Ik wil me graag even voorstellen
+47
Supertalentje
SuperGrover
Zwoesj
Lynn_
MissBlunt
Tiana
Tsjip
Marin
Atelier Madame
Paper Crown
L!ND@
Bliss
Printje
nisavi
mzcharlotte
Merai
Tazz
Error
luenca
Pien
Lady4
Julia
Snoes
SarahKey
Inge
Susan
Lejow
Gizmo
Starla
ham
TNMN
xxDila
Barbabella
RYW
Suus
Burn
Angela_1986
Chocolate Cookie
Sweety
Caresses
Lavendel
Spring
SoGood
TGR
Melis_je
Tania
Admin
51 plaatsers
Pagina 7 van 21
Pagina 7 van 21 • 1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 21
Re: Ik wil me graag even voorstellen
Maura schreef:Gizmo schreef:Maar wat wordt hier nu eigenlijk aan vrijheid gemist? Ik snap dat niet zo?
Ik mis niets aan vrijheid. Ik vind het eigenlijk al vrij genoeg.
Ik mis het ook niet. Ik vind het prima.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Waarom zijn die 2 fora zo erg.
Laat die 10/15 mensen daar kletsen en dan is het toch prima?
Jammer dat zij weinig respect hebben voor mensen die hard hebben gewerkt om dit forum te laten werken, maar er komen vast wel weer wat nieuwe mensen bij.
Deze vind ik ook niet bepaald aardig...
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Heeft Mozz een tijdelijke ban eigenlijk?
ham- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 70
Registratiedatum : 25-07-11
Met sociaal geaccepteerd bedoel ik meer pest pokken kolere tyfus en dergelijke. En kankeren staat niet gelijk aan kanker. Dat betekend niet hetzelfde. Dat bedoel ik er mee. Ik vind het ook niet netjes om overal het woord kanker voor te zetten als in de ziekte kanker, omdat je daar mee kwetsen kunt. Maar dat heeft tgr ook al geprobeerd uit te leggen. Daarom vind ik het dubbel zo lelijk als je hier gaat mekkeren over het woord kankeren, omdat dat kwetst, maar ergens anders hard gelachen word om grappen over overspannenheid om moedwillig iemand te kwetsen.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Dat je hier mag terug komen wanneer je het andere forum delete gaat helemaal nergens over natuurlijk.
Dat snap je zelf hopelijk ook, Admin...
Stel dat Frutsel op hyves wat over dit forum post, dan moet ze ook haar hyves eerst verwijderen? Of de berichten die er op staan?
Nou, en dan is het nu tijd dat we gewoon weer gezellig gaan forummen dacht ik zo.
Dat snap je zelf hopelijk ook, Admin...
Stel dat Frutsel op hyves wat over dit forum post, dan moet ze ook haar hyves eerst verwijderen? Of de berichten die er op staan?
Nou, en dan is het nu tijd dat we gewoon weer gezellig gaan forummen dacht ik zo.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Starla schreef:Met sociaal geaccepteerd bedoel ik meer pest pokken kolere tyfus en dergelijke. En kankeren staat niet gelijk aan kanker. Dat betekend niet hetzelfde. Dat bedoel ik er mee. Ik vind het ook niet netjes om overal het woord kanker voor te zetten als in de ziekte kanker, omdat je daar mee kwetsen kunt. Maar dat heeft tgr ook al geprobeerd uit te leggen. Daarom vind ik het dubbel zo lelijk als je hier gaat mekkeren over het woord kankeren, omdat dat kwetst, maar ergens anders hard gelachen word om grappen over overspannenheid om moedwillig iemand te kwetsen.
Die ziektes zijn (in ieder geval in Nederland) niet actueel. (Daarnaast vind ik ze zelf net zo grof overkomen, maar dat ben ik)
Veel mensen vinden kankeren nu eenmaal teveel associatie met kanker. (Logisch, want het hele woord zit er in). Waarom daar geen rekening mee houden? Er is hier iemand die zelf kanker gehad heeft, die geeft aan dat het haar kwetst. Is het dan echt zo moeilijk om daar rekening mee te houden.
Daarnaast is het lachen over overspannenheid op een ander forum. Dus is snap niet dat je die twee vergelijkt? Uiteraard is dat ook ontzettend kwetsend.
Laatst aangepast door Gizmo op vr 12 aug 2011 - 22:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
RYW schreef:Maple schreef: Jammer dat mensen zich bij de eerste de beste rel laten kennen en meteen een nieuw forum opzetten. ZĂł dramatisch is een ban ook weer niet, ik bedoel, hoe levenloos ben je dan...
Deze, bijvoorbeeld, Maura...
De consequenties van moedwillig rellen is een ban. Het effect op deze ban kan het opzetten van een nieuw forum zijn. Wat hier staat is niet bepaald netjes, weliswaar geschreven uit emotie, maar zeer zeker niet gericht naar Ă©Ă©n persoon. Want ondanks dat er twee forummers met ban 'het andere' forum hebben opgezet, moet ik hier er vanuit gaan dat het gericht is aan de algemene forummer die is 'overgestapt' en zich naar heeft uitgelaten over dit forum.
Hier ga ik trouwens wel een bekentenis over doen. Op deze uitlating kon ik niet geheel objectief reageren. Heb je nog voorbeelden van forummers die ik niet "ken".
Bah, het is altijd naar om een minpunt bij jezelf te ontdekken. Ik dacht dat ik hier geheel objectief instond. Maar niet dus.
Gast- Gast
Trisha vroeg me via Whatsapp of ik wilde laten weten dat zij als Frutsel weer geband is, omdat ze het nocafe-forum niet uit de lucht haalt, en dat Mozz d'r account verwijderd is van yescafe.
RYW- Ratel
Alweer een ban ja? Dit vind ik idd wel ver gaan. Ze heeft nu toch niks kwetsends gezegd?
Gast- Gast
Frutsel schreef:Ik kap ermee. Hier is niet uit te komen en ik begrijp dat mods 't druk hebben, maar ik heb een ban gekregen omdat ik een grap maakte, waar iemand zich beledigd zou door voelen en dat moet allemaal maar logisch zijn, maar al die steken onder water worden genegeerd.
Prima, ik ben er helemaal klaar mee...
Ik kom er met liefde voor uit, dat ik fouten heb gemaakt, maar dat iedereen hier zo heilig gaat zitten doen, terwijl er kĂ©Ăhard gehuicheld wordt, gaat me te ver.
Mijn ban wordt opgeheven, als ik het andere forum verwijder. Uit respect voor Wendy, heb ik me teruggetrokken van dat forum, maar ik ga het niet verwijderen, het is niet alleen mijn forum, dus mijn ban wordt ook niet opgeheven. Dikke prima, ik vind 't best.
Als dat zo is; prima, dan ben ik blij op zoek te gaan naar een ánder forum..
Dát vind ik echt belachelijk, sorry dat ik het zeg.
Wordt dat nu van iedereen verwacht die op een ander forum zit of wellicht mod of iets dergelijk is van een ander forum? Dat je je terug trekt vind ik al heel iets & totaal onnodig!
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Maura schreef:RYW schreef:Maple schreef: Jammer dat mensen zich bij de eerste de beste rel laten kennen en meteen een nieuw forum opzetten. ZĂł dramatisch is een ban ook weer niet, ik bedoel, hoe levenloos ben je dan...
Deze, bijvoorbeeld, Maura...
De consequenties van moedwillig rellen is een ban. Het effect op deze ban kan het opzetten van een nieuw forum zijn. Wat hier staat is niet bepaald netjes, weliswaar geschreven uit emotie, maar zeer zeker niet gericht naar Ă©Ă©n persoon. Want ondanks dat er twee forummers met ban 'het andere' forum hebben opgezet, moet ik hier er vanuit gaan dat het gericht is aan de algemene forummer die is 'overgestapt' en zich naar heeft uitgelaten over dit forum.
Hier ga ik trouwens wel een bekentenis over doen. Op deze uitlating kon ik niet geheel objectief reageren. Heb je nog voorbeelden van forummers die ik niet "ken".
Bah, het is altijd naar om een minpunt bij jezelf te ontdekken. Ik dacht dat ik hier geheel objectief instond. Maar niet dus.
Ik vind wel netjes dat je zelf herkent en erkent dat je hier niet objectief kan reageren
Maar zoals dit wellicht is geschreven uit emotie, zo zijn andere dingen van de 'andere partij' ook geschreven vanuit emotie, toch?
Ben je het met me eens dat beide partijen dingen hebben geschreven die ze niet hadden moeten schrijven?
RYW- Ratel
Admin, afsplitsingen van fora kan je niet voorkomen, dat gebeurd overal. Maar dat is naar mijn idee geen reden om iemand te bannen... Heel veel mensen komen op meerdere fora.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
RYW schreef:Trisha vroeg me via Whatsapp of ik wilde laten weten dat zij als Frutsel weer geband is, omdat ze het nocafe-forum niet uit de lucht haalt, en dat Mozz d'r account verwijderd is van yescafe.
Dat gaat wel heel ver...
xxDila- Prater
xxDila schreef:RYW schreef:Trisha vroeg me via Whatsapp of ik wilde laten weten dat zij als Frutsel weer geband is, omdat ze het nocafe-forum niet uit de lucht haalt, en dat Mozz d'r account verwijderd is van yescafe.
Dat gaat wel heel ver...
Serieus... Ik heb hier echt geen woorden meer voor.
Wat een trieste bedoeling... Admin... Wat wil je nou? Dat iedereen hier blijft? Wat een kut reden om Frutsel nu ook te bannen zeg en om dan als smoesje te geven 'Ik los het pas op als je het andere forum delete'. Het lijkt de kleuterklas wel: JIJ MAG ALLEEN OP MIJN FEESTJE KOMEN ALS IK OOK OP DE JOUWE MAG KOMEN
Ongelofelijk..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Mozz verwijderd? Die heeft nu toch niks gedaan??
ham- Fluisteraar
Lejow schreef:xxDila schreef:RYW schreef:Trisha vroeg me via Whatsapp of ik wilde laten weten dat zij als Frutsel weer geband is, omdat ze het nocafe-forum niet uit de lucht haalt, en dat Mozz d'r account verwijderd is van yescafe.
Dat gaat wel heel ver...
Wat een trieste bedoeling... Admin... Wat wil je nou? Dat iedereen hier blijft? Wat een kut reden om Frutsel nu ook te bannen zeg en om dan als smoesje te geven 'Ik los het pas op als je het andere forum delete'. Het lijkt de kleuterklas wel: JIJ MAG ALLEEN OP MIJN FEESTJE KOMEN ALS IK OOK OP DE JOUWE MAG KOMEN
Ongelofelijk..
Hmm, misschien worden wij en met ons nog een paar straks ook nog geband/verwijderd aangezien wij daar ook een account hebben..
xxDila- Prater
Storm schreef:Alweer een ban ja? Dit vind ik idd wel ver gaan. Ze heeft nu toch niks kwetsends gezegd?
Het is omdat ze het nocafe niet uit de lucht wil halen. Ze moest een keuze maken, en omdat ze het nocafe samen met mozz heeft opgezet en aangezien dat gewoon een actief forum is nu. Ook heeft ze er moeite mee dat zij haar fouten erkent, maar dat anderen dat niet willen doen, dus het is deels eigen keus.
RYW- Ratel
ham schreef:Mozz verwijderd? Die heeft nu toch niks gedaan??
Ik weet niet of het op aanvraag van Mozz zelf was, of op initiatief van Admin.
RYW- Ratel
RYW schreef:ham schreef:Mozz verwijderd? Die heeft nu toch niks gedaan??
Oh
ham- Fluisteraar
xxDila schreef:Lejow schreef:xxDila schreef:RYW schreef:Trisha vroeg me via Whatsapp of ik wilde laten weten dat zij als Frutsel weer geband is, omdat ze het nocafe-forum niet uit de lucht haalt, en dat Mozz d'r account verwijderd is van yescafe.
Dat gaat wel heel ver...
Ongelofelijk..
Hmm, misschien worden wij en met ons nog een paar straks ook nog geband/verwijderd aangezien wij daar ook een account hebben..
Spannend!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
ham schreef:RYW schreef:ham schreef:Mozz verwijderd? Die heeft nu toch niks gedaan??
Oh
Ja, Trisha vroeg me het te plaatsen, ik weet er het fijne ook niet van
Maar ik vind dit eerlijk gezegd ook belachelijk. Een vorm van chantage, en ik had dat niet verwacht, dat er zoiets nodig zou zijn. En dat over fouten toegeven, daar moet ik Trisha in gelijk geven, want zoals ik al eerder opmerkte zie ik dat maar bar weinig gebeuren.
RYW- Ratel
Dat bedoel ik dus ook. Ik snap dat tgr die 2 niet met elkaar vergelijkt omdat t niks met elkaar te maken heeft. Ik snap ook dat het woord wel kwetsend voor iemand anders kan overkomen omdat het woord er in zit, daarom gebruik ik het woord zelf ook nooit. Maar daarom vind ik alsnog dat er wel heel star op gereageerd word. Tgr geeft toch aan dat ze niet aan de ziekte dacht toen ze dat typte. Dan hoeven mensen toch niet meteen te gaan doen alsof zij dit met opzet doet om het als krachtterm te gebruiken en hier weer stampij over te maken. In mijn ogen heb je dan een misverstand, is niet zo bedoeld, klaar.
Op dat andere forum zitten toch dezelfde mensen die hier ook zitten?
Op dat andere forum zitten toch dezelfde mensen die hier ook zitten?
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
RYW schreef:
Ik vind wel netjes dat je zelf herkent en erkent dat je hier niet objectief kan reageren
Maar zoals dit wellicht is geschreven uit emotie, zo zijn andere dingen van de 'andere partij' ook geschreven vanuit emotie, toch?
Ben je het met me eens dat beide partijen dingen hebben geschreven die ze niet hadden moeten schrijven?
Laten we wel wezen, we zijn al jaren 'samen'. We hebben goede en slechte tijden gekend. Maar waren met zijn allen wel altijd het Yesforum. Er is daarom veel gereageerd uit emotie. Maar er zijn forummers geweest, buiten de gebande om, die zich daadwerkelijk, buiten emotie om, zo grof hebben uitgelaten over een ander, dat ik me afvroeg wat hun probleem was.
Ik vind het jammer dat Bazinga en Mozz zijn geband. En zou graag willen dat het gewoon weer het oude zou zijn. Maar er zijn ook forummers waarbij ik denk; Blijf daar toch even lekker. Want qua uitlatingen over een ander, ben ik echt even helemaal klaar mee.
Al denk ik dat ik het eens met je moet zijn, ondanks dat ik daarover te weinig heb gelezen om het volledig eens ben, dat er verkeerde dingen zijn gezegd uit emotie.
Gast- Gast
Pagina 7 van 21 • 1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 21
Soortgelijke onderwerpen
» Voorstellen!
» Even voorstellen...
» Even voorstellen!
» ik zal me even voorstellen
» Even voorstellen
» Even voorstellen...
» Even voorstellen!
» ik zal me even voorstellen
» Even voorstellen