Ik wil me graag even voorstellen
+47
Supertalentje
SuperGrover
Zwoesj
Lynn_
MissBlunt
Tiana
Tsjip
Marin
Atelier Madame
Paper Crown
L!ND@
Bliss
Printje
nisavi
mzcharlotte
Merai
Tazz
Error
luenca
Pien
Lady4
Julia
Snoes
SarahKey
Inge
Susan
Lejow
Gizmo
Starla
ham
TNMN
xxDila
Barbabella
RYW
Suus
Burn
Angela_1986
Chocolate Cookie
Sweety
Caresses
Lavendel
Spring
SoGood
TGR
Melis_je
Tania
Admin
51 plaatsers
Pagina 10 van 21
Pagina 10 van 21 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 21
Re: Ik wil me graag even voorstellen
RYW schreef:TGR schreef:RYW schreef:Susan schreef:Maar de discussie gaat van twee kanten door, Francaise kan er ook gewoon over ophouden.
Bij mijn weten heeft ze dat al gedaan. Het is TGR die nu in dit topic nog even komt melden wat er op het andere forum uren geleden gezegd is. En ik ga er over door omdat ik het bij de beesten af vind hoe dit gaat nu, en omdat ik zwaar teleurgesteld ben in een aantal dingen die er gebeuren.
Ik ga geen sorry zeggen als ik niet vind dat ik iets verkeerd heb gezegd. Ik vind het wel jammer dat er mensen zijn die hier aanstoot aan nemen. Ik snap het echter niet en ga daarom ook niemand mijn excuses aanbieden.
Dit is al heel wat anders dan 'jamaar ik heb toevallig wel gelijk' of woorden van gelijke strekking die je eerder gebruikte. Dat je je gelijk taalkundig probeert te halen is één ding. Maar dat jij jouw gelijk belangrijker vindt dan iemand anders zijn gevoelens, dat vind ik kwalijk.
Dat komt omdat er meerdere malen is gezegd (door jou, trisha, francaise en nog wat anderen) dat ik het gebruikte om het woord "kanker" te kunnen gebruiken. Ik wil me ook kunnen verdedigen. En als ik dan nog steeds niet wordt geloofd, dan ga ik helemaal met mijn hakken in het zand. Ik bedoel het op manier a, het wordt opgevat op manier c. Daar kan ik dan ook niets aan doen.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind TGR heel wat redelijker dan Francaise. Ik zat met open mond te lezen, dreigen met iemand opzoeken is alles behalve chique.
Gast- Gast
Starla schreef:Dan vatten we dat allebei anders op. Ik vind dat iemand die niks fout heeft gedaan zich mag verdedigen, ik vind ook dat je niet moedwillig iemand mag kwetsen, zij geeft aan dat ze dit niet moedwillig heeft gedaan, omdat dit iets anders betekend, en dat ze er dus niet aan dacht iemand te kwetsen, dus ik begrijp inderdaad niet waarom er zo'n drama van word gemaakt.
Mag je dan in je verdediging het woord ook niet gebruiken? Er komt nota bene zelf iemand op de proppen met een vergelijking van puber die het woord kankerrooster oid gebruikt. Maar dan mag het kennelijk weer wel?
Ik vind niet dat je mag zeggen dat iemand zich er niet aan moet storen omdat het in een encyclopedie staat en 'dus' geen belediging is. Het is nog altijd een geval van zender en ontvanger, en als ontvanger aangeeft dat het kwetsend is, dan kan je daar rekening mee houden. Lijkt mij volkomen normaal. En het kankerrooster werd gebruikt in de zin van: dat is óók niet gezegd met de ziekte in het achterhoofd, en dat is toch óók niet goed?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
TGR schreef:RYW schreef:TGR schreef:RYW schreef:Susan schreef:Maar de discussie gaat van twee kanten door, Francaise kan er ook gewoon over ophouden.
Bij mijn weten heeft ze dat al gedaan. Het is TGR die nu in dit topic nog even komt melden wat er op het andere forum uren geleden gezegd is. En ik ga er over door omdat ik het bij de beesten af vind hoe dit gaat nu, en omdat ik zwaar teleurgesteld ben in een aantal dingen die er gebeuren.
Ik ga geen sorry zeggen als ik niet vind dat ik iets verkeerd heb gezegd. Ik vind het wel jammer dat er mensen zijn die hier aanstoot aan nemen. Ik snap het echter niet en ga daarom ook niemand mijn excuses aanbieden.
Dit is al heel wat anders dan 'jamaar ik heb toevallig wel gelijk' of woorden van gelijke strekking die je eerder gebruikte. Dat je je gelijk taalkundig probeert te halen is één ding. Maar dat jij jouw gelijk belangrijker vindt dan iemand anders zijn gevoelens, dat vind ik kwalijk.
Dat komt omdat er meerdere malen is gezegd (door jou, trisha, francaise en nog wat anderen) dat ik het gebruikte om het woord "kanker" te kunnen gebruiken. Ik wil me ook kunnen verdedigen. En als ik dan nog steeds niet wordt geloofd, dan ga ik helemaal met mijn hakken in het zand. Ik bedoel het op manier a, het wordt opgevat op manier c. Daar kan ik dan ook niets aan doen.
Ik heb dit nooit gezegd. Wat ik gezegd heb tegen je, is dat je per ongeluk daar mensen mee gekwetst hebt. Dat kan gebeuren. Maar als die mensen dan duidelijk aangeven dat ze daardoor gekwetst zijn, dan vind ik het nogal drammerig om erover door te gaan dat jij gelijk hebt. Daarom zeg ik: is jouw gelijk dan belangrijker dan die mensen hun gevoel? Je kan dan toch ook zeggen 'het was niet bedoeld om jullie te kwetsen' en in het vervolg een ander woord gebruiken omdat je weet dat het gevoelig ligt? Waarom moet je dan per sé een encyclopedie quoten en uitleggen wat het betekent?
Storm, ik vind Française's woorden ook niet goed hoor. Maar ik snap wel de context waarin het gezegd is, en het is nauwelijks dreigen te noemen. Ze heeft het niet tegen TGR gezegd ('ik ga jou opzoeken en jou wat aandoen'), en om het dan hier te plaatsen terwijl het uuuuren geleden op dat andere forum gepost is vind ik niet veel chiquer.
RYW- Ratel
Tgr en ik zouden graag zien dat de discussie stopt. We gingen beide te ver.
Gast- Gast
TGR schreef:RYW schreef:Ik vind bijvoorbeeld dat TGR hier keihard over het gevoel van Française en Maple heenwalst met het goedpraten van het woord kanker. Die twee meiden geven duidelijk aan dat dat hun grens overgaat, maar TGR gaat door. Dan doe je het dus bewust. Dat vind ik erger dan wat Bazinga gedaan heeft.
Omdat de rest mij slechts deels aangaat even quote ik dit stuk. Want Wendy had die klote dag deels omdat het hierbij om de begrafenis van mijn vader ging.
Ik praat niet het woord kanker goed. Nu ben ik werkelijk klaar met de kortzichtigheid van iedereen die zich aangesproken voelt door een woord dat ik nooit heb gezegd of heb gebagatelliseerd (voor de mensen die het woord niet kennen, dat betekent dat je afzwakt)
Ik heb mijn formulering ook met Wendy overlegt en gelukkig begrijpt ze hoe ik het bedoel en kent ze de betekenis van het woord.
Hier zeg je dat ik het woord kanker misbruiken, goedpraat.
TGR- Kletskop
Francaise_ schreef:Tgr en ik zouden graag zien dat de discussie stopt. We gingen beide te ver.
+1, voor mij is het ook klaar zo.
TGR- Kletskop
TGR schreef:TGR schreef:RYW schreef:Ik vind bijvoorbeeld dat TGR hier keihard over het gevoel van Française en Maple heenwalst met het goedpraten van het woord kanker. Die twee meiden geven duidelijk aan dat dat hun grens overgaat, maar TGR gaat door. Dan doe je het dus bewust. Dat vind ik erger dan wat Bazinga gedaan heeft.
Omdat de rest mij slechts deels aangaat even quote ik dit stuk. Want Wendy had die klote dag deels omdat het hierbij om de begrafenis van mijn vader ging.
Ik praat niet het woord kanker goed. Nu ben ik werkelijk klaar met de kortzichtigheid van iedereen die zich aangesproken voelt door een woord dat ik nooit heb gezegd of heb gebagatelliseerd (voor de mensen die het woord niet kennen, dat betekent dat je afzwakt)
Ik heb mijn formulering ook met Wendy overlegt en gelukkig begrijpt ze hoe ik het bedoel en kent ze de betekenis van het woord.
Hier zeg je dat ik het woord kanker misbruiken, goedpraat.
Ik kan me voorstellen dat je dat zo leest. Ik bedoelde ermee dat je je gelijk aan het halen was ten koste van andermans gevoelens, maar ik kan wel begrijpen dat je dat anders opvat. Maar afijn, je wil het er niet meer over hebben. Prima.
RYW- Ratel
OMG wat een zielig zooitje bij elkaar. Op de middelbare heb ik zoiets als dit niet eens meegemaakt. WTF het is een forum hoor. Chill!
Gast- Gast
Ik wist wel dat jij achter dit forum zat, maar wat mij betreft had dit topic niet gemoeten. Ik vind dat je dit altijd, samen met de andere moderators, geweldig hebt gedaan, dat je hier je hart en ziel in hebt gestoken. Ik vind het daarom ook des te meer jammer voor jou dat er nu zo over jou heen gewalsd wordt en er een ander forum wordt aangemaakt. Jij hebt hier altijd geprobeerd om het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken en ik vind dat je daar heel goed in geslaagd bent.
Ik zou zeggen: trek je niets aan van dat andere forum, naar mijn idee is dat gewoon een vorm van onmacht. Laat het forum bestaan, het heeft geen zin om er tegenin te gaan. Weet wel dat ik enorm veel respect voor je heb dat je dit hebt gedaan en dat ik vind dat je dit ook echt uitstekend doet. Alleen al uit respect voor jou en jouw inzet hier, zegt het mij niets om naar dat andere forum te gaan.
En wat betreft de nare dingen die je hebt meegemaakt de afgelopen dagen: !
Ik zou zeggen: trek je niets aan van dat andere forum, naar mijn idee is dat gewoon een vorm van onmacht. Laat het forum bestaan, het heeft geen zin om er tegenin te gaan. Weet wel dat ik enorm veel respect voor je heb dat je dit hebt gedaan en dat ik vind dat je dit ook echt uitstekend doet. Alleen al uit respect voor jou en jouw inzet hier, zegt het mij niets om naar dat andere forum te gaan.
En wat betreft de nare dingen die je hebt meegemaakt de afgelopen dagen: !
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ongelovelijk, wat zitten hier een stel hypocrieten bij elkaar. Ik vind wat trisha/bazinga heeft gedaan absoluut niet kunnen hoor en ik snap wel dat ze daar op aangesproken wordt, maar er waren er geloof ik heel wat meer die mee zaten te gniffelen. Niet dat zij nu een ban verdienen, maar doe niet alsof je een heilig boontje bent dan.
En Smikkel, sorry hoor, ik ging je idd net iets meer waarderen, maar sommige reacties van jou Hoe ernstig je teleurgesteld bent end. Alsjeblieft zeg, hoevaak heb jij wel niet mensen gekwetst of opzettelijk op de kast proberen te krijgen. Nogmaals, vind niet dat je dan meteen een ban verdient, maar doe nu niet alsof jij heilige maria bent.
En Smikkel, sorry hoor, ik ging je idd net iets meer waarderen, maar sommige reacties van jou Hoe ernstig je teleurgesteld bent end. Alsjeblieft zeg, hoevaak heb jij wel niet mensen gekwetst of opzettelijk op de kast proberen te krijgen. Nogmaals, vind niet dat je dan meteen een ban verdient, maar doe nu niet alsof jij heilige maria bent.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb niets van de rest van dit topic gelezen, dus ik reageer even op de beginpost. Zusje, ik vermoedde al dat jij degene was die het forum heeft opgericht. Daar ben ik blij mee, want na het Yes-forum is dit altijd een leuke plek geweest om te kletsen. Ik vind het sfeertje van de afgelopen paar dagen heel jammer, vooral omdat er onder andere door jou veel tijd in wordt gestoken. Bovendien kan het toch nooit iedereen naar de zin zijn en ik vind dat de dingen hier altijd goed genoeg geregeld zijn.
Ik hoop dat je je niet afgebrand voelt door alle kritiek, er zijn genoeg mensen die het hier echt nog wel leuk vinden. Bovendien hebben de mensen die wel wat problemen hadden, lekker kunnen spuien de afgelopen dagen. Nu iedereen heeft gezegd wat die wilde zeggen, denk ik dat we hier snel weer op de oude, overwegend gezellige manier verder kunnen. Dat hoop ik ook, want wat moet ik zonder forum ineens aan met alle tijd die ik dan overhoud?!
Sterkte met alles wat speelt in je privé-leven.
Ik hoop dat je je niet afgebrand voelt door alle kritiek, er zijn genoeg mensen die het hier echt nog wel leuk vinden. Bovendien hebben de mensen die wel wat problemen hadden, lekker kunnen spuien de afgelopen dagen. Nu iedereen heeft gezegd wat die wilde zeggen, denk ik dat we hier snel weer op de oude, overwegend gezellige manier verder kunnen. Dat hoop ik ook, want wat moet ik zonder forum ineens aan met alle tijd die ik dan overhoud?!
Sterkte met alles wat speelt in je privé-leven.
Gast- Gast
...... tja dat mn moeder aan kanker is gestorven wil niet zeggen dat ik er door aangesproken voel. Ik kijk nergens meer van op. Hoevaak kanker ook wordt geroepen, het wordt toch al te vaak gezegd...
Gast- Gast
Oh ja, en een klacht indienen bij actieforum dat No cafe een kopie is van Yes cafe is van hoogstaand niveau....
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
+1Lejow schreef:Oh ja, en een klacht indienen bij actieforum dat No cafe een kopie is van Yes cafe is van hoogstaand niveau....
Gast- Gast
Ach laten we het er op houden dat veel mensen dingen gezegd hebben die niet netjes waren, mensen keuzes gemaakt hebben die niet slim waren, er acties uitgevoerd zijn die discutable zijn.
Maar laten we er vanuit gaan dat ieder uit goede bedoelingen gehandeld heeft en niemand andere mensen moedwillig wilde kwetsen.
Admin en mods doen hun stinkende best en als mod kan je het gewoon nooit goed doen, want als A tevreden is is B ontevreden etc etc
Ik ben iig nog steeds blij met dit forum
Maar laten we er vanuit gaan dat ieder uit goede bedoelingen gehandeld heeft en niemand andere mensen moedwillig wilde kwetsen.
Admin en mods doen hun stinkende best en als mod kan je het gewoon nooit goed doen, want als A tevreden is is B ontevreden etc etc
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Francaise_ schreef:+1Lejow schreef:Oh ja, en een klacht indienen bij actieforum dat No cafe een kopie is van Yes cafe is van hoogstaand niveau....
Vind ik ook. Niemand heeft toch last van het andere forum?
RYW- Ratel
RYW schreef:Francaise_ schreef:+1Lejow schreef:Oh ja, en een klacht indienen bij actieforum dat No cafe een kopie is van Yes cafe is van hoogstaand niveau....
Vind ik ook. Niemand heeft toch last van het andere forum?
Zeikerds zijn het. Bah. Kinderachtig gezeik van sommigen (jullie niet dus).
Gast- Gast
Inge schreef:Ach laten we het er op houden dat veel mensen dingen gezegd hebben die niet netjes waren, mensen keuzes gemaakt hebben die niet slim waren, er acties uitgevoerd zijn die discutable zijn.
Amen.
Gast- Gast
Zusje, ik vind je een topper! Zowel hier als in real life. Het is fantastisch hoe jullie dit forum voor ons gecreeërd hebben en het draaiende houden. Ik hoop van harte dat je ook snel weer onder een eigen account zult gaan posten.
Zonder er al te diep op in te willen gaan, discussie genoeg inmiddels, wil ik nog wel even zeggen dat het 'Waar is topic' van Mozz echt veel te ver ging. Hoe jammer ik het ook vind dat Mozz hier nu een ban heeft, het is wel een terechte ban. Ik zag hem al aankomen toen ik dat topic opende.
Zonder er al te diep op in te willen gaan, discussie genoeg inmiddels, wil ik nog wel even zeggen dat het 'Waar is topic' van Mozz echt veel te ver ging. Hoe jammer ik het ook vind dat Mozz hier nu een ban heeft, het is wel een terechte ban. Ik zag hem al aankomen toen ik dat topic opende.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Juist vanaf het moment dat ik wist dat Zusje, Admin was, is me opgevallen hoe goed ze dit altijd gedaan heeft. Ik heb nooit het gevoel gehad dat ze meedeed aan vriendjespolitiek. Daarnaast vind ik het juist goed dat niet elke ban en waarschuwing hier bekend wordt. Nergens goed voor, zorgt alleen maar voor discussie.
Misschien is het de afgelopen dagen niet allemaal even eerlijk en goed verlopen, maar wél altijd met de beste bedoelingen. Ik waardeer het ontzettend dat dit forum er door de inzet van de Moderators nog steeds is. Ik heb er in ieder geval veel steun aan gehad!
Ik zou het zonde vinden als het nu in tweeën uiteen valt. Ik denk echt dat we hier wel weer overheen komen. Geef Zusje/Admin/Wendy + cohorten ook even de tijd om het allemaal uit te zoeken. Bedenk dat je onder druk misschien niet altijd de beste keuze maakt, maar in ieder geval wel de keuze die op dat moment het beste lijkt.
Ik vind het zonde dat Trisha weg is, maar als iemand maar accounts blijft openen, dan is een IPban toch ook even een goede oplossing. Ik krijg nergens het gevoel dat er over een paar dagen geen gesprek over geopend kan worden.
Daarnaast ben ik het er wel mee eens dat het raar is dat het andere forum uit de lucht moet en dat anders Trisha niet terug mag komen. Hoewel ik het jammer vind dat het nu bestaat en de toevoeging op dit moment mis, denk ik niet dat je het kunt controleren en dat je dat ook zeker niet moet ( en mag) willen.
Maar het liefst had ik gewoon dat iedereen hier weer terugkwam (indien mogelijk ) en dat het over een week weer normaal was. Iedereen heeft fouten gemaakt, dat weten we nu wel.
OP naar een mooie toekomst!
Misschien is het de afgelopen dagen niet allemaal even eerlijk en goed verlopen, maar wél altijd met de beste bedoelingen. Ik waardeer het ontzettend dat dit forum er door de inzet van de Moderators nog steeds is. Ik heb er in ieder geval veel steun aan gehad!
Ik zou het zonde vinden als het nu in tweeën uiteen valt. Ik denk echt dat we hier wel weer overheen komen. Geef Zusje/Admin/Wendy + cohorten ook even de tijd om het allemaal uit te zoeken. Bedenk dat je onder druk misschien niet altijd de beste keuze maakt, maar in ieder geval wel de keuze die op dat moment het beste lijkt.
Ik vind het zonde dat Trisha weg is, maar als iemand maar accounts blijft openen, dan is een IPban toch ook even een goede oplossing. Ik krijg nergens het gevoel dat er over een paar dagen geen gesprek over geopend kan worden.
Daarnaast ben ik het er wel mee eens dat het raar is dat het andere forum uit de lucht moet en dat anders Trisha niet terug mag komen. Hoewel ik het jammer vind dat het nu bestaat en de toevoeging op dit moment mis, denk ik niet dat je het kunt controleren en dat je dat ook zeker niet moet ( en mag) willen.
Maar het liefst had ik gewoon dat iedereen hier weer terugkwam (indien mogelijk ) en dat het over een week weer normaal was. Iedereen heeft fouten gemaakt, dat weten we nu wel.
OP naar een mooie toekomst!
Gast- Gast
Lady4 schreef:Zusje, ik vind je een topper! Het is fantastisch hoe jullie dit forum voor ons gecreeërd hebben en het draaiende houden. Ik hoop van harte dat je ook snel weer onder een eigen account zult gaan posten.
Plus 1! Ben overigens best verrast dat Zusje dus de Admin is, dat had ik echt niet verwacht! Daarnaast ben ik heel erg blij met zowel de Admin als de moderators, dankzij hun kunnen wij gewoon door forummen zoals we altijd deden, ik doe dat hier zelfs nog met veel meer plezier als op het oude forum!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Dat is niet bekend. Klacht is bij actieforum ingediend.Storm schreef:Is er een klacht ingediend?? Door wie dan?
Gast- Gast
Wat triest.Francaise_ schreef:Dat is niet bekend. Klacht is bij actieforum ingediend.Storm schreef:Is er een klacht ingediend?? Door wie dan?
Gast- Gast
Pagina 10 van 21 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 21
Soortgelijke onderwerpen
» Voorstellen!
» Even voorstellen...
» Even voorstellen!
» ik zal me even voorstellen
» Even voorstellen
» Even voorstellen...
» Even voorstellen!
» ik zal me even voorstellen
» Even voorstellen