DagCafé
+29
Lynn_
Nikita
Gizmo
girli
Lejow
ekiaam87
Snoes
bolus26
Tullow
Lavendel
Burn
Printje
Spring
Barbabella
Sjaantje
Merai
Qiara
Sweety
Rush
ham
xxDila
ExpressoB
Suus
Cupcake
Lotus
Chocolate Cookie
Snack a Jack
Supertalentje
Admin
33 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Ja eigenlijk wel. Lig nu lekker in bed en ben niet van plan er uit te komenTheedoosje schreef:Heej Stormpie :d Goed geslapen?
Gast- Gast
Storm schreef:Jaaa, Stuiterbal dat is een goed idee!
Heb je van die speciale kinderverf?
Ja ik heb waterverf !!!
Gast- Gast
Storm schreef:Ja eigenlijk wel. Lig nu lekker in bed en ben niet van plan er uit te komenTheedoosje schreef:Heej Stormpie :d Goed geslapen?
haha goed zo En je vriend heeft hij goed geslapen ondanks ons geklets en gelach ?
Gast- Gast
Nee mijn vriend was weer aan het klagen dat het zo luidruchtig was en dat hij de hele tijd wakker werd. Toen zei ik, je had dat even moeten zeggen, dan hadden we wat zachter gedaan
Achja, hij is momenteel een beetje chagrijnig doordat zijn laptop nu stuk is en er een HELEBOEL werk op staat. Dus ik snap hem wel heel goed.
Achja, hij is momenteel een beetje chagrijnig doordat zijn laptop nu stuk is en er een HELEBOEL werk op staat. Dus ik snap hem wel heel goed.
Gast- Gast
Waar heb je die gekocht? Ik kan werkelijk nergens verf voor kleine kindjes kopen..Stuiterbal schreef:Storm schreef:Jaaa, Stuiterbal dat is een goed idee!
Ja ik heb waterverf !!!
Gast- Gast
Oh balen dat hij last van ons had. Maar ja idd hij had het ook even aan kunnen geven.
En ja dat hij sjaggo is door zijn laptop snap ik wel heel goed aangezien daar zjn werk op staat.
Hopelijk s hij gauw weer gemaakt.
Waterverf heb je denk ik ook bij de Hema of een speelgoedwinkel? Of action misschien?
En ja dat hij sjaggo is door zijn laptop snap ik wel heel goed aangezien daar zjn werk op staat.
Hopelijk s hij gauw weer gemaakt.
Waterverf heb je denk ik ook bij de Hema of een speelgoedwinkel? Of action misschien?
Gast- Gast
Storm schreef:Waar heb je die gekocht? Ik kan werkelijk nergens verf voor kleine kindjes kopen..Stuiterbal schreef:Storm schreef:Jaaa, Stuiterbal dat is een goed idee!
Ja ik heb waterverf !!!
Wibra, Zeeman, Hema en sommige speelgoedwinkels.
Verder zijn er van Pritt ook verfrollers met kinderverf.
http://online.kruidvat.nl/product/53420-55713/Prittpaintball.html?navigationid=13010000000465&parentid=13980000000115
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb overal gekeken, maar de winkels waar ik ben geweest (Bart Smit, Hema, Zeeman, Wibra) hadden toen nog alleen verf voor kindjes vanaf een jaar of 3, niet uitwasbaar.
Gast- Gast
Goeiemorgen!!! Ik moet plassen maar wil t bed niet uit
Dat verven op behang doe ik ook vaak met m'n kids op werk
Dat verven op behang doe ik ook vaak met m'n kids op werk
Gast- Gast
Dankjewel!!Theedoosje schreef:Als ik wat vind in de winkel een keer Storm neem ik wel wat mee.
Gast- Gast
Storm ik ga vandaag al met mam naar de Ikea maar dan in Breda. Ik zal kijken of ik daar wat zie.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Veel plezier in de Ikea, TD!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Actie was geslaagd !!!! Hij heeft 6 potjes gewoon even omgegooid op het behang en is erover heen gaan schaatsen.
Door de gladheid viel hij om en zat met zijn billen in de verf.
S zat van kop tot teen onder de verf ! En de vloer ook hahaha.
Heerlijk als hij zich zo vermaakt !
Daarna maar in bad en als verrassing had hij ook nog in bad gepoept ! Nou lekker dan !
Door de gladheid viel hij om en zat met zijn billen in de verf.
S zat van kop tot teen onder de verf ! En de vloer ook hahaha.
Heerlijk als hij zich zo vermaakt !
Daarna maar in bad en als verrassing had hij ook nog in bad gepoept ! Nou lekker dan !
Gast- Gast
Ik zal zo even foto's plaatsen. Maar ik heb al gedweild !!!!! dus de zooi is al opgeruimd en de verf potjes zijn leeg hahahaaha.
Kwam er te laat achter dat ik nog geen kwasten had dus ja dan maar met de voeten, vingers, buik, kont enz verven.... oh en mama heeft mee gedaan !!!
Kwam er te laat achter dat ik nog geen kwasten had dus ja dan maar met de voeten, vingers, buik, kont enz verven.... oh en mama heeft mee gedaan !!!
Gast- Gast
Goed idee!Stuiterbal schreef:Ik zeg: Laten we S en M samen kliederen !!!!!! :D k
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: