Ik wil me graag even voorstellen
+47
Supertalentje
SuperGrover
Zwoesj
Lynn_
MissBlunt
Tiana
Tsjip
Marin
Atelier Madame
Paper Crown
L!ND@
Bliss
Printje
nisavi
mzcharlotte
Merai
Tazz
Error
luenca
Pien
Lady4
Julia
Snoes
SarahKey
Inge
Susan
Lejow
Gizmo
Starla
ham
TNMN
xxDila
Barbabella
RYW
Suus
Burn
Angela_1986
Chocolate Cookie
Sweety
Caresses
Lavendel
Spring
SoGood
TGR
Melis_je
Tania
Admin
51 plaatsers
Pagina 9 van 21
Pagina 9 van 21 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 21
Re: Ik wil me graag even voorstellen
Ik had je al een pm gestuurd, want dacht kan het beter via pm doen dan hier vragen.ham schreef:Inge, ik heb idd een ban onder Reva. Een 48u ban.
Maar misschien zit ik mis, maar ben er benieuwd naar.
Heeft Bazinga nou een lange IP ban omdat ze een nieuw account aanmaakte?
Want als jij wel onder nieuwe naam mag forummen snap ik dat niet.
Maar misschien is er een andere reden voor die IP ban?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Inge schreef:Ik had je al een pm gestuurd, want dacht kan het beter via pm doen dan hier vragen.ham schreef:Inge, ik heb idd een ban onder Reva. Een 48u ban.
Ik weet niet wat voor ban Bazinga heeft, alleen welke ik zelf heb
ham- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 70
Registratiedatum : 25-07-11
Ik ben er even helemaal weg van. Ik ga er eens goed over nadenken wat ik nog van dit of het ander forum verwacht. Het is achterbaks wat er nu allemaal gebeurd en daar ben ik niet van.
Gast- Gast
Ik zeg helemaal niets over de inhoud. We hebben ons punt gemaakt. Jij houdt van provoceren en ik vind het kwetsend. Punt.TGR schreef:Ik wil graag nog even melden dat Française mij eventueel wel wilde komen opzoeken als ik niet zou stoppen met provoceren. Dit las ik op het andere forum. Via PM heb ik haar uitgenodigd om bij Paagman eerst een woordenboek door te lezen en af te sluiten met boeken over filosofie en oncologie. Want ik zie het al helemaal uit zijn verband worden getrokken op het andere forum. Dreigementen, daar doe ik niet aan. Koffiedrinken en er eens over praten tot het een helder verhaal is, wel.
Gast- Gast
Gizmo ik denk dat francaise wel weet waar ik op doel qua mekkeren over een woord terwijl je zelf iemand belachelijk maakt die overspannen is. En tgr, ik ben het helemaal met je eens.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
TGR schreef:Ik wil graag nog even melden dat Française mij eventueel wel wilde komen opzoeken als ik niet zou stoppen met provoceren. Dit las ik op het andere forum. Via PM heb ik haar uitgenodigd om bij Paagman eerst een woordenboek door te lezen en af te sluiten met boeken over filosofie en oncologie. Want ik zie het al helemaal uit zijn verband worden getrokken op het andere forum. Dreigementen, daar doe ik niet aan. Koffiedrinken en er eens over praten tot het een helder verhaal is, wel.
Maar Tgr, zij en meerdere mensen hebben toch aangegeven die andere betekenis best te kennen maar het alsnog niet fijn te vinden wanneer het gebruikt wordt? Wat zijn nu stuurt is fout maar het niet respecteren dat mensen dit woord niet willen horen ook.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Francaise_ schreef:Ik zeg helemaal niets over de inhoud. We hebben ons punt gemaakt. Jij houdt van provoceren en ik vind het kwetsend. Punt.TGR schreef:Ik wil graag nog even melden dat Française mij eventueel wel wilde komen opzoeken als ik niet zou stoppen met provoceren. Dit las ik op het andere forum. Via PM heb ik haar uitgenodigd om bij Paagman eerst een woordenboek door te lezen en af te sluiten met boeken over filosofie en oncologie. Want ik zie het al helemaal uit zijn verband worden getrokken op het andere forum. Dreigementen, daar doe ik niet aan. Koffiedrinken en er eens over praten tot het een helder verhaal is, wel.
Jij niet, maar ik ken Lejow langer dan vandaag
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Lavendel schreef:TGR schreef:Ik wil graag nog even melden dat Française mij eventueel wel wilde komen opzoeken als ik niet zou stoppen met provoceren. Dit las ik op het andere forum. Via PM heb ik haar uitgenodigd om bij Paagman eerst een woordenboek door te lezen en af te sluiten met boeken over filosofie en oncologie. Want ik zie het al helemaal uit zijn verband worden getrokken op het andere forum. Dreigementen, daar doe ik niet aan. Koffiedrinken en er eens over praten tot het een helder verhaal is, wel.
Maar Tgr, zij en meerdere mensen hebben toch aangegeven die andere betekenis best te kennen maar het alsnog niet fijn te vinden wanneer het gebruikt wordt? Wat zijn nu stuurt is fout maar het niet respecteren dat mensen dit woord niet willen horen ook.
Eens!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
TGR schreef:Ik wil graag nog even melden dat Française mij eventueel wel wilde komen opzoeken als ik niet zou stoppen met provoceren. Dit las ik op het andere forum. Via PM heb ik haar uitgenodigd om bij Paagman eerst een woordenboek door te lezen en af te sluiten met boeken over filosofie en oncologie. Want ik zie het al helemaal uit zijn verband worden getrokken op het andere forum. Dreigementen, daar doe ik niet aan. Koffiedrinken en er eens over praten tot het een helder verhaal is, wel.
Nu trek jij dingen uit zijn verband, TGR. Dat is niet eerlijk. Je hebt haar heel erg gekwetst, en ze vraagt op het andere forum of dat open blijft, omdat ze zo boos is op jou, en daarbij gebruikt ze woorden als 'voordat ik TGRs adres opzoek om haar wat aan te doen'. Ongelukkige uiting, maar kom nou, zeg. Jij voelt je geen seconde bedreigt hierdoor, en je zet dit alleen maar hier neer om de hetze op te voeren. Als ik tegen mijn kinderen zeg dat ik ze achter het behang wil plakken is dat ook niet bepaald dreigement, of wel?
Snap je nou werkelijk waar niet dat je haar echt keihard op haar ziel getrapt hebt? Wil je nou zo graag een compliment over hoe fantastisch jij het oplost door samen een boek over oncologie te gaan lezen?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
TGR schreef:Francaise_ schreef:Ik zeg helemaal niets over de inhoud. We hebben ons punt gemaakt. Jij houdt van provoceren en ik vind het kwetsend. Punt.TGR schreef:Ik wil graag nog even melden dat Française mij eventueel wel wilde komen opzoeken als ik niet zou stoppen met provoceren. Dit las ik op het andere forum. Via PM heb ik haar uitgenodigd om bij Paagman eerst een woordenboek door te lezen en af te sluiten met boeken over filosofie en oncologie. Want ik zie het al helemaal uit zijn verband worden getrokken op het andere forum. Dreigementen, daar doe ik niet aan. Koffiedrinken en er eens over praten tot het een helder verhaal is, wel.
Jij niet, maar ik ken Lejow langer dan vandaag
Wat nou weer...
Lejow- Lady Post-a-lot
RYW schreef:TGR schreef:Ik wil graag nog even melden dat Française mij eventueel wel wilde komen opzoeken als ik niet zou stoppen met provoceren. Dit las ik op het andere forum. Via PM heb ik haar uitgenodigd om bij Paagman eerst een woordenboek door te lezen en af te sluiten met boeken over filosofie en oncologie. Want ik zie het al helemaal uit zijn verband worden getrokken op het andere forum. Dreigementen, daar doe ik niet aan. Koffiedrinken en er eens over praten tot het een helder verhaal is, wel.
Nu trek jij dingen uit zijn verband, TGR. Dat is niet eerlijk. Je hebt haar heel erg gekwetst, en ze vraagt op het andere forum of dat open blijft, omdat ze zo boos is op jou, en daarbij gebruikt ze woorden als 'voordat ik TGRs adres opzoek om haar wat aan te doen'. Ongelukkige uiting, maar kom nou, zeg. Jij voelt je geen seconde bedreigt hierdoor, en je zet dit alleen maar hier neer om de hetze op te voeren. Als ik tegen mijn kinderen zeg dat ik ze achter het behang wil plakken is dat ook niet bepaald dreigement, of wel?Snap je nou werkelijk waar niet dat je haar echt keihard op haar ziel getrapt hebt? Wil je nou zo graag een compliment over hoe fantastisch jij het oplost door samen een boek over oncologie te gaan lezen?
Ik mag hopen van niet
En verder, ook weer eens haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Over eerlijk gesproken, tgr gebruikt een woord, mensen vinden dat kwetsend, tgr legt uit dat dat niet zo bedoeld is, omdat de betekenis anders is en zij toen zij dit woord gebruikte niet aan de ziekte dacht (omdat dit niks met elkaar te maken heeft), en hier word vervolgens op voortgeborduurd alsof tgr dit woord expres nog een aantal keren gebruikt, met als doel mensen kwetsen. Dat vind ik nog eens dingen uit zijn verband trekken.
Starla- Prater
Starla schreef:Over eerlijk gesproken, tgr gebruikt een woord, mensen vinden dat kwetsend, tgr legt uit dat dat niet zo bedoeld is, omdat de betekenis anders is en zij toen zij dit woord gebruikte niet aan de ziekte dacht (omdat dit niks met elkaar te maken heeft), en hier word vervolgens op voortgeborduurd alsof tgr dit woord expres nog een aantal keren gebruikt, met als doel mensen kwetsen. Dat vind ik nog eens dingen uit zijn verband trekken.
Maple en Française gaven aan dat ze het als kwetsend hebben ervaren, en TGR is vervolgens doorgegaan met verdedigen waarom zij volgens haar geen fout heeft gemaakt. Als je dan iets zegt als 'ik bedoelde het niet rot, maar als je er last van hebt dan stop ik er wel mee', dan vind ik dat je goed reageert. Dit vind ik schandalig.
En ik kan me niet zo herinneren dat Française overspannenheid belachelijk heeft gemaakt. Bij mijn weten was dat iemand anders waarvan niemand weet wie er nou achter schuilt.
RYW- Ratel
De jongeren die op mijn werk wonen gebruiken dat woord ook graag... die mogen gelijk naar hun kamer vertrekken als ze schelden met het woord kanker, maar ook als ze het woord kankeren gebruiken.
Overigens ken ik het woord als uitdrukking wel, maar vind het een onnodig woord. Ik snap beide kanten wel wat dat betreft. Het is niet zo bedoeld en niet bij nagedacht toen ze het zo typte... aan de andere kant snap ik ook dat het kwetsend over komt... maar reageer dan met sorry niet bij nagedacht ipv hele discussies
Ik weet ook alleen maar van horen zeggen natuurlijk.
Maar wat ik begreep had Bazinga een 48uurs ban. Ze heeft een nieuw account aangemaakt, volgens mij iets gevraagd over haar ban en toen een lange IP ban
Overigens ken ik het woord als uitdrukking wel, maar vind het een onnodig woord. Ik snap beide kanten wel wat dat betreft. Het is niet zo bedoeld en niet bij nagedacht toen ze het zo typte... aan de andere kant snap ik ook dat het kwetsend over komt... maar reageer dan met sorry niet bij nagedacht ipv hele discussies
ham schreef:Inge schreef:Ik had je al een pm gestuurd, want dacht kan het beter via pm doen dan hier vragen.ham schreef:Inge, ik heb idd een ban onder Reva. Een 48u ban.
Maar wat ik begreep had Bazinga een 48uurs ban. Ze heeft een nieuw account aangemaakt, volgens mij iets gevraagd over haar ban en toen een lange IP ban
Laatst aangepast door Inge op za 13 aug 2011 - 0:08; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
Inge schreef:ham schreef:Inge schreef:Ik had je al een pm gestuurd, want dacht kan het beter via pm doen dan hier vragen.ham schreef:Inge, ik heb idd een ban onder Reva. Een 48u ban.
Bijna... ze had een 48-uurs ban verwacht, omdat die kennelijk gebruikelijk is voor zoiets (?weet ik niet?) maar kreeg een twee-weken ban. Ze maakte een nieuw account aan om te vragen waarom zij 2 weken had gekregen, maar voor ze die vraag kon stellen had ze al een IP-ban gekregen, heb ik begrepen.
RYW- Ratel
Dat was hem idd RYW
ik dacht al ik mis een stukje, maar wist niet meer wat
ik dacht al ik mis een stukje, maar wist niet meer wat
Inge- Ratel
Technisch gezien heeft ze toch ook geen fout gemaakt? Het betekend immers wat anders. Ze zegt zelfs dat ze helemaal niet aan de ziekte gedacht heeft toen ze dat typte, wat ik zelf opvat als een 'sorry niet aan gedacht'.
Daarna word er toch nog hysterisch over gedaan, alsof ze het expres doet.
En het belachelijk maken zelf word door iemand anders gedaan, maar zij gaat daar net zo hard op in.
En het belachelijk maken zelf word door iemand anders gedaan, maar zij gaat daar net zo hard op in.
Starla- Prater
Starla schreef:Technisch gezien heeft ze toch ook geen fout gemaakt? Het betekend immers wat anders. Ze zegt zelfs dat ze helemaal niet aan de ziekte gedacht heeft toen ze dat typte, wat ik zelf opvat als een 'sorry niet aan gedacht'.
Nou, ik haal geen 'sorry niet aan gedacht' uit een tekst als 'ik vind niet dat ik wat fout heb gedaan'. Kom nou. Als je nou onbedoeld iemand kwetst, en je merkt dat het hard aankomt, dan ga je toch niet zitten verdedigen waarom jij technisch gezien taalkundig gelijk zou hebben? Dan zit je toch jezelf te verdedigen en er een strijd van te maken dat zij een woord als kankeren niet verkeerd 'mogen' opvatten omdat het woordenboek het zegt? Vind je dat nou oprecht normaal?
RYW- Ratel
Maar de discussie gaat van twee kanten door, Francaise kan er ook gewoon over ophouden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Maar de discussie gaat van twee kanten door, Francaise kan er ook gewoon over ophouden.
Bij mijn weten heeft ze dat al gedaan. Het is TGR die nu in dit topic nog even komt melden wat er op het andere forum uren geleden gezegd is. En ik ga er over door omdat ik het bij de beesten af vind hoe dit gaat nu, en omdat ik zwaar teleurgesteld ben in een aantal dingen die er gebeuren.
RYW- Ratel
Ik reageer toch ook niet. We hebben ons punt gemaakt.Susan schreef:Maar de discussie gaat van twee kanten door, Francaise kan er ook gewoon over ophouden.
Gast- Gast
RYW schreef:Susan schreef:Maar de discussie gaat van twee kanten door, Francaise kan er ook gewoon over ophouden.
Bij mijn weten heeft ze dat al gedaan. Het is TGR die nu in dit topic nog even komt melden wat er op het andere forum uren geleden gezegd is. En ik ga er over door omdat ik het bij de beesten af vind hoe dit gaat nu, en omdat ik zwaar teleurgesteld ben in een aantal dingen die er gebeuren.
Ik ga geen sorry zeggen als ik niet vind dat ik iets verkeerd heb gezegd. Ik vind het wel jammer dat er mensen zijn die hier aanstoot aan nemen. Ik snap het echter niet en ga daarom ook niemand mijn excuses aanbieden.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Susan schreef:Maar de discussie gaat van twee kanten door, Francaise kan er ook gewoon over ophouden.
dat bedoelde ik idd ook
Inge- Ratel
TGR schreef:RYW schreef:Susan schreef:Maar de discussie gaat van twee kanten door, Francaise kan er ook gewoon over ophouden.
Ik ga geen sorry zeggen als ik niet vind dat ik iets verkeerd heb gezegd. Ik vind het wel jammer dat er mensen zijn die hier aanstoot aan nemen. Ik snap het echter niet en ga daarom ook niemand mijn excuses aanbieden.
Dit is al heel wat anders dan 'jamaar ik heb toevallig wel gelijk' of woorden van gelijke strekking die je eerder gebruikte. Dat je je gelijk taalkundig probeert te halen is één ding. Maar dat jij jouw gelijk belangrijker vindt dan iemand anders zijn gevoelens, dat vind ik kwalijk.
Edit: en dan heb ik het nog niet eens over het oprakelen dmv iets van het andere forum uit zijn context te trekken en hier op te zetten om de boel weer op te fokken. Dat valt me echt enorm van jou tegen. Daarbij komt mijn irritatie niet alleen van jou, maar van het hele hypocriete gedoe en het continue 'mij valt niets te verwijten' toontje dat heerst. Dat moet ik niet in zijn geheel op jou afreageren, en daarvoor sorry.
Laatst aangepast door RYW op za 13 aug 2011 - 0:19; in totaal 1 keer bewerkt
RYW- Ratel
Dan vatten we dat allebei anders op. Ik vind dat iemand die niks fout heeft gedaan zich mag verdedigen, ik vind ook dat je niet moedwillig iemand mag kwetsen, zij geeft aan dat ze dit niet moedwillig heeft gedaan, omdat dit iets anders betekend, en dat ze er dus niet aan dacht iemand te kwetsen, dus ik begrijp inderdaad niet waarom er zo'n drama van word gemaakt.
Mag je dan in je verdediging het woord ook niet gebruiken? Er komt nota bene zelf iemand op de proppen met een vergelijking van puber die het woord kankerrooster oid gebruikt. Maar dan mag het kennelijk weer wel?
Mag je dan in je verdediging het woord ook niet gebruiken? Er komt nota bene zelf iemand op de proppen met een vergelijking van puber die het woord kankerrooster oid gebruikt. Maar dan mag het kennelijk weer wel?
Starla- Prater
Pagina 9 van 21 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 21
Soortgelijke onderwerpen
» Voorstellen!
» Even voorstellen...
» Even voorstellen!
» ik zal me even voorstellen
» Even voorstellen
» Even voorstellen...