Ik wil me graag even voorstellen
+47
Supertalentje
SuperGrover
Zwoesj
Lynn_
MissBlunt
Tiana
Tsjip
Marin
Atelier Madame
Paper Crown
L!ND@
Bliss
Printje
nisavi
mzcharlotte
Merai
Tazz
Error
luenca
Pien
Lady4
Julia
Snoes
SarahKey
Inge
Susan
Lejow
Gizmo
Starla
ham
TNMN
xxDila
Barbabella
RYW
Suus
Burn
Angela_1986
Chocolate Cookie
Sweety
Caresses
Lavendel
Spring
SoGood
TGR
Melis_je
Tania
Admin
51 plaatsers
Pagina 15 van 21
Pagina 15 van 21 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21
Re: Ik wil me graag even voorstellen
Jaaaa. En in het echt Nikita ofzo toch?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Er is de laatste tijd (ook sinds het begin van het forum maar uberhaupt de laatste jaren op het oude forum) vanalles gezegd wat kwetsend kan zijn voor iemand. Nu is het toevallig uit de hand gelopen. Mozz of Bazinga zijn echt niet schuldiger aan dit gedrag dan iemand anders, de timing was misschien wat ongelukkig. Laten we dus ook vooral niet weer oude kwetsende dingen en verwijten uit de sloot halen want dat het vaker gebeurde is wel duidelijk. Echt niet iedereen is heilig hier hoor en ik denk ook niet dat er mensen zijn die dat over zichzelf zeggen.
En over de functie van het andere forum, eigenlijk zijn de regels zoals ze hier net stonden precies hetzelfde als hier; niet mensen discrimineren of nodeloos kwetsen want als het echt moet worden er mensen geband. En eigenlijk... zo werkt het hier toch precies zo..? Want hoeveel mensen zijn er nu feitelijk geband sinds de oprichting? Niet veel toch?
Ik ben er dus eigenlijk wel voor om niet constant oude kwetsende koeien uit de sloot te halen om iets duidelijk te maken. Een prive gesprek tussen twee mensen, zoals Leaf en TGR werkt toch veel beter?
Ik hoop dat ook dat de mensen op het andere forum weer terug komen en we hier weer gewoon verder kunnen.
En over de functie van het andere forum, eigenlijk zijn de regels zoals ze hier net stonden precies hetzelfde als hier; niet mensen discrimineren of nodeloos kwetsen want als het echt moet worden er mensen geband. En eigenlijk... zo werkt het hier toch precies zo..? Want hoeveel mensen zijn er nu feitelijk geband sinds de oprichting? Niet veel toch?
Ik ben er dus eigenlijk wel voor om niet constant oude kwetsende koeien uit de sloot te halen om iets duidelijk te maken. Een prive gesprek tussen twee mensen, zoals Leaf en TGR werkt toch veel beter?
Ik hoop dat ook dat de mensen op het andere forum weer terug komen en we hier weer gewoon verder kunnen.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk niet dat de oprichters/bedenkers van het Nocafe nog naar het Yescafe komen. Al zou het wel leuk zijn.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik ben denk ik blij dat ik echt alles gemist heb! Hoop dat de rust lekker terugkeert. En de mensen die daar willen komen, daar heen gaan. En mensen die hier blijven lekker gezellig doen
Gast- Gast
Ik heb mijn alweer vaak aangehaalde samenvatting veranderd naar https://yescafe.actieforum.com/t12806p315-ik-wil-me-graag-even-voorstellen#591447. Klopt het zo? Sorry voor het verkeerd aanhalen van gebeurtenissen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:Ik heb mijn alweer vaak aangehaalde samenvatting veranderd naar https://yescafe.actieforum.com/t12806p315-ik-wil-me-graag-even-voorstellen#591447. Klopt het zo? Sorry voor het verkeerd aanhalen van gebeurtenissen.
Oh fijn om te lezen. Kan me voorstellen dat mensen hier heftig op reageren. Wil mijn mening er wel over geven, maar dat heeft geen zin. Gebeurd is gebeurd. Tijd om vooruit te blijven kijken met ons alle
Gast- Gast
Whahaha, nou Nikita lacht wel het laatste dan! Zij zit op een site waar ik ook kom en zij heeft een totale metamorfose ondergaan. Ze is heel erg veranderd in positieve zin. Wel heeft ze nog steeds beessies
Gast- Gast
Melis_je schreef:- Vrijdag in het "Waar is....?"-topicnoemde Mozzarella iemand lelijkvroeg Reva waar iemand met een mannelijk gezicht en een (vieze) oude vriend was. Daarna vroeg Mozzarella waar iemand met (vieze) gele tanden en een teckel was. Een aantal forummers ging erop door en is geband. Toen Mozzarella vernam dat de persoon over wie het ging nog op het forum komt, heeft ze haar bericht direct verwijderd.
- Iemand stuurde onder een nieuw account CBL een PM met 'Aap'. CBL opende een topic daarover, waarop Bazinga een grap uithaalde door 'schaap' en 'geit?' te pm'en. Vanwege het kwetsen is Bazinga geband. Ze maakte een nieuw account om uitleg te vragen, maar dat is tegen de banregels en daarom kreeg ze een IPban.
Mozzarella en Bazinga hebben een nieuw forum opgezet, nocafe op actieforum.com, waarbeledigen is toegestaangeen censuur is. Beledigen is niet toegestaan, maar Mozzarella's grens ligt ergens anders dan die van Yescafe. Bazinga heeft onder een ander IPadres een nieuw account gemaakt hier.
Wendy/Zusje blijkt dit forum gemaakt te hebben. Zusje heeft aangeboden de IPban te verwijderen als Bazinga nocafe verwijderd. Bazinga wil dat niet omdat nocafe ook van Mozz is, dus ze houdt haar ban, maar Bazinga post niet meer op nocafe.
Op Nocafe en hier hebben sommige gebruikers verteld wat ze nou echt van een aantal forummers vinden wat heeft geleid tot lange discussies. Je kunt nu kiezen in welk kamp je wil of dat je geen kampen wil ;-).
Je verhaal klopt nog steeds niet
Gast- Gast
Jij kan ook best aardig zijn, houden zo.Puuc schreef:Whahaha, nou Nikita lacht wel het laatste dan! Zij zit op een site waar ik ook kom en zij heeft een totale metamorfose ondergaan. Ze is heel erg veranderd in positieve zin. Wel heeft ze nog steeds beessies
Gast- Gast
Purple schreef:Jij kan ook best aardig zijn, houden zo.Puuc schreef:Whahaha, nou Nikita lacht wel het laatste dan! Zij zit op een site waar ik ook kom en zij heeft een totale metamorfose ondergaan. Ze is heel erg veranderd in positieve zin. Wel heeft ze nog steeds beessies
Dat kan ik ook ja. Maar mijn negatieve shit werd dan ook wel erg goed onthouden.
Gast- Gast
Purple schreef:Jij kan ook best aardig zijn, houden zo.Puuc schreef:Whahaha, nou Nikita lacht wel het laatste dan! Zij zit op een site waar ik ook kom en zij heeft een totale metamorfose ondergaan. Ze is heel erg veranderd in positieve zin. Wel heeft ze nog steeds beessies
Gast- Gast
Correct me if i'm wrong maar dat gebeurt meestal als de meeste posts een negatieve ondertoon hebben...Puuc schreef:Dat kan ik ook ja. Maar mijn negatieve shit werd dan ook wel erg goed onthouden.
Gast- Gast
Dat komt omdat je bijna altijd negatieve reacties plaatst....Puuc schreef:Purple schreef:Jij kan ook best aardig zijn, houden zo.Puuc schreef:Whahaha, nou Nikita lacht wel het laatste dan! Zij zit op een site waar ik ook kom en zij heeft een totale metamorfose ondergaan. Ze is heel erg veranderd in positieve zin. Wel heeft ze nog steeds beessies
Dat kan ik ook ja. Maar mijn negatieve shit werd dan ook wel erg goed onthouden.
En nee ik loop niet weer op je te vitten omdat jouw naam er eenmaal staat, hoor. Ik hou gewoon niet van zo'n attitude..
Gast- Gast
Nou boeiend of Bazinga er nog wel of niet komt. Wil jij zo graag laten weten dat je inside information hebt of wat?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Melis_je schreef:Ik heb mijn alweer vaak aangehaalde samenvatting veranderd naar https://yescafe.actieforum.com/t12806p315-ik-wil-me-graag-even-voorstellen#591447. Klopt het zo? Sorry voor het verkeerd aanhalen van gebeurtenissen.
Er is een reden dat niemand zich durfde te wagen aan een samenvatting
Gast- Gast
June schreef:Er is een reden dat niemand zich durfde te wagen aan een samenvatting
Omdat die, als die klaar is, ook 50 pagina's telt :cyclops: ?
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:June schreef:Er is een reden dat niemand zich durfde te wagen aan een samenvatting
Omdat die, als die klaar is, ook 50 pagina's telt :cyclops: ?
Haha precies. Na aanpassingen van iedereen wel
Gast- Gast
Storm schreef:Dat komt omdat je bijna altijd negatieve reacties plaatst....Puuc schreef:Purple schreef:Jij kan ook best aardig zijn, houden zo.Puuc schreef:Whahaha, nou Nikita lacht wel het laatste dan! Zij zit op een site waar ik ook kom en zij heeft een totale metamorfose ondergaan. Ze is heel erg veranderd in positieve zin. Wel heeft ze nog steeds beessies
En nee ik loop niet weer op je te vitten omdat jouw naam er eenmaal staat, hoor. Ik hou gewoon niet van zo'n attitude..
:face:
Gast- Gast
Lavendel schreef:Nou boeiend of Bazinga er nog wel of niet komt. Wil jij zo graag laten weten dat je inside information hebt of wat?
Helemaal niet. Alleen klopt het gewoon niet. Melisje hoeft dan net zo goed niet te doen alsof ze het zo goed weet.
Gast- Gast
Storm schreef:Dat komt omdat je bijna altijd negatieve reacties plaatst....Puuc schreef:Purple schreef:Jij kan ook best aardig zijn, houden zo.Puuc schreef:Whahaha, nou Nikita lacht wel het laatste dan! Zij zit op een site waar ik ook kom en zij heeft een totale metamorfose ondergaan. Ze is heel erg veranderd in positieve zin. Wel heeft ze nog steeds beessies
Ik begrijp überhaupt niet dat jij weer reageert. Ik hou niet van jouw attitude dus als we daar over gaan beginnen.
Gast- Gast
Puuc schreef:Lavendel schreef:Nou boeiend of Bazinga er nog wel of niet komt. Wil jij zo graag laten weten dat je inside information hebt of wat?
Helemaal niet. Alleen klopt het gewoon niet. Melisje hoeft dan net zo goed niet te doen alsof ze het zo goed weet.
Nou poe poe, dat doet ze inderdaad. Ze probeert helemaal niet behulpzaam te zijn en voor andere mensen wat samen te vatten.
Gast- Gast
Puuc schreef:
Ik begrijp überhaupt niet dat jij weer reageert. Ik hou niet van jouw attitude dus als we daar over gaan beginnen.
Heerlijk die positieve instelling !
Gast- Gast
June schreef:Puuc schreef:
Joh laten we nou eerlijk zijn. Ik vind het leuk voor Nikita dat zij zo onwijs veranderd is dus vond het `wel grappig` te lezen hoe ze hier nog steeds omschreven werd. Waarop ik haar verandering dus vertelde. Purple vind dat aardig van en dat ik het dus wel kan. Waarop ik reageer dat ik dat ook kan maar dat negatieve dingen altijd sneller onthouden worden, dat klopt ook. Ik heb echt wel meer dan eens iets aardigs gezegd hier, kom op zeg. Alleen als me iets dwars zat of ik was het ergens niet mee eens zei ik het ook. En misschien met minder tact dan irl of als anderen.
Waarom moet Storm dan in godsnaam over attitude beginnen?? Get a life.
Gast- Gast
Puuc schreef:June schreef:Puuc schreef:
Joh laten we nou eerlijk zijn. Ik vind het leuk voor Nikita dat zij zo onwijs veranderd is dus vond het `wel grappig` te lezen hoe ze hier nog steeds omschreven werd. Waarop ik haar verandering dus vertelde. Purple vind dat aardig van en dat ik het dus wel kan. Waarop ik reageer dat ik dat ook kan maar dat negatieve dingen altijd sneller onthouden worden, dat klopt ook. Ik heb echt wel meer dan eens iets aardigs gezegd hier, kom op zeg. Alleen als me iets dwars zat of ik was het ergens niet mee eens zei ik het ook. En misschien met minder tact dan irl of als anderen.
Waarom moet Storm dan in godsnaam over attitude beginnen?? Get a life.
+ Lejows stopwoordje
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 15 van 21 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21
Soortgelijke onderwerpen
» Voorstellen!
» Even voorstellen...
» Even voorstellen!
» ik zal me even voorstellen
» Even voorstellen