Ik wil me graag even voorstellen
+47
Supertalentje
SuperGrover
Zwoesj
Lynn_
MissBlunt
Tiana
Tsjip
Marin
Atelier Madame
Paper Crown
L!ND@
Bliss
Printje
nisavi
mzcharlotte
Merai
Tazz
Error
luenca
Pien
Lady4
Julia
Snoes
SarahKey
Inge
Susan
Lejow
Gizmo
Starla
ham
TNMN
xxDila
Barbabella
RYW
Suus
Burn
Angela_1986
Chocolate Cookie
Sweety
Caresses
Lavendel
Spring
SoGood
TGR
Melis_je
Tania
Admin
51 plaatsers
Pagina 8 van 21
Pagina 8 van 21 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 21
Re: Ik wil me graag even voorstellen
Lejow schreef:xxDila schreef:Lejow schreef:xxDila schreef:RYW schreef:Trisha vroeg me via Whatsapp of ik wilde laten weten dat zij als Frutsel weer geband is, omdat ze het nocafe-forum niet uit de lucht haalt, en dat Mozz d'r account verwijderd is van yescafe.
Dat gaat wel heel ver...
Serieus... Ik heb hier echt geen woorden meer voor.
Wat een trieste bedoeling... Admin... Wat wil je nou? Dat iedereen hier blijft? Wat een kut reden om Frutsel nu ook te bannen zeg en om dan als smoesje te geven 'Ik los het pas op als je het andere forum delete'. Het lijkt de kleuterklas wel: JIJ MAG ALLEEN OP MIJN FEESTJE KOMEN ALS IK OOK OP DE JOUWE MAG KOMEN
Ongelofelijk..
Hmm, misschien worden wij en met ons nog een paar straks ook nog geband/verwijderd aangezien wij daar ook een account hebben..
Spannend!!!
Flauw ...
Gast- Gast
Ik snap het van beide kanten wel. Natuurlijk is het rot als je hard gewerkt hebt en nog steeds hard werkt om een forum te laten bestaan en je krijgt commentaar op je beslissingen, of je nu ingrijpt of niet. Natuurlijk voelt dat als stank voor dank, zeker als je al niet lekker in je vel zit. Het zijn alleen wel dingen die er nou eenmaal bij horen op fora waar actief wordt gepost en waar zo af en toe een akkefietje is. Niet iedereen is het met je eens, mensen kiezen ervoor om dat te uiten en daar zul je toch boven moeten staan. Soms kun je dat om wat voor reden dan ook even niet en dan escaleert het, volgens mij gebeurt ook dat op ieder forum wel eens, het waait wel weer over.
Het is wel zo dat mensen naar aanleiding van hun ban of omdat ze het ergens niet mee eens zijn besluiten om buiten dit forum om een ander forum te starten met andere regels, dat dat iets is wat compleet buiten jouw macht ligt. Het kan allemaal wel heel ondankbaar voelen, maar je kunt het niet maken om om die reden sancties te gaan uitdelen. Je moet wel objectief blijven en wat er buiten jouw eigen forum gebeurt, gebeurt buiten jouw eigen forum.
Het is wel zo dat mensen naar aanleiding van hun ban of omdat ze het ergens niet mee eens zijn besluiten om buiten dit forum om een ander forum te starten met andere regels, dat dat iets is wat compleet buiten jouw macht ligt. Het kan allemaal wel heel ondankbaar voelen, maar je kunt het niet maken om om die reden sancties te gaan uitdelen. Je moet wel objectief blijven en wat er buiten jouw eigen forum gebeurt, gebeurt buiten jouw eigen forum.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Starla schreef:Dat bedoel ik dus ook. Ik snap dat tgr die 2 niet met elkaar vergelijkt omdat t niks met elkaar te maken heeft. Ik snap ook dat het woord wel kwetsend voor iemand anders kan overkomen omdat het woord er in zit, daarom gebruik ik het woord zelf ook nooit. Maar daarom vind ik alsnog dat er wel heel star op gereageerd word. Tgr geeft toch aan dat ze niet aan de ziekte dacht toen ze dat typte. Dan hoeven mensen toch niet meteen te gaan doen alsof zij dit met opzet doet om het als krachtterm te gebruiken en hier weer stampij over te maken. In mijn ogen heb je dan een misverstand, is niet zo bedoeld, klaar.
Op dat andere forum zitten toch dezelfde mensen die hier ook zitten?
Er wordt aangegeven dat het kwetsend is, en dan nog wil diegene zich daar niet aan aanpassen... Daar valt men over.
Je bracht dat over overspannenheid, alsof degenen die kankeren niet kunnen uitstaan, hetgene over overspannenheid gezegd hebben. Het één staat los van het ander.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Susan schreef:Ik snap het van beide kanten wel. Natuurlijk is het rot als je hard gewerkt hebt en nog steeds hard werkt om een forum te laten bestaan en je krijgt commentaar op je beslissingen, of je nu ingrijpt of niet. Natuurlijk voelt dat als stank voor dank, zeker als je al niet lekker in je vel zit. Het zijn alleen wel dingen die er nou eenmaal bij horen op fora waar actief wordt gepost en waar zo af en toe een akkefietje is. Niet iedereen is het met je eens, mensen kiezen ervoor om dat te uiten en daar zul je toch boven moeten staan. Soms kun je dat om wat voor reden dan ook even niet en dan escaleert het, volgens mij gebeurt ook dat op ieder forum wel eens, het waait wel weer over.
Amen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Theedoosje schreef:Lejow schreef:xxDila schreef:Lejow schreef:xxDila schreef:RYW schreef:Trisha vroeg me via Whatsapp of ik wilde laten weten dat zij als Frutsel weer geband is, omdat ze het nocafe-forum niet uit de lucht haalt, en dat Mozz d'r account verwijderd is van yescafe.
Dat gaat wel heel ver...
Serieus... Ik heb hier echt geen woorden meer voor.
Wat een trieste bedoeling... Admin... Wat wil je nou? Dat iedereen hier blijft? Wat een kut reden om Frutsel nu ook te bannen zeg en om dan als smoesje te geven 'Ik los het pas op als je het andere forum delete'. Het lijkt de kleuterklas wel: JIJ MAG ALLEEN OP MIJN FEESTJE KOMEN ALS IK OOK OP DE JOUWE MAG KOMEN
Ongelofelijk..
Hmm, misschien worden wij en met ons nog een paar straks ook nog geband/verwijderd aangezien wij daar ook een account hebben..
Spannend!!!
Flauw ...
Wat nou flauw... Zo gaat het toch?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Nou alsof ze nu iedereen gaat bannen als je daar zit kom op zeg. Je moet wel wat gezegd of gedaan hebben denk ik voor je geband wordt naar mijn idee.
Gast- Gast
Lejow schreef:
Wat nou flauw... Zo gaat het toch?
Zo gaat het helemaal niet. En dat weet je best.
Gast- Gast
Mozz is op eigen verzoek verwijderd en Frutsel is niet verwijderd of verbannen. Jammer dat zo veel verdraaid wordt, ik had een positieve insteek met dit topic maar blijkbaar zit dat er even niet in...
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10
Jeetje ja zo krijg je de verhalen de wereld wel in ja door dingen te verdraaien.
Wen ik heb het dan niet tegen jou jij doet echt je best voor het forum.
Wen ik heb het dan niet tegen jou jij doet echt je best voor het forum.
Gast- Gast
Ik vond het met een ipban al erg sterk dat ze zichzelf gewoon weer kon aanmelden op het forum. Al is alles mogelijk wanneer je aan het logeren bent bij een ander. Dus daar ging ik maar even vanuit.
Gast- Gast
HeartBeat schreef:Meiden serieus....laat het gewoon rusten.
mee eens.
De meiden die op het andere forum willen en zitten prima, meiden hier prima.
Laten we lekker gezellig verder gaan met een leuk forum wat het wel was.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:HeartBeat schreef:Meiden serieus....laat het gewoon rusten.
mee eens.
.
Gast- Gast
+1Theedoosje schreef:HeartBeat schreef:Meiden serieus....laat het gewoon rusten.
mee eens.
Iedereen vindt vast wel weer haar (en een paar zijn?) plekje. Of dat nou hier of daar is, of op allebei
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Admin schreef:Mozz is op eigen verzoek verwijderd en Frutsel is niet verwijderd of verbannen. Jammer dat zo veel verdraaid wordt, ik had een positieve insteek met dit topic maar blijkbaar zit dat er even niet in...
Ik heb ook aangegeven dat ik niet weet of het verwijderen op Mozz d'r initiatief was of op het jouwe. En volgens Trisha krijgt zij de meling: je bent verbannen van dit forum.
Ze zegt dat ze een IP-ban heeft maar een programma die haar een nieuwe IP geeft, en zo kon ze terugkomen als Frutsel.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik laat het nog even niet rusten, want nu lijkt het alsof IK dingen verdraai, omdat ik Trisha's berichten heb doorgegeven. En ik verdraai helemaal niks, dus dat wil ik wel even rechtgezet hebben.
RYW- Ratel
RYW schreef:Ik laat het nog even niet rusten, want nu lijkt het alsof IK dingen verdraai, omdat ik Trisha's berichten heb doorgegeven. En ik verdraai helemaal niks, dus dat wil ik wel even rechtgezet hebben.
Je was doorgeefluik. Voor mij ben je iig geen verdraaier.
Gast- Gast
Maura schreef:RYW schreef:Ik laat het nog even niet rusten, want nu lijkt het alsof IK dingen verdraai, omdat ik Trisha's berichten heb doorgegeven. En ik verdraai helemaal niks, dus dat wil ik wel even rechtgezet hebben.
Dank je. Daarbij... Trisha kan gewoon echt niet inloggen, ze krijgt de melding gebanned te zijn.
RYW- Ratel
RYW schreef:Maura schreef:RYW schreef:Ik laat het nog even niet rusten, want nu lijkt het alsof IK dingen verdraai, omdat ik Trisha's berichten heb doorgegeven. En ik verdraai helemaal niks, dus dat wil ik wel even rechtgezet hebben.
Dank je. Daarbij... Trisha kan gewoon echt niet inloggen, ze krijgt de melding gebanned te zijn.
Ik ben nog nooit gebanned, dus weet niet wat voor melding je dan krijgt. Het zijn woorden tegen woorden en om me daarin te mengen heb ik veel te veel weekend.
Gast- Gast
Susan, mooi gezegd.
Ik dacht dat wel algemeen bekend was dat Wendy admin was
Ben blij met dit forum en dat het is opgezet nadat het officiële yes forum dicht gegaan is. Heb meerdere meiden hier beter leren kennen en leuk contact mee.
Zou dan op dit moment ook absoluut niet zonder het forum willen omdat er genoeg leuke meiden forummen.
+ daarbij vind ik dat je / jullie het prima doen... alleen sommige keuzes van gister snap ik niet helemaal
Dat er aan alle kanten fouten gemaakt zijn dat is wel duidelijk. Was gister zelf een dagje naar Amsterdam dus heb niet alles meegekregen, heb zo afentoe via mobiel wat bijgelezen en 's avonds het 1 en ander bijgelezen.
Wat ik mij afvraag; "Heeft Bazinga een lange ip ban gekregen omdat ze onder een nieuw account kwam en zodoende haar ban omzeilde?" Want als dat de reden is, er is toch nog iemand met een ban die onder een andere naam forumt/forummed/forumd (jeetje hoe schrijf je dat?) Of heeft diegene geen ban?
Tris geeft haar fouten toe, ja misschien heeft ze dingen gezegd die niet handig waren maar kom op he, maken we allemaal niet wel eens een fout.
Ik heb meerdere mensen dingen zien zeggen die niet bepaald aardig zijn.
Ow daarbij hetgeen wat op het andere forum gezegd is, is door iemand gezegd die zich anoniem had aangemeld, dus niet bekend wie, is geloof ik door 1 iemand op door gegaan.
jammer dat het zo moet gaan... we kunnen toch ook allemaal denken "Wat gebeurd is is gebeurd, laten we met een schone lei verder gaan (voor zover dat mogelijk is?)"
Ik dacht dat wel algemeen bekend was dat Wendy admin was
Ben blij met dit forum en dat het is opgezet nadat het officiële yes forum dicht gegaan is. Heb meerdere meiden hier beter leren kennen en leuk contact mee.
Zou dan op dit moment ook absoluut niet zonder het forum willen omdat er genoeg leuke meiden forummen.
+ daarbij vind ik dat je / jullie het prima doen... alleen sommige keuzes van gister snap ik niet helemaal
Dat er aan alle kanten fouten gemaakt zijn dat is wel duidelijk. Was gister zelf een dagje naar Amsterdam dus heb niet alles meegekregen, heb zo afentoe via mobiel wat bijgelezen en 's avonds het 1 en ander bijgelezen.
Wat ik mij afvraag; "Heeft Bazinga een lange ip ban gekregen omdat ze onder een nieuw account kwam en zodoende haar ban omzeilde?" Want als dat de reden is, er is toch nog iemand met een ban die onder een andere naam forumt/forummed/forumd (jeetje hoe schrijf je dat?) Of heeft diegene geen ban?
Tris geeft haar fouten toe, ja misschien heeft ze dingen gezegd die niet handig waren maar kom op he, maken we allemaal niet wel eens een fout.
Ik heb meerdere mensen dingen zien zeggen die niet bepaald aardig zijn.
Ow daarbij hetgeen wat op het andere forum gezegd is, is door iemand gezegd die zich anoniem had aangemeld, dus niet bekend wie, is geloof ik door 1 iemand op door gegaan.
jammer dat het zo moet gaan... we kunnen toch ook allemaal denken "Wat gebeurd is is gebeurd, laten we met een schone lei verder gaan (voor zover dat mogelijk is?)"
Laatst aangepast door Inge op vr 12 aug 2011 - 23:34; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik heb niet alle 12 pagina;s gelezen als eerste.
vind het knap van je zusje dat je je nu 'bekend' hebt gemaakt. Heb nooit een flauw idee gehad dat jij diegene bent die dit forum heeft opgezet. Ik vind het goed van je! Iedereen kon door praten hier en dat was een goede zet. Top dat je erzoveel energie in hebt gestoken en er nog in steekt.
Er is idd wel wat gebeurd de laatste dagen maar kunnen we dat nu achter ons laten?
Diegene die wil blijven blijft , wie weg wil gaan gaat en wie bij beide meeleest en schrijft, zoals ik, kan ook zonder hier meteen 'raar' aangekeken te worden.
Een forum is vooral vrijwillig laten we het ook gezellig houden.
vind het knap van je zusje dat je je nu 'bekend' hebt gemaakt. Heb nooit een flauw idee gehad dat jij diegene bent die dit forum heeft opgezet. Ik vind het goed van je! Iedereen kon door praten hier en dat was een goede zet. Top dat je erzoveel energie in hebt gestoken en er nog in steekt.
Er is idd wel wat gebeurd de laatste dagen maar kunnen we dat nu achter ons laten?
Diegene die wil blijven blijft , wie weg wil gaan gaat en wie bij beide meeleest en schrijft, zoals ik, kan ook zonder hier meteen 'raar' aangekeken te worden.
Een forum is vooral vrijwillig laten we het ook gezellig houden.
RYW ik zeg ook niet dat jij verdraaid, maar er wordt schijnbaar wel verdraaid.
Maar goed ben er eigenlijk klaar mee en heb geen zin meer in het negatieve.
Ik ga nu echt boodschappen doen
Maar goed ben er eigenlijk klaar mee en heb geen zin meer in het negatieve.
Ik ga nu echt boodschappen doen
Gast- Gast
RYW schreef:Ik laat het nog even niet rusten, want nu lijkt het alsof IK dingen verdraai, omdat ik Trisha's berichten heb doorgegeven. En ik verdraai helemaal niks, dus dat wil ik wel even rechtgezet hebben.
Was duidelijk dat jij het slechts hebt doorgegeven hoor.
ham- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 70
Registratiedatum : 25-07-11
Inge, ik heb idd een ban onder Reva. Een 48u ban.
ham- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 70
Registratiedatum : 25-07-11
Ik wil graag nog even melden dat Française mij eventueel wel wilde komen opzoeken als ik niet zou stoppen met provoceren. Dit las ik op het andere forum. Via PM heb ik haar uitgenodigd om bij Paagman eerst een woordenboek door te lezen en af te sluiten met boeken over filosofie en oncologie. Want ik zie het al helemaal uit zijn verband worden getrokken op het andere forum. Dreigementen, daar doe ik niet aan. Koffiedrinken en er eens over praten tot het een helder verhaal is, wel.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 8 van 21 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 21
Soortgelijke onderwerpen
» Voorstellen!
» Even voorstellen...
» Even voorstellen!
» ik zal me even voorstellen
» Even voorstellen
» Even voorstellen...