijg ik mijn lovehandles weg?
» Ik krijg straks mijn kinderen terug!!!
» Wat met mijn haar?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: