Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

+5
Ugly Betty
Krullebol
Poubelle
Tiana
LDJ
9 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? Empty Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

Bericht  LDJ di 18 sep 2012 - 23:33

Ik ben op zoek naar tips voor mijn krullend haar.
Opeens zit mijn haar niet meer, misschien door de hormonen... Het pluist, lijkt wel alsof ze 'droog' zijn en zit niet mooi.
Misschien moet ik andere shampoo of verzorgings spul oid gaan gebruiken, maar wat?

Hebben jullie tips of ideeen?
Wat bevalt jullie goed?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? Empty Re: Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

Bericht  Tiana di 18 sep 2012 - 23:36

Als dit bij mij het geval is, betekent het dat het tijd is voor een bezoekje aan de kapper.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? Empty Re: Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

Bericht  Poubelle di 18 sep 2012 - 23:38

Toen ik nog lang haar had deed ik weleens bier in m'n haar na het wassen, dan had ik prachtige krullen!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? Empty Re: Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

Bericht  Krullebol wo 19 sep 2012 - 0:07

De kapper kan idd helpen, weer goed kortwieken en de krullen komen terug.
Bij mij zelf gebruik ik wel eens een haarmasker. Ik heb (bijna) alle producten van Andrelon Perfecte krul, en deze werkt bij mij echt goed! Ook daarvan het haarmasker ( tube) werkt bij mij goed.

Verder weet ik niet of je het nog fohnt of iets? Maar ik laat mijn haar altijd gewoon drogen door de lucht, en hierdoor pluist het ook niet..
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? Empty Re: Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

Bericht  Ugly Betty wo 19 sep 2012 - 0:30

Ik gebruik sinds een paar maanden de producten van Matrix (van de kapper). De shampoo, conditioner (af en toe) en curl contouring lotion. Vooral die lotion vind ik geweldig, het blijft lekker zacht, krult goed, maar pluist niet. Ik heb geen wax o.i.d. meer nodig.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? Empty Re: Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 0:35

Mijn moeder verloor haar krullen toen ze zwanger was. En volgens mij zijn ze nooit meer teruggekomen. Maar dat valt niet met honderd procent zekerheid te zeggen, omdat ze echt ultrakort haar heeft.

Het kan dus heel erg goed zijn dat de hormonen zijn werk doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? Empty Re: Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 2:09

Krullebol, kortwieken? Een puntje van zo'n 1,5 centimeter is genoeg hoor smile Ik zweer bij de spullen van Kerastase, ik gebruik altijd de shampoo en het haarmasker. Ook gebruik ik ik een diffuser, dit maakt mijn krullen erg mooi.


Laatst aangepast door Carrie op wo 19 sep 2012 - 7:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? Empty Re: Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 2:27

Stylegirl schreef:Als dit bij mij het geval is, betekent het dat het tijd is voor een bezoekje aan de kapper.

+1.Een stukje eraf laten knippen en de pluis is weer weg bij mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? Empty Re: Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

Bericht  bolus26 wo 19 sep 2012 - 5:33

Mijn krulhaar wordt er ook niet mooier op tijdens de zwangerschap.volgens de kapper komt t straks weer goed!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? Empty Re: Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 7:12

.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? Empty Re: Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

Bericht  LDJ wo 19 sep 2012 - 7:21

Hmmm, misschien moet ik dan ook nog maar even een bezoekje brengen aan de kapper.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? Empty Re: Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

Bericht  Urban Naked wo 19 sep 2012 - 7:34

Ik doe na het wassen andrelon krul in m'n haar en draai vervolgens plukjes tot een soort nette dreads, daarna hou ik m'n hoofd op de kop en droog ik het met de föhn met diffuser. Daarna even lostrekken, wat serum er in en klaar.

(dit werkt niet voor iedereen want bij Carrie zat het voor geen meter toen ze dit deed)
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? Empty Re: Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 7:55

Urban Naked schreef:Ik doe na het wassen andrelon krul in m'n haar en draai vervolgens plukjes tot een soort nette dreads, daarna hou ik m'n hoofd op de kop en droog ik het met de föhn met diffuser. Daarna even lostrekken, wat serum er in en klaar.

(dit werkt niet voor iedereen want bij Carrie zat het voor geen meter toen ze dit deed)

Haha wilde ik net zeggen, leek wel of ik een natte dweil op mijn hoofd had Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? 1270000679 Maar bij jou stond het inderdaad prachtig.
Het is altijd wel fijn een of andere leaf-in leave-in conditioner in je haar te doen en op zijn kop met de diffuser je haar te föhnen, dat doe ik ook altijd.


Laatst aangepast door Carrie op wo 19 sep 2012 - 20:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? Empty Re: Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

Bericht  SoGood wo 19 sep 2012 - 8:17

Diffuser it is, en een beetje wax in de puntjes.

Ik heb tegenwoordig alleen nog maar krullen aan de onderste laag van mijn haren, bovenste laag is bijna stijl. Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? 1270000679
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? Empty Re: Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

Bericht  Urban Naked wo 19 sep 2012 - 9:56

Carrie, je bedoelt een leave-in conditioner.
Sogood, je bedoelt steil.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? Empty Re: Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

Bericht  Paper Crown wo 19 sep 2012 - 20:15

Mijn krullen ook een ramp nu ik zwanger ben. Ik hoop maar dat mijn zoontje mijn schoonheid tijdelijk afpakt en dit niet mijn nieuwe kop is.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? Empty Re: Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 20:35

Urban Naked schreef:Carrie, je bedoelt een leave-in conditioner.
Sogood, je bedoelt steil.

Nee, leaf met herfstblaadjes Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? Empty Re: Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

Bericht  Urban Naked wo 19 sep 2012 - 21:45

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? 10689021-mode-vrouw-make-up-herfst-stijl
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? Empty Re: Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

Bericht  LDJ wo 19 sep 2012 - 22:08

Paper Crown schreef:Mijn krullen ook een ramp nu ik zwanger ben. Ik hoop maar dat mijn zoontje mijn schoonheid tijdelijk afpakt en dit niet mijn nieuwe kop is.
lol! Ik hoop het ook voor ons.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? Empty Re: Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 22:39

Urban Naked schreef:Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? 10689021-mode-vrouw-make-up-herfst-stijl

Haha ja die! Zal mijn haar zaterdag ook zo doen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? Empty Re: Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

Bericht  Urban Naked wo 19 sep 2012 - 22:43

Carrie schreef:Haha ja die! Zal mijn haar zaterdag ook zo doen Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? 561177
Dat zou ik hilarische vinden!
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? Empty Re: Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 23:40

Urban Naked schreef:
Carrie schreef:Haha ja die! Zal mijn haar zaterdag ook zo doen Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? 561177
Dat zou ik hilarische vinden!

Whahahaa

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik mijn krullen weer in model? Empty Re: Hoe krijg ik mijn krullen weer in model?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum