DagCafé
+29
Lynn_
Nikita
Gizmo
girli
Lejow
ekiaam87
Snoes
bolus26
Tullow
Lavendel
Burn
Printje
Spring
Barbabella
Sjaantje
Merai
Qiara
Sweety
Rush
ham
xxDila
ExpressoB
Suus
Cupcake
Lotus
Chocolate Cookie
Snack a Jack
Supertalentje
Admin
33 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Heb je niks in huis, Reva? Anders heeft de kermis vast wel wat
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, daar is genoeg lekkers. Maar dan heb ik al de nodige alcohol op denk ik. En als ik alcohol heb gedronken of ga drinken dan eet ik niks lekkers (meer).
Gast- Gast
Hm, dan heb je inderdaad een groot probleem, Reva!Reva schreef:Ja, daar is genoeg lekkers. Maar dan heb ik al de nodige alcohol op denk ik. En als ik alcohol heb gedronken of ga drinken dan eet ik niks lekkers (meer).
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Waarom mag jij niet?Pippa schreef:Ik heb rosé, zoete witte wijn en bier in de koelkast liggen, iemand? Ik mag niet haha.
Vindt mijn lichaam niet leuk
Gast- Gast
Lijkt me vervelend! Niet dat geen alcohol nou zo'n groot probleem is, maar jij hebt heel vaak lichamelijke klachten toch?Pippa schreef:Suus schreef:Waarom mag jij niet?Pippa schreef:Ik heb rosé, zoete witte wijn en bier in de koelkast liggen, iemand? Ik mag niet haha.
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Hm, dan heb je inderdaad een groot probleem, Reva!Reva schreef:Ja, daar is genoeg lekkers. Maar dan heb ik al de nodige alcohol op denk ik. En als ik alcohol heb gedronken of ga drinken dan eet ik niks lekkers (meer).
Vertel mij wat
Gast- Gast
Maura schreef:Welke van de Final Destination is het engst? Want ik heb wel zin in een horror, maar niet in een horror-horror waar ik niet meer van in slaap durf te vallen.
Nr 3 die met de achtbaan... waar die meiden levens verbrand worden onder de zonnebank... als ik eraan denk staat het kippenvel me heel hoog op de armen... JAK
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Maura schreef:Welke van de Final Destination is het engst? Want ik heb wel zin in een horror, maar niet in een horror-horror waar ik niet meer van in slaap durf te vallen.
Nr 3 die met de achtbaan... waar die meiden levens verbrand worden onder de zonnebank... als ik eraan denk staat het kippenvel me heel hoog op de armen... JAK
Die heb ik inderdaad gezien. Meerder malen. Blijft een goede film. Maar dan kan ik dus vanavond met een gerust hart gaan kijken.
Gast- Gast
Suus schreef:Lijkt me vervelend! Niet dat geen alcohol nou zo'n groot probleem is, maar jij hebt heel vaak lichamelijke klachten toch?Pippa schreef:Suus schreef:Waarom mag jij niet?Pippa schreef:Ik heb rosé, zoete witte wijn en bier in de koelkast liggen, iemand? Ik mag niet haha.
Klopt, die heb ik dagelijks, maar het mag niet in combinatie met mijn medicijnen, daar reageer ik gek op En vorige week heb ik gezondigd, en had ik een flinke kater hahaha.
Laatst aangepast door Pippa op za 13 aug 2011 - 8:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wie heeft er zin om te nachtvissen?
Nikita- Fluisteraar
- Aantal berichten : 29
Punten : 29
Registratiedatum : 13-08-11
Haha, maar niet te vaak doen danPippa schreef:Suus schreef:Lijkt me vervelend! Niet dat geen alcohol nou zo'n groot probleem is, maar jij hebt heel vaak lichamelijke klachten toch?Pippa schreef:Suus schreef:Waarom mag jij niet?Pippa schreef:Ik heb rosé, zoete witte wijn en bier in de koelkast liggen, iemand? Ik mag niet haha.
Klopt, die heb ik dagelijks, maar het mag niet in combinatie met mijn medicijnen, daar reageer ik gek op En vorige week heb ik gezondigd, en had ik een flinke kater hahaha.
Suus- Lady Post-a-lot
Ik ben er nog
Nikita- Fluisteraar
- Aantal berichten : 29
Punten : 29
Registratiedatum : 13-08-11
Ik kom nu net online, komen net thuis van een beach feest.
Nu in mijn badjas op de bank.
Nu in mijn badjas op de bank.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Heb even was opgevouwen en nieuwe opgehangen, pff, de was doen houdt echt nooit op he?
Suus- Lady Post-a-lot
Ik meld me ook voor vanavond!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Met een klein schepje suiker is een pilletje geen punt, een pilletje geen punt, een pilletje geen punt... LALALALA Ik hoop dat mijn buren van Mary Poppins houden.
Gast- Gast
wat een enthousiasme
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: