Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik wil me graag even voorstellen

+47
Supertalentje
SuperGrover
Zwoesj
Lynn_
MissBlunt
Tiana
Tsjip
Marin
Atelier Madame
Paper Crown
L!ND@
Bliss
Printje
nisavi
mzcharlotte
Merai
Tazz
Error
luenca
Pien
Lady4
Julia
Snoes
SarahKey
Inge
Susan
Lejow
Gizmo
Starla
ham
TNMN
xxDila
Barbabella
RYW
Suus
Burn
Angela_1986
Chocolate Cookie
Sweety
Caresses
Lavendel
Spring
SoGood
TGR
Melis_je
Tania
Admin
51 plaatsers

Pagina 14 van 21 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 17 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Ik wil me graag even voorstellen - Pagina 14 Empty Re: Ik wil me graag even voorstellen

Bericht  Melis_je za 13 aug 2011 - 23:29

Maar die stukken over Joy bv mogen wel? Want ik zie dat wel als belediging. Ik wil het niet oprakelen, maar dat is toch juist het type rel wat niet de kop in wordt gedrukt?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil me graag even voorstellen - Pagina 14 Empty Re: Ik wil me graag even voorstellen

Bericht  mzcharlotte za 13 aug 2011 - 23:30

Susan schreef:Dat er in de praktijk niet zoveel beledigd wórdt, dat is een tweede.

Nog niet. Dat was in de eerste paar dagen van dit forum ook niet.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  RYW za 13 aug 2011 - 23:31

Melis_je schreef:Maar die stukken over Joy bv mogen wel? Want ik zie dat wel als belediging. Ik wil het niet oprakelen, maar dat is toch juist het type rel wat niet de kop in wordt gedrukt?

Nou, naar wat ik begrepen heb weet niemand wie de persoon is die dat geplaatst heeft, want die heeft zich niet bekend gemaakt. Maar datgene wat daar stond heeft hier ook op het forum gestaan, en daar is toen ook niemand voor geband.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 23:40

Zusje: respect!! hug

Gast
Gast

Bericht  Marin za 13 aug 2011 - 23:47

RYW schreef:
Melis_je schreef:Maar die stukken over Joy bv mogen wel? Want ik zie dat wel als belediging. Ik wil het niet oprakelen, maar dat is toch juist het type rel wat niet de kop in wordt gedrukt?

Nou, naar wat ik begrepen heb weet niemand wie de persoon is die dat geplaatst heeft, want die heeft zich niet bekend gemaakt. Maar datgene wat daar stond heeft hier ook op het forum gestaan, en daar is toen ook niemand voor geband.

Er zijn meer dingen gezegd, o.a. die ene opmerking en waar een bekende forummer op in ging. Maar later zag ik nog meer en nog kwetserende dingen over dat het fijn zou zijn als ik mod was, want dan kon ik tenminste ergens gezag houden. Weet alleen niet meer wie het zei en ik wil het niet meer opzoeken.

Maar goed, ik ga m'n goeie bui er nu niet meer door laten verpesten, nog 10 min en dan komt vriendje!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 23:47

Joy, dat moet je ook helemaal niet doen!! Lekker gaan genieten van vriendje I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 23:53

TGR en ik hebben het inmiddels via PM al uitgesproken, dat is heel fijn en wil ik toch ook hier even melden smile

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ za 13 aug 2011 - 23:54

_Leaf_ schreef:TGR en ik hebben het inmiddels via PM al uitgesproken, dat is heel fijn en wil ik toch ook hier even melden smile

Fijn! Very Happy
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  RYW zo 14 aug 2011 - 0:35

Joy_ schreef:
RYW schreef:

Er zijn meer dingen gezegd, o.a. die ene opmerking en waar een bekende forummer op in ging. Maar later zag ik nog meer en nog kwetserende dingen over dat het fijn zou zijn als ik mod was, want dan kon ik tenminste ergens gezag houden. Weet alleen niet meer wie het zei en ik wil het niet meer opzoeken.

Maar goed, ik ga m'n goeie bui er nu niet meer door laten verpesten, nog 10 min en dan komt vriendje!

Begrijp me niet verkeerd hoor, tuurlijk is het kut om dat te lezen en ik snap ook dat je het niet terug wil lezen. Maar... die dingen zijn óók hier op het forum gezegd, en daar is ook niemand voor geband. Ik bedoelde niet dat je het niet erg of vervelend mag vinden. Veel plezier zo!

Goed dat jullie het uitgesproken hebben Leaf!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Tsjip zo 14 aug 2011 - 0:39

Bliss schreef:JE-ZUS! Heb me nog nergens mee bemoeid en ben dat ook niet van plan, aangezien alles al gezegd is, maar wil toch nog wel even kwijt dat ik het erg jammer vind dat het hier zo uit de hand is gelopen en dat er een ander forum is opgericht. Dit laatste vind ik erg kinderachtig, maar ik hou dan ook totaal niet van 'kliekjesvorming' en dat lijkt me een beetje het geval daar.

Hoe dan ook, ik hoop dat de rust snel wederkeert en we weer gewoon gezellig kunnen forummen, want ik kom hier graag en ben voorlopig niet van plan hier weg te gaan. Zusje, laat je niet kisten, you did a good job!

Ik las vannacht je berichtje al maar had de puf niet om te reageren. Maar ik wil toch even zeggen dat ik me hier totaal bij aansluit. Ik heb alles wel een beetje gevolgd maar sjonge ik verbaas me er wel over.

Zo en nu houden we erover op en gaan we door waar we vorige week zijn gebleven!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  SarahKey zo 14 aug 2011 - 0:42

Lejow schreef:Uit betrouwbare bronnen heb ik begrepen dat CBL de eerste was die een PM stuurde met 'oprotten'.
Maar of dit waar is... dat weet ik nie... was er niet bij Very Happy

en dat word hier dan verzwegen Rolling Eyes als het zo is...
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  RYW zo 14 aug 2011 - 0:46

Eerlijk is eerlijk, als Lejow het uit dezelfde bron heeft als ik.... dan vind ik 'm niet zo heel erg betrouwbaar.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  SarahKey zo 14 aug 2011 - 0:54

het is misschien niet heel betrouwbaar maar wel iets wat belangrijk is mocht het zo zijn.
Want dan snap ik wel dat zij wat terugstuurde. (betekend niet dat ik goedkeur wat ze erin had gezet, laten we dat even goed zeggen)
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:09

RYW schreef:Eerlijk is eerlijk, als Lejow het uit dezelfde bron heeft als ik.... dan vind ik 'm niet zo heel erg betrouwbaar.
laughcry

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 14 aug 2011 - 1:26

Storm schreef:
RYW schreef:Eerlijk is eerlijk, als Lejow het uit dezelfde bron heeft als ik.... dan vind ik 'm niet zo heel erg betrouwbaar.
laughcry

(en nee, ik ben niet zelf de bron hoor hahaha).
Tis wel waar RYW, maarja, wie weet he...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Tiana zo 14 aug 2011 - 1:46

Mozzarella wil jullie dit graag even laten weten:

Ik vind het vervelend dat mensen het verhaal zo hebben veranderd dat het is: Mozz noemde iemand lelijk.

Zo was het niet.

Reva postte waar is dat meisje met dat mannelijke gezicht en die (vieze) oude vriend.

Waarop ik een topic opende: waar is dat meisje met die (vieze) gele tanden en die teckel. Over die tanden is in den treure gepraat en nooit iemand geband. Dat maakt het niet leuk, maar wel minder shocking omdat ik gewoon iets aanhaalde.

Héél wat forummers hebben toen doorgepost in deze waar is topics, en flink lopen rellen, beledigen en doen. Maar ik heb er daarna niet meer in gepost. En meteen mijn bericht verwijderd toen ik vernam dat deze persoon nog op het forum zit. Ik wil niemand moedwillig kwetsen. Als ik zoiets zeg over de koningen (die ook niet op het forum komt) krijg ik toch ook geen ban? Nouja mijns inziens had ik het daarmee goed gemaakt.
Waarop ik de dag erna een ban kreeg.

Verder heb ik vervolgens geen forum opgezet waarop mag worden beledigd.

Ik wil me eigenlijk nergens voor verdedigen maar ik stoor me eraan dat forummers die voorheen altijd meelachten met me, nu doen alsof ze heilig zijn. Ik denk dat de meesten wel weten dat ik weet waar mijn grenzen liggen.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Lejow zo 14 aug 2011 - 1:47

amen voor Mozz!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:50

Eens met Mozz.

Gast
Gast

Bericht  MissBlunt zo 14 aug 2011 - 1:50

Ik vind "Oprotten" op geen enkele manier vergelijkbaar met "Aap" gericht aan een donker persoon.

Het argument dat CBL is begonnen getuigt van weinig gevoel voor verhoudingen. "Aap" aan een donker persoon sturen is heel duidelijk een grens overgaan, echt heel erg smakeloos en rascistisch.

Iets voor Deesjemeis zeg maar.
MissBlunt
MissBlunt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 177
Punten : 180
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Lynn_ zo 14 aug 2011 - 1:51

Gaat dat over die Nikita ofzo?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Lynn_ zo 14 aug 2011 - 1:53

Ik ben trouwens wel van mening dat die topictitel (vieze gele tanden) ook over de grens heengaat. Ongeacht of er door mensen om gelachen wordt of niet.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:54

Lynn_ schreef:Ik ben trouwens wel van mening dat die topictitel (vieze gele tanden) ook over de grens heengaat. Ongeacht of er door mensen om gelachen wordt of niet.
Dat was niet de topictitel. Dat was Waar is...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:55

Francaise_ schreef:Dat was niet de topictitel. Dat was Waar is...
Laughing

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ zo 14 aug 2011 - 1:57

Ow :-).

Nu kan ik er niet tegen dat ik niet weet hoe dat meisje ook alweer heet. Volgens mij ging ze trouwen en ze hadden van die beesten.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:58

Lynn_ schreef:Ow :-).
1986Liefje1986.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 21 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 17 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: