Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe krijg ik mijn lovehandles weg?

+3
Zannah
Blond
Teddyaapje
7 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn lovehandles weg? Empty Hoe krijg ik mijn lovehandles weg?

Bericht  Teddyaapje di 7 aug 2012 - 1:19

Je ziet wel eens mensen met een veel te strakke broek lopen waar de lovehandles overheen puilen... nou, hou dat beeld vast...dat heb ik ook, maar dan zonder kleren. Ik vind t verschrikkelijk! Met kleding kan ik ze weg camoufleren maar naakt of in bikini zijn ze duidelijk aanwezig...

Zijn er oefeningen die ik kan doen om te weg te krijgen? Of is het puur vet wat alleen weggaat dmv afvallen? Ik ben al aant rennen (evy) en volgende week begint t volleybalseizoen weer. Ik let ook best goed op mijn eten, al zou dat wel strenger kunnen, en misschien dat ik meer water moet drinken..

Heeft iemand tips?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn lovehandles weg? Empty Re: Hoe krijg ik mijn lovehandles weg?

Bericht  Blond di 7 aug 2012 - 1:32

Buikspieren en je rug trainen Hoe krijg ik mijn lovehandles weg? 561177. Maar voor goede oefeningen moet je niet bij mij zijn Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zannah di 7 aug 2012 - 11:15

Er is geen manier om plaatselijk vet te verbranden. Combineer cardio met krachttraining. Hoe meer spierweefsel je hebt, hoe hoger je verbranding zal zijn Hoe krijg ik mijn lovehandles weg? 561177 Daarnaast heeft je voedingspatroon een grote invloed op de vetverbranding. Eet regelmatig, verspreid over de gehele dag.
Zannah
Zannah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 35
Punten : 37
Registratiedatum : 05-07-12

Bericht  Herfstblaadjes di 7 aug 2012 - 19:44

Ik heb het inmiddels opgegeven. Ik ben heel licht, zit tegen ondergewicht aan en toch lovehandles.

Ik heb nu wel een bikini gevonden waarbij het een stuk minder opvalt....felle kleurtjes en een broekje dat wat losser zit met touwtjes eraan.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Bericht  Poeke wo 8 aug 2012 - 4:09

Herfstblaadjes schreef:Ik heb het inmiddels opgegeven. Ik ben heel licht, zit tegen ondergewicht aan en toch lovehandles.

Ik heb nu wel een bikini gevonden waarbij het een stuk minder opvalt....felle kleurtjes en een broekje dat wat losser zit met touwtjes eraan.

Super goede oefening is de zijplank doen. Op je zij gaan liggen met je arm/elleboog onder je schouder en dan je heupen omhoog drukken. http://spierpijnverhelpen.org/tag/rek-oefeningen/

3e plaatje van onderen (fel roze truitje heeft ze aan) echt, als je dat een paar keer per week goed doet en dan ook je heupen beweegt zeg maar dan branden die dingen zo weg Laughing
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  SoGood wo 8 aug 2012 - 6:14

Poeke schreef:
Herfstblaadjes schreef:Ik heb het inmiddels opgegeven. Ik ben heel licht, zit tegen ondergewicht aan en toch lovehandles.

Super goede oefening is de zijplank doen. Op je zij gaan liggen met je arm/elleboog onder je schouder en dan je heupen omhoog drukken. http://spierpijnverhelpen.org/tag/rek-oefeningen/

3e plaatje van onderen (fel roze truitje heeft ze aan) echt, als je dat een paar keer per week goed doet en dan ook je heupen beweegt zeg maar dan branden die dingen zo weg Laughing

De zij-plank: Versterkt de schuine buikspieren / zijkant van de buikspieren.
Lig op je rechterzijde en plaats je rechterelleboog op de grond en druk je zelf omhoog zodat je in een rechte lijn zit. Ondertussen span je je buikspieren aan. Zorg er wel voor dat je voeten, knien, heupen, schouders en hoofd in een rechte lijn staan. Alleen je voorarm en de zijkant van je linkervoet zijn op de grond. Houd dit vast voor 10 seconden. Herhaal dit 5 keer voor beide kanten. Ook hier geldt, als het te zwaar voor je is, kun je het op een knie doen, buig je knieen dan wel.
Hoe krijg ik mijn lovehandles weg? Sideplanks

Pff. :O
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Atelier Madame wo 8 aug 2012 - 6:42

Je algehele verpercentage moet volgens mij omlaag dan, dus meer spieren opbouwen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Poeke wo 8 aug 2012 - 7:49

Sogood schreef:
Poeke schreef:

De zij-plank: Versterkt de schuine buikspieren / zijkant van de buikspieren.
Lig op je rechterzijde en plaats je rechterelleboog op de grond en druk je zelf omhoog zodat je in een rechte lijn zit. Ondertussen span je je buikspieren aan. Zorg er wel voor dat je voeten, knien, heupen, schouders en hoofd in een rechte lijn staan. Alleen je voorarm en de zijkant van je linkervoet zijn op de grond. Houd dit vast voor 10 seconden. Herhaal dit 5 keer voor beide kanten. Ook hier geldt, als het te zwaar voor je is, kun je het op een knie doen, buig je knieen dan wel.
Hoe krijg ik mijn lovehandles weg? Sideplanks

Pff. :O

haha het valt echt mee! En dit is echt een oefening die helpt!
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 7:55

Hoelahoepen? Ik denk dat je dan wel goed resultaat krijgt, dan ben je continu me je buik in beweging.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: