Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik wil me graag even voorstellen

+47
Supertalentje
SuperGrover
Zwoesj
Lynn_
MissBlunt
Tiana
Tsjip
Marin
Atelier Madame
Paper Crown
L!ND@
Bliss
Printje
nisavi
mzcharlotte
Merai
Tazz
Error
luenca
Pien
Lady4
Julia
Snoes
SarahKey
Inge
Susan
Lejow
Gizmo
Starla
ham
TNMN
xxDila
Barbabella
RYW
Suus
Burn
Angela_1986
Chocolate Cookie
Sweety
Caresses
Lavendel
Spring
SoGood
TGR
Melis_je
Tania
Admin
51 plaatsers

Pagina 11 van 21 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Ik wil me graag even voorstellen - Pagina 11 Empty Re: Ik wil me graag even voorstellen

Bericht  luenca za 13 aug 2011 - 5:13

pff kom hier ook weer ff na 1 of 2 dagen niet geweest te zijn en dan gelijk zoiets...damn kom op zeg het is internet, het is maar een forum, blijkbaar hebben veel mensen geen leven buiten dit forum, dat ze hier hele dagen door mee bezig zijn en nog werkelijkwaar ruzie gaan lopen zoeken met mensen die je misschien wel niet eens kent? ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om hele dagen te forummen, laat staan een hele rel te creeren. en nou krijg ik vast iedereen over me heen, maar dit moest ik even kwijt. en wendy..respect!
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil me graag even voorstellen - Pagina 11 Empty Re: Ik wil me graag even voorstellen

Bericht  Error za 13 aug 2011 - 5:28

Twellie schreef:Ik heb niets van de rest van dit topic gelezen, dus ik reageer even op de beginpost. Zusje, ik vermoedde al dat jij degene was die het forum heeft opgericht. Daar ben ik blij mee, want na het Yes-forum is dit altijd een leuke plek geweest om te kletsen. Ik vind het sfeertje van de afgelopen paar dagen heel jammer, vooral omdat er onder andere door jou veel tijd in wordt gestoken. Bovendien kan het toch nooit iedereen naar de zin zijn en ik vind dat de dingen hier altijd goed genoeg geregeld zijn.

Ik hoop dat je je niet afgebrand voelt door alle kritiek, er zijn genoeg mensen die het hier echt nog wel leuk vinden. Bovendien hebben de mensen die wel wat problemen hadden, lekker kunnen spuien de afgelopen dagen. Nu iedereen heeft gezegd wat die wilde zeggen, denk ik dat we hier snel weer op de oude, overwegend gezellige manier verder kunnen. Dat hoop ik ook, want wat moet ik zonder forum ineens aan met alle tijd die ik dan overhoud?!

Sterkte met alles wat speelt in je privé-leven.

Hier wil ik me helemaal bij aansluiten!!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Gizmo za 13 aug 2011 - 5:35

shygirl87 schreef:pff kom hier ook weer ff na 1 of 2 dagen niet geweest te zijn en dan gelijk zoiets...damn kom op zeg het is internet, het is maar een forum, blijkbaar hebben veel mensen geen leven buiten dit forum, dat ze hier hele dagen door mee bezig zijn en nog werkelijkwaar ruzie gaan lopen zoeken met mensen die je misschien wel niet eens kent? ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om hele dagen te forummen, laat staan een hele rel te creeren. en nou krijg ik vast iedereen over me heen, maar dit moest ik even kwijt. en wendy..respect!

Het is maar een forum, het is maar internet. Ik snap die opmerkingen nooit. Het is dan wel een forum, maar het zijn nog steeds mensen van vlees en bloed die daar opkomen. Mensen met emoties, geen gevoelloze computers...
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 5:38

Storm schreef:
Francaise_ schreef:
Storm schreef:Is er een klacht ingediend?? Door wie dan?
Dat is niet bekend. Klacht is bij actieforum ingediend.
Wat triest.
Hoeft niet van ons te komen, yes of no.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 5:47

En zullen we nu gewoon weer gezellig verder forummen allemaal?

Zusje, ik heb altijd geweten dat jij Sinterklaas was, en dat jij dit forum hebt opgezet, en dat vind ik alleen maar super van je I love you

Gast
Gast

Bericht  SarahKey za 13 aug 2011 - 6:07

Storm schreef:
Francaise_ schreef:
Wat triest.

Nou idd zeg Rolling Eyes
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Tazz za 13 aug 2011 - 7:42

Break Of Day schreef:Goh, dat heb ik nooit geweten Zusje, dat jij achter dit forum zit!
Ik begrijp dat er gisteren iets groots en heel vervelends is gebeurd, na het vluchtig doorlezen van enkele topics. Misschien mag ik wel blij zijn dat ik geen flauw idee heb wat er precies is gebeurd.. Ik blijf in ieder geval vrolijk door forummen hier.
En ik hoop zeker bij te dragen aan de positiviteit op dit forum.
Peace man.
afro

+1
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 7:58

Ik ben uiteraard mosterd vanavond, maar Zusje, ik vind het super wat je allemaal doet en hebt gedaan voor dit forum. Ik hoop dat je je niks aantrekt van de mening van sommigen hier. Het is behoorlijk geëscaleerd helaas, maar ik denk dat jij daar weinig aan hebt kunnen veranderen.

Ik waardeer je in ieder geval zeer!

Gast
Gast

Bericht  Merai za 13 aug 2011 - 8:20

June schreef:Juist vanaf het moment dat ik wist dat Zusje, Admin was, is me opgevallen hoe goed ze dit altijd gedaan heeft. Ik heb nooit het gevoel gehad dat ze meedeed aan vriendjespolitiek. Daarnaast vind ik het juist goed dat niet elke ban en waarschuwing hier bekend wordt. Nergens goed voor, zorgt alleen maar voor discussie.

Misschien is het de afgelopen dagen niet allemaal even eerlijk en goed verlopen, maar wél altijd met de beste bedoelingen. Ik waardeer het ontzettend dat dit forum er door de inzet van de Moderators nog steeds is. Ik heb er in ieder geval veel steun aan gehad!

Ik zou het zonde vinden als het nu in tweeën uiteen valt. Ik denk echt dat we hier wel weer overheen komen. Geef Zusje/Admin/Wendy + cohorten ook even de tijd om het allemaal uit te zoeken. Bedenk dat je onder druk misschien niet altijd de beste keuze maakt, maar in ieder geval wel de keuze die op dat moment het beste lijkt.

Ik vind het zonde dat Trisha weg is, maar als iemand maar accounts blijft openen, dan is een IPban toch ook even een goede oplossing. Ik krijg nergens het gevoel dat er over een paar dagen geen gesprek over geopend kan worden.

Daarnaast ben ik het er wel mee eens dat het raar is dat het andere forum uit de lucht moet en dat anders Trisha niet terug mag komen. Hoewel ik het jammer vind dat het nu bestaat en de toevoeging op dit moment mis, denk ik niet dat je het kunt controleren en dat je dat ook zeker niet moet ( en mag) willen.

Maar het liefst had ik gewoon dat iedereen hier weer terugkwam (indien mogelijk clown) en dat het over een week weer normaal was. Iedereen heeft fouten gemaakt, dat weten we nu wel.

OP naar een mooie toekomst!

Ik wil me graag even voorstellen - Pagina 11 98583_champagne

Helemaal mee eens! Zusje, veel sterkte met alles wat er nu in je privéleven speelt! hug
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 8:24

Sorry hoor TGR, maar doe ajb niet alsof je zo heilig bent en nooit iemand kwetst. Mij heb je enorm gekwetst met een bepaalde opmerking. En ja, het mag dan maar een forum zijn, weinig verdrietigers dan jouw opmerking was er op dat moment niet. Papa was vermist, we vreesden voor zelfmoord, en jij kwam er doodleuk mee aankakken dat je vond dat papa aandacht trok, het toch nooit zou doen, en dat ik me dus min of meer aanstelde. Ik kon er op dat moment niet op reageren, daar had ik de kracht niet voor, maar het zit me nog steeds heel hoog.

Wil je nu ook met mij bij Paagman gaan zitten en even wat literatuur over zelfdoding doorspitten? Je bent uitgenodigd.

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 13 aug 2011 - 8:25

_Leaf_ schreef:Sorry hoor TGR, maar doe ajb niet alsof je zo heilig bent en nooit iemand kwetst. Mij heb je enorm gekwetst met een bepaalde opmerking. En ja, het mag dan maar een forum zijn, weinig verdrietigers dan jouw opmerking was er op dat moment niet. Papa was vermist, we vreesden voor zelfmoord, en jij kwam er doodleuk mee aankakken dat je vond dat papa aandacht trok, het toch nooit zou doen, en dat ik me dus min of meer aanstelde. Ik kon er op dat moment niet op reageren, daar had ik de kracht niet voor, maar het zit me nog steeds heel hoog.

Wil je nu ook met mij bij Paagman gaan zitten en even wat literatuur over zelfdoding doorspitten? Je bent uitgenodigd.

AMEN!

hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  RYW za 13 aug 2011 - 8:27

_Leaf_ schreef:Sorry hoor TGR, maar doe ajb niet alsof je zo heilig bent en nooit iemand kwetst. Mij heb je enorm gekwetst met een bepaalde opmerking. En ja, het mag dan maar een forum zijn, weinig verdrietigers dan jouw opmerking was er op dat moment niet. Papa was vermist, we vreesden voor zelfmoord, en jij kwam er doodleuk mee aankakken dat je vond dat papa aandacht trok, het toch nooit zou doen, en dat ik me dus min of meer aanstelde. Ik kon er op dat moment niet op reageren, daar had ik de kracht niet voor, maar het zit me nog steeds heel hoog.

Oh ja, die herinner ik me nog. Dat was vrij pijnlijk, ja hug
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 8:45

Of er een klacht is ingediend bij Actieforum weet ik niet, weet niemand zeker, behalve wellicht de Admin zelf. Maar als er wordt geklaagd, omdat het forum een kopie is van dit forum, dan is dit zeer zeker waar. Alle pijlers zijn hetzelfde, en alleen al "Uitgaan & Vrije Tijd" staan dezelfde topics als hier. angel

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 13 aug 2011 - 8:53

Maura schreef:Of er een klacht is ingediend bij Actieforum weet ik niet, weet niemand zeker, behalve wellicht de Admin zelf. Maar als er wordt geklaagd, omdat het forum een kopie is van dit forum, dan is dit zeer zeker waar. Alle pijlers zijn hetzelfde, en alleen al "Uitgaan & Vrije Tijd" staan dezelfde topics als hier. angel

Ja, en al zou het een kopie zijn..
Wat dan nog?
Het is niet dat het volstaat met haatdragende teksten of leuzen tegen het Yescafe ofzo?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 8:55

Ik heb zelf de link gezien waar de klacht staat.
Dus ja, er is een klacht ingediend.

En duh, natuurlijk staan er dezelfde topics.
Die staan er op het besloten forum waar ik kom ook.
Die staan op practisch elk forum waar vrouwen komen.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte za 13 aug 2011 - 8:55

Ik wist niet dat Zusje dit forum had opgezet en beheerd. Wat gaaf. Weer wat geleerd vandaag.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 9:04

Sassa schreef:Ik heb zelf de link gezien waar de klacht staat.

Ik las op het andere forum trouwens jouw berichtjes met betrekking tot de discussies over opvoeding de laatste tijd. Maar ik heb het idee dat jij de mening van sommige moeders hier heel anders opvat dan bedoeld is.

Dat wilde ik toch even zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 13 aug 2011 - 9:07

Storm schreef:
Francaise_ schreef:
Wat triest.

Waar een beetje googlen al niet goed voor is:

http://ondersteun.actieforum.com/t3425-mijn-forum-is-gekopieerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 9:07

Wordt het tijd voor een bril, Sassa? Het zijn exact dezelfde pijlers met exact dezelfde topics. En dan kun je achter een muur gaan verschuilen, maar het blijft een exacte kopie van deze forum. Je kunt zeggen dat een ander forum er net zo uitziet, maar heb veel vrouwenforums gezien en geen enkele is een kopie van het andere. No en Yesforum zijn identiek.

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 13 aug 2011 - 9:09

Maura schreef:

Wordt het tijd voor een bril, Sassa? Het zijn exact dezelfde pijlers met exact dezelfde topics. En dan kun je achter een muur gaan verschuilen, maar het blijft een exacte kopie van deze forum. Je kunt zeggen dat een ander forum er net zo uitziet, maar heb veel vrouwenforums gezien en geen enkele is een kopie van het andere. No en Yesforum zijn identiek.

Nogmaals, en dan nog?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 9:09

Minneke schreef:

Ik las op het andere forum trouwens jouw berichtjes met betrekking tot de discussies over opvoeding de laatste tijd. Maar ik heb het idee dat jij de mening van sommige moeders hier heel anders opvat dan bedoeld is.

Dat wilde ik toch even zeggen.

Dan moet dat er maar bij gezegd worden want dat kon ik absoluut niet uit de opmerkingen opmaken...
In elk geval niet uit de laatste "discussie".
In het foto topic meen ik.

@ Maura: Ik heb het over TOPICS niet over PIJLERS.
Misshcien moet jij en bril?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 9:10

Die Lisa is dan maar een kinderachtige muts! Laat me raden, zij wil zich vast niet bekend maken...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 9:11

Ik heb een bril, Sassa. Dus ik zie het allemaal heel erg helder. En ik had het over pijlers en topics. Dat jij hier alleen topics van maakt is aan jou. Maar loop mij dan aub niet te corrigeren. Corrigeer liever jezelf. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 9:12

Lize schreef:Die Lisa is dan maar een kinderachtige muts! Laat me raden, zij wil zich vast niet bekend maken...

Naja, ik kan me er ergens wel iets bij voorstellen.
Iemand (Wendy in dit geval) heeft dit forum bedacht.
Daar is tijd in gaan zitten.

Maar ik geloof niet dat dit de manier is.

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 13 aug 2011 - 9:12

Maura schreef:Ik heb een bril, Sassa. Dus ik zie het allemaal heel erg helder. En ik had het over pijlers en topics. Dat jij hier alleen topics van maakt is aan jou. Maar loop mij dan aub niet te corrigeren. Corrigeer liever jezelf. Wink

Stel ik de vraag voor de 3e keer (over brillen gesproken)

En wat dan nog????
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 21 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: