DagCafé
+29
Lynn_
Nikita
Gizmo
girli
Lejow
ekiaam87
Snoes
bolus26
Tullow
Lavendel
Burn
Printje
Spring
Barbabella
Sjaantje
Merai
Qiara
Sweety
Rush
ham
xxDila
ExpressoB
Suus
Cupcake
Lotus
Chocolate Cookie
Snack a Jack
Supertalentje
Admin
33 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Zo prins is gearriveerd. We gaan nu samen een loempia eten.. aangezien meneer ongeduld al zijn jas aan het aantrekken is !
Bey !!!
Bey !!!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Zo prins is gearriveerd. We gaan nu samen een loempia eten.. aangezien meneer ongeduld al zijn jas aan het aantrekken is !
Bey !!!
whaha eet smakelijk
Gast- Gast
Haha, nu al een loempia! Veel plezier met je prins!
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
22e doen dan?Maple schreef:Ik kan zaterdag t/m maandag, Jordana kan de maandagen om de week geloof ik. Weekenden weet ik niet hoe zij zit, maar de maandagen is ze toch in D, dus dat is dan wat makkelijker.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Zo prins is gearriveerd. We gaan nu samen een loempia eten.. aangezien meneer ongeduld al zijn jas aan het aantrekken is !
Bey !!!
Nu al een loempia eten?
Gast- Gast
Goeiemorgen ham Niet klagen, ik was al om 6.30 uur wakker. Heb je last gehad van de kermis? Zo ja, dan mag je wel klagen, want dan lig je er waarschijnlijk net in.
Gast- Gast
Dan kan ik niet Jordana dan ook niet, gok ik... De maandag daarop kan ik wel, maar weet niet hoe het met Jordana zit.ProudMama schreef:22e doen dan?Maple schreef:Ik kan zaterdag t/m maandag, Jordana kan de maandagen om de week geloof ik. Weekenden weet ik niet hoe zij zit, maar de maandagen is ze toch in D, dus dat is dan wat makkelijker.
Gast- Gast
Laat maar ff weten welke datum, ik hou de maandag erna in elk geval nog ff vrij.Maple schreef:Dan kan ik niet Jordana dan ook niet, gok ik... De maandag daarop kan ik wel, maar weet niet hoe het met Jordana zit.ProudMama schreef:22e doen dan?Maple schreef:Ik kan zaterdag t/m maandag, Jordana kan de maandagen om de week geloof ik. Weekenden weet ik niet hoe zij zit, maar de maandagen is ze toch in D, dus dat is dan wat makkelijker.
Gast- Gast
Good morning!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Alex schreef:Goeiemorgen ham Niet klagen, ik was al om 6.30 uur wakker. Heb je last gehad van de kermis? Zo ja, dan mag je wel klagen, want dan lig je er waarschijnlijk net in.
Nou ik ging pas na half 7 slapen. Ik kreeg euh bezoek
ham- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 70
Registratiedatum : 25-07-11
Goedemorgen!
Sinds ik die opmerking van Stuit heb gelezen, heb ik zin in een loempia. Of een worstenbroodje. In gedachten heb ik al minstens 10 worstenbroodjes verslonden.
Sinds ik die opmerking van Stuit heb gelezen, heb ik zin in een loempia. Of een worstenbroodje. In gedachten heb ik al minstens 10 worstenbroodjes verslonden.
Gast- Gast
Dat is in ieder geval beter voor je dan in het echt, vmn Ik denk dat je je anders nu al aardig beroerd zou voelen...
Suus- Lady Post-a-lot
Ik wil een nasischijf!
ham- Fluisteraar
Ik wil ook een worstenbroodje... maar dan wel eentje met zo'n zacht broodje eromheen, niet zo'n kruimel-bladerdeegding. Die zijn wel lekker maar die eten zo irritant, ze kruimelen en alles blijft tussen je tanden hangen
Mijn Z hapert trouwens.
Mijn Z hapert trouwens.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goedemorgen all,
Mijn broodje zit onder de tosti-ijzer. Droog brood kun je net zo goed roosteren is mijn motto.
Weet trouwens iemand hoe ik af kom van de voltallige familie aan fruitvliegjes? Volgens mij heb ik nog nooit zoveel fruitvliegjes bij elkaar gezien.
Mijn broodje zit onder de tosti-ijzer. Droog brood kun je net zo goed roosteren is mijn motto.
Weet trouwens iemand hoe ik af kom van de voltallige familie aan fruitvliegjes? Volgens mij heb ik nog nooit zoveel fruitvliegjes bij elkaar gezien.
Gast- Gast
Mmm, ziet er lekker uit, Maple! Helaas, heb ze niet in huis...
Suus- Lady Post-a-lot
Aaaah...die wil ik ook. Zonder t worstje.
ham- Fluisteraar
Ik heb precies hetzelfde probleem..Maura schreef:
Gast- Gast
Haha dat is waar. En ik heb gisteren ook al flink gezondigd, dus zou niet goed zijn vandaag weer zoveel te etenSuus schreef:Dat is in ieder geval beter voor je dan in het echt, vmn Ik denk dat je je anders nu al aardig beroerd zou voelen...
Maple ik wil juist met die bladerdeeg! Die zachte kleffe broodjes vind ik maar niks.
Nasischijf is ook een goed idee trouwens!
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ga dadelijk lekker een stokbroodje maken met kaas, ham, sla en uitjes....HMM
Jammie!
Ik denk zo een tosti met ham en kaas.
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: